Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: Вулиця Межова, 8; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
258 970,00 UAH
UA-2019-09-02-000540-a 85e85b440be84d24becf91137e005ec3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 12:12
Очікувана вартість: 258 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 589,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: Вулиця Межова, 8; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Межова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С" 258 873,60
UAH з ПДВ
258 873,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С"
#35154219
Відхилено 258 873,60
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 11:51

Документи

17 вересня 2019 11:50
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій