Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга
Очікувана вартість
7 308 278,00 UAH
UA-2019-09-02-000874-b ● 395a4012b7ff47ac8499535287a6a52e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35626526 |
Місцезнаходження: | 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а |
Контактна особа: |
Каушнян Віта Вікторівна 380626742017 oks_dgs@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 7 308 278,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14616.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Короленко, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 15:44 |
тендерна документація.doc | |
02 вересня 2019 16:42 |
Додаток 4.docx | |
02 вересня 2019 16:41 |
Додаток 1.docx | |
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 7.docx | |
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 6.docx | |
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 5.docx | |
02 вересня 2019 16:36 |
Додаток 2.docx | |
02 вересня 2019 16:36 |
Додаток 3.docx |
04 вересня 2019 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2019 15:44 |
тендерна документація.doc
|
||||||
02 вересня 2019 16:42 |
Додаток 4.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:41 |
Додаток 1.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 7.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 6.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:40 |
Додаток 5.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:36 |
Додаток 2.docx
|
||||||
02 вересня 2019 16:36 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність
Дата подання: 06 вересня 2019 11:33
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:57
"Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 50% від суми пропозиції."
Питання чому 50%? Чому 4 роки?
Відповідь: Томц щоб уникнути участі в аукціоні підприємств з ознаками фіктівності. 50 % та за 4 роки - тому що такі вимоги замовника!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000874-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спецбуд, Код ЄДРПОУ:21951320
Дата подання: 27 вересня 2019 08:24
Оскарження рішення тендернрго комітету за № 35-09 від 23.09.2019 р
№ __64_____
від 27.09.2019 р.
Голові тендерного комітету
КП «Управління капітального
будівництва» Дружківської
міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
КП «Управління капітального будівництва»
Дружківської міської ради
від 23 вересня 2019 року за № 35-09
«Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7 (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРЕТЕНЗІЯ ЗАМОВНИКА:
1. На зауваження «учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме відповідно до довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, учасник орендує екскаватор «Борекс 2101» та автокран г/п 10 т. на базі автомобіля МАЗ-533, тобто орендодавцю передано право користування технікою, але відповідно довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутні будь які працівники, які мають право виконувати роботи на орендованій техніки. Якщо на вищевказаній орендованій техніки планувалось залучати будь кого, то необхідно було це оформити належним чином відповідно до вимог законодавства про працю України та вказати у довідці про наявність працівників».
ПОЯСНЕННЯ: ТОВ «Спецбуд» не має орендованої техніки, ми маємо Договір на транспортне обслуговування (який ніяким чином не підпадає під функції оренди техніки, та субпідряду бо обсяг виконання робіт менше 20 відсотків «0,54%»), копія «Договору № 080119 від 08.01.2019 р на транспортне обслуговування» надана в нашій тендерній пропозиції.
Транспортні засоби автокран та екскаватор внесені в графу орендована техніка, згідно додатку № 5 до тендерної документації, іншої графи призначення техніки в додатку 5 немає, тому техніка яка буде використовуватися по договору транспортного обслуговування внесена в графу «Орендована техніка».
Таким чином ми вважаємо, що даний пункт тендерної пропозиції нами не порушено.
2. Проаналізувавши документи учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», який признаний переможцем торгів, також має орендовану техніку (згідно Довідки): 1. Вантажний кран КС-3575;
2. Ескаватор гусенічний САТЕPILR-311C$
3. Автомобіль КРАЗ 6510;
4. Автомобіль SKODA OKTAVIA TOUR 1.81;
При цьому у Довідці про наявність працівників, учасник надає тільки одного працівника (машиніст автокрана), що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.3.3. тендерної документації вимагається «Відповідний досвід роботи не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції: (30% від суми тендерної пропозиції ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» повинно складати 2192483 грн.».
ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» надало тільки один такий Договір, що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.4.4. тендерної документації вимагається: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний обіг коштів за останні 4 роки (середньо арифметичне значення річних обігів) має бути не менше 50%, від суми пропозиції (3654139 грн.)
Згідно поданих документів Фінансовий звіт малого підприємства учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» сума складає:
Форма 2 - 2018 рік – середньорічний обіг коштів - 7216,9 тис.грн.
2017 рік – середньорічний обіг коштів - 2997,8 тис.грн.
2016 рік – середньорічний обіг коштів – відсутня інформація
2015 рік – середньорічний обіг коштів – 2320,0 тис.грн.
тобто цей пункт також порушено, при цьому документи не читабельні (практично не видно написів у документах 2016, 2015 та 2014 роках), немає відмітки податвої інспекції чи статистичної звітності про прийняття такої звітності.
