Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (QR-code сканер, сканер потоковий, персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
1 061 920,00 UAH
UA-2019-09-02-000748-b fee1290a397b488798471a4567aa98b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 061 920,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

02 вересня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 15:47
ТД СКАНЕР КОМПЮТЕР СКАНЕР по лотах 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь з пропозиціями на окремі лоти
Дата подання: 04 вересня 2019 09:51
Дата відповіді: 04 вересня 2019 15:22
Чи дозволяєте Ви приймати участь в торгах з пропозицією тільки на 1 лот?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо приймання участі в торгах по окремому лоту головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України ««Про публічні закупівлі» учасникам торгів дозволяється подавати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівелі (лота) - ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000748-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", Код ЄДРПОУ:39602713
Дата подання: 27 вересня 2019 12:30
Вимога дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО»
• Визнати документи «авторизаційний лист Acer Закарпаття.pdf» та документ «Лист про офіційне представництво Acer в Україні копія.pdf» у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» недостовірною інформацією, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі;
• Визнати факт невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації, а саме обов’язковій вимозі щодо надання посилання на офіційний сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання
• Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО» на підставі частині сьомої статті 28 та пункту чотири частині першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 10:42
Шановний учасник ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", надаємо відповідь на Вашу вимогу UA-2019-09-02-000748-b.a1 від 27.09.2019 12:36.
Проаналізувавши Вашу Вимогу та відповідь на звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО»A-2019-09-02-000748-b.b2 від 30.09.2019 10:28 дійшли висновку, щодо вимог:
• Визнати документи «авторизаційний лист Acer Закарпаття.pdf» та документ «Лист про офіційне представництво Acer в Україні копія.pdf» у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» недостовірною інформацією, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі – відхилено.
Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» підтвердив повноваження, надавши:
1. «77. Лист про офіційне представництво Асеr в Україні.pdf» надали «Свідоцтво про реєстрацію» видане Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, що свідчить про реєстрацію представництва фірми «ACER SALES INTERNATIONAL SA» («АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНАШІОНАЛ СА»), ШВЕЙЦАРСЬКА КОНФЕДЕРАЦІЯ. Додатково у вищевказаному Свідоцтві вказано представництво під назвою «ПРЕДСТАВНИЦТВО «АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНАШІОНАЛ СА», що здійснює свої функції згідно з законодавством України;
2. «2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF», що складає перелік дочірніх підприємств, у всьому світі компанії «ACER».
3. «Acer нот. заверение.pdf» лист від Директора «AcerEurope SA», з підтвердженням повноважень представництва.
Дані документи, надані учасником в складі Тендерної пропозиції учасника дають змогу переконатися в справжності технічних характеристик, що виготовляються спеціально під вимоги Замовника на заводі виробника, а саме визнати дійсними«авторизаційний лист Acer Закарпаття.pdf» та документ «Лист про офіційне представництво Acer в Україні копія.pdf» у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО»
• Визнати факт невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації, а саме обов’язковій вимозі щодо надання посилання на офіційний сайт виробника з детальним підтвердженням технічних і якісних характеристик запропонованого обладнання.
- Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» надав «Довідка посилання на сайт.pdf» та надав підтвердження з приводу оновлення сайту у «інформ лист про тестування.pdf» завірений офіційним представництвом згідно п. 1 відповіді.
• Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО» на підставі частині сьомої статті 28 та пункту чотири частині першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Повідомляємо, що відсутні причини для відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» через повну відповідність Тендерній документації.
• Дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
- Повідомляємо, що відсутні причини для дискваліфікації учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» через повну відповідність Тендерній документації.
Вирішено: відхилити в повному обсязі вимогу UA-2019-09-02-000748-b.a1 від 27.09.2019 12:36 учасника ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН".
Крім того тендерний комітет Головного управління пенсійного фонду України у Закарпатській області інформує що, Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці, дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності.
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000748-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 30 вересня 2019 10:28
Відповідь на звернення учаснику ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
Більш детально у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 10:47
Головним управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області розглянуло та взято до уваги звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якого вирішено проінформувати про те що, Тендерний комітет ГУ ПФУ в Закарпатській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності. Пропозиція учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці. Підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 12:30
Звернення до замовника
27 вересня 2019 12:30
Аналіз ПК АСЕR

Документи подані скаржником

30 вересня 2019 10:28
Закарпаття.pdf
30 вересня 2019 10:28
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
30 вересня 2019 10:28
Acer нот. заверение.pdf
30 вересня 2019 10:28
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
30 вересня 2019 10:28
стр. 109.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (QR-code сканер) (Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України )
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 58 520,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 585,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 вересня 2019 14:56
Закінчення: 19 вересня 2019 15:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (QR-code сканер) (Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України )
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фактична поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:21
Дата відповіді: 04 вересня 2019 15:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (QR-code сканер) (Лот№1) (далі – Тендерна документація), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 2 до Тендерної документації, які є обов’язковими при поданні пропозиції Учасником.
2. Вимогами ТД у Додатку 2 Технічної специфікації передбачено, що Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати заповнену форму «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» в якій зазначаються відомості щодо характеристик Товару, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю. Характеристики Товару мають бути не нижче визначених у таблиці.
3. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Згідно до форми «ТЕНДЕРОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Додаток №1 до ТД) « Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ», тобто учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІГА" 50 470,00
UAH з ПДВ
49 884,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 17:54
довідка МВС
26 вересня 2019 17:54
довідка ДФС
18 вересня 2019 12:51
Електронний підпис
18 вересня 2019 12:48
копія протокол.PDF
18 вересня 2019 12:48
копія наказ.PDF
18 вересня 2019 12:47
копія витяг ПДВ.PDF
18 вересня 2019 12:47
1 технічна частина лот 1.pdf
18 вересня 2019 12:47
копія витяг ЄДР 1609.PDF
18 вересня 2019 12:47
1 проект договору лот 1.pdf
18 вересня 2019 12:47
1 довідка поставка лот 1.pdf
18 вересня 2019 12:47
копії паспорт код.PDF
18 вересня 2019 12:47
довідка субпідрядники.pdf
18 вересня 2019 12:47
лист згода персональні.pdf
18 вересня 2019 12:47
копія Статут.PDF
18 вересня 2019 12:47
довідка ст 17.pdf
18 вересня 2019 12:47
довідка санкції.pdf
18 вересня 2019 12:47
довідка працівники.pdf
18 вересня 2019 12:47
довідка матер-тех база.pdf
18 вересня 2019 12:47
довідка код Статуту.pdf
18 вересня 2019 12:47
довідка аналог договір.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 12:04
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:59
тендерна пропозція.pdf
18 вересня 2019 11:59
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІГА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 09:53
звіт RQ Code.pdf укладений
22 жовтня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:18
Датастрім сканер.pdf укладений
15 жовтня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 500,00 UAH)