Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-09-02-000495-c 617c311d49294bb9b29892632cf5e6c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мичка

+380985258618 regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, м. Рівне, 33010, вул. Макарова, буд. 12
Контактна особа: Тетяна Мичка
+380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
Акт передачі зразків для випробувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 штуки
Супровідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 штуки
Експертний висновок на молоко і молочні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата спецкоштами державного бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Терно-граф"
#24635074
Переможець 4 800,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:54

Документи

02 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:54
Терно-граф.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:57
Терно-граф.pdf укладений
02 вересня 2019 15:57