Якщо більш детально вивчити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», то можна виявити ще декілька документів які не відповідають тендерній пропозиції.
3. З огляду на вищевикладене просимо переглянути рішення тендерного комітету за № 35-09 від 23.09.2019 року, про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Розгорнути
Згорнути
від 27.09.2019 р.
Голові тендерного комітету
КП «Управління капітального
будівництва» Дружківської
міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
КП «Управління капітального будівництва»
Дружківської міської ради
від 23 вересня 2019 року за № 35-09
«Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7 (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРЕТЕНЗІЯ ЗАМОВНИКА:
1. На зауваження «учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме відповідно до довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, учасник орендує екскаватор «Борекс 2101» та автокран г/п 10 т. на базі автомобіля МАЗ-533, тобто орендодавцю передано право користування технікою, але відповідно довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутні будь які працівники, які мають право виконувати роботи на орендованій техніки. Якщо на вищевказаній орендованій техніки планувалось залучати будь кого, то необхідно було це оформити належним чином відповідно до вимог законодавства про працю України та вказати у довідці про наявність працівників».
ПОЯСНЕННЯ: ТОВ «Спецбуд» не має орендованої техніки, ми маємо Договір на транспортне обслуговування (який ніяким чином не підпадає під функції оренди техніки, та субпідряду бо обсяг виконання робіт менше 20 відсотків «0,54%»), копія «Договору № 080119 від 08.01.2019 р на транспортне обслуговування» надана в нашій тендерній пропозиції.
Транспортні засоби автокран та екскаватор внесені в графу орендована техніка, згідно додатку № 5 до тендерної документації, іншої графи призначення техніки в додатку 5 немає, тому техніка яка буде використовуватися по договору транспортного обслуговування внесена в графу «Орендована техніка».
Таким чином ми вважаємо, що даний пункт тендерної пропозиції нами не порушено.
2. Проаналізувавши документи учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», який признаний переможцем торгів, також має орендовану техніку (згідно Довідки): 1. Вантажний кран КС-3575;
2. Ескаватор гусенічний САТЕPILR-311C$
3. Автомобіль КРАЗ 6510;
4. Автомобіль SKODA OKTAVIA TOUR 1.81;
При цьому у Довідці про наявність працівників, учасник надає тільки одного працівника (машиніст автокрана), що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.3.3. тендерної документації вимагається «Відповідний досвід роботи не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції: (30% від суми тендерної пропозиції ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» повинно складати 2192483 грн.».
ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» надало тільки один такий Договір, що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.4.4. тендерної документації вимагається: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний обіг коштів за останні 4 роки (середньо арифметичне значення річних обігів) має бути не менше 50%, від суми пропозиції (3654139 грн.)
Згідно поданих документів Фінансовий звіт малого підприємства учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» сума складає:
Форма 2 - 2018 рік – середньорічний обіг коштів - 7216,9 тис.грн.
2017 рік – середньорічний обіг коштів - 2997,8 тис.грн.
2016 рік – середньорічний обіг коштів – відсутня інформація
2015 рік – середньорічний обіг коштів – 2320,0 тис.грн.
тобто цей пункт також порушено, при цьому документи не читабельні (практично не видно написів у документах 2016, 2015 та 2014 роках), немає відмітки податвої інспекції чи статистичної звітності про прийняття такої звітності.
Якщо більш детально вивчити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», то можна виявити ще декілька документів які не відповідають тендерній пропозиції.
3. З огляду на вищевикладене просимо переглянути рішення тендерного комітету за № 35-09 від 23.09.2019 року, про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 11:16
На Вашу вимогу №64 від 27.09.2019 року щодо скасування рішення від 24.09.2019 року тендерного комітету КП «УКБ» Дружківської міської ради повідомляємо наступне, що по розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецбуд» було прийнято законне та обґрунтоване рішення. ТОВ «Спецбуд» було укладено договір з фізичною особою підприємцем на транспортне обслуговування спеціальною технікою, але це не відповідає умовам закупівлі та тендерної документації у зв’язку з тим, що не зрозуміло хто саме буде виконувати роботи на спеціальній техніці, в штаті ТОВ «Спецбуд» таких працівників не має, та ніяких цивільно-правових договорів не було укладено. Не має ніяких даних про водіїв спеціальної техніки, а саме мають вони право керувати технікою, який досвід та інше. Тобто виконувати роботи будуть особи, які не мають ніякого відношення до об’єкту. У договорі на транспорте обслуговування між ТОВ «Спецбуд» та фізичною особою підприємцем не прописано саме які роботи будуть виконуватися та хто саме буде виконувати ці роботі на спеціальній техніці. КП «УКБ» Дружківської міської ради як замовник не може допустити до виконання робіт осіб, які не приймали участь у аукціоні. Крім того, у випадку надзвичайної ситуації, яка може виникнути в процесі робіт на спеціальній техніці, відповідальність буде нести замовник, який безпідставно допустив до виконання робіт сторонніх осіб. Тому вважаємо, що фактично будуть виконуватися роботи іншим суб’єктом господарювання, а ТОВ «Спецбуд» ніякої участі у роботі на спеціальній техніці приймати не буде. На підставі вищевказаного тендерний комітет прийняв законне рішення та для його скасування не має підстав.
Стосовно фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий» та досвіду роботи не менш 2 договорів за останні 4 роки не менш 30% від суми тендерної пропозиції тендерний комітет повідомляє наступне, що вищевказані кваліфікаційні критерії були встановлені як додаткові до кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тому тендерний комітет вправі приймати рішення на власний розсуд саме ці додаткові критерії. ТОВ «СП Зодчий» має відповідний досвід, а саме договір на суму 19 990 000 грн., а також тендерний комітет прийняв за досвід два аналогічних договори, які укладені з одним замовником, в один день та по аналогічним роботам (виконання капітального ремонту будівель 410 та 80 військового містечка) на суму 1 193 136 грн. та 2 174 312 грн., тобто дві угоди на суму яка більше чим 30 % від суми тендерної пропозиції.
Не достатня фінансова спроможність, як додатковий кваліфікаційний критерій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим тендерний комітет не мав права відхилити тендерну пропозицію із за недостатньої фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий».
Стосовно того, що ТОВ «СП «Зодчий» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не має відповідних працівників на спеціальну техніку та автомобілі то відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет «КП «УКБ» звернувся за роз’ясненнями до ТОВ «СП» Зодчий» та отримали відповідь про те що машиніст автокрана має право виконувати роботи на грузовик автомобілях та екскаваторах. У зв’язку з чим підстав вважати те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям у тендерного комітету не має.
Стосовно фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий» та досвіду роботи не менш 2 договорів за останні 4 роки не менш 30% від суми тендерної пропозиції тендерний комітет повідомляє наступне, що вищевказані кваліфікаційні критерії були встановлені як додаткові до кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тому тендерний комітет вправі приймати рішення на власний розсуд саме ці додаткові критерії. ТОВ «СП Зодчий» має відповідний досвід, а саме договір на суму 19 990 000 грн., а також тендерний комітет прийняв за досвід два аналогічних договори, які укладені з одним замовником, в один день та по аналогічним роботам (виконання капітального ремонту будівель 410 та 80 військового містечка) на суму 1 193 136 грн. та 2 174 312 грн., тобто дві угоди на суму яка більше чим 30 % від суми тендерної пропозиції.
Не достатня фінансова спроможність, як додатковий кваліфікаційний критерій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим тендерний комітет не мав права відхилити тендерну пропозицію із за недостатньої фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий».
Стосовно того, що ТОВ «СП «Зодчий» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не має відповідних працівників на спеціальну техніку та автомобілі то відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет «КП «УКБ» звернувся за роз’ясненнями до ТОВ «СП» Зодчий» та отримали відповідь про те що машиніст автокрана має право виконувати роботи на грузовик автомобілях та екскаваторах. У зв’язку з чим підстав вважати те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям у тендерного комітету не має.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбуд |
6 366 956,12
UAH з ПДВ
|
6 366 956,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОДЧИЙ" |
7 190 013,67
UAH з ПДВ
|
7 144 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" |
7 247 109,18
UAH з ПДВ
|
7 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбуд #21951320 |
Відхилено |
6 366 956,12
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОДЧИЙ" #38363036 |
Переможець |
7 144 999,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 13:58
|
ДУ 6 дог.102.pdf | укладений |
01 вересня 2020 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:54
|
ДУ 6 дог.102.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:48
|
ДУ 5 дог.102.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 11:19
|
ДУ 4 лікарня.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 13:54
|
Доп угодо 3 дог. 102 від 13.10.2019р_pdf.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 13:07
|
ДУ2 лікарня.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:11
|
зодчий.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 18:44
|
Договор 102.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 18:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінена назва в додатку 1 до договору у зв'язку з помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізітів та адреси сторін договору, а також внесення змін щодо фінансування робіт на 2020 рік згідно плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зменшення фінансування виконання робіт узгодили зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з карантином продовжити виконувати роботи до 31 липня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт у зв'язку з карантином до 04 вересня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни у зв'язку з планом фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |