Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери металеві для збору відходів :18 штук для збору ТПВ, 18 штук для збору скла
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000438-c 15239ad74e974f92883bb35e67c3488d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвіюк Галина Валентинівна

+380336597600 silska-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жидичинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333715
Вебсайт: http://www.gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12
Контактна особа: Матвіюк Галина Валентинівна
+380336597600
silska-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:20
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Співфінансування обласного з сільським бюджетом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери металеві для збору відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, с.Жидичин, вул.Д. Галицького ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З моменту підписання акту приймання передачі на підставі видаткової накладної, акту прийому передачі товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №3
Дата подання: 02 вересня 2019 16:32
Дата відповіді: 02 вересня 2019 17:08
а завесьте, пожалуйста, додаток №3
Відповідь: Додаток №3. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. доступний для скачування в оголошені про проведення відкритих торгів .
https://public.docs.openprocurement.org/get/97b23df072b54b8596b666bb486344cc?KeyID=52462340&Signature=zsgVq49vvxbcvqb9WSJXduIX8I%252BoIUJ6LDfJw%2FX4lEthsMR1CHlc1r6HkNawu6Quqv6KtZV0UrFbhSPQ6w3VCA%253D%253D

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000438-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 21 вересня 2019 12:34
Невідповідність вимогам замовника
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника, який зараз очікує рішення, а саме ПрАТ "Барський машинобудівний завод", не відповідає вимогам замовника.
Відповідно Додатку 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник має надати «Копію аналогічного договору. Аналогічним вважається договір на закупівлю за кодом ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери металеві для збору відходів).
Частина 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна, транспортна чи видаткова накладна.
Також у наданому ПрАТ "Барський машинобудівний завод" Договорі зазначено, що характеристики, властивості, опис та вартість одиниці товару визначаються накладною, яка є НЕВІД'ЄМНИМ додатком до Договору. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав накладну, що свідчить про те, що Договір надано не у повному обсязі.

Відповідно до вимог тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
• технічні дані та характеристики товару що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника;
• довідку щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання, не менше 12 місяців;
• доставку предмета закупівлі до місця встановлення врахувати в ціні товару.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" відсутні технічні дані та характеристики товару що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника, довідка щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання, не менше 12 місяців та відсутня інформація щодо включення доставки в ціну пропозиції.
Враховуючи вищесказане просимо Вас відхилити пропозицію ПрАТ "Барський машинобудівний завод" як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2019 17:20
1) Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено подачу в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 2), а самекопію(ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного). Аналогічним вважається договір на закупівлю за кодом ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери металеві для збору відходів).
ПрАТ«Барський машинобудівний завод» було надано копію договору постачання №1 від 06.09.2017 року. В п.1.2. вищевказаного договору зазначено: «Характеристики, властивості, опис та вартість одиниці товару визначаються накладною, яка є невід’ємним додатком до Договору». У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» не надав накладну, що свідчить про те, що Договір надано не в повному обсязі.
2) В розділ 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, а саме в п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
1) Довідка в довільній формі, з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника;
2) Копія сертифіката відповідності на товар що пропонується або інший документ, що засвідчує якість товару (у разі передбачення такої вимоги законодавством).
Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 3 до цієї Тендерної документації.
Учасники при підготовці пропозиції конкурсних торгів повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля».
В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» відсутня довідка в довільній формі, з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника.
3) Відповідно до Додатку 3: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
• технічні дані та характеристики товару що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника;
• сертифікаційна документація щодо якості товару;
• довідку щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання, не менше 12 місяців;
• доставку предмета закупівлі до місця встановлення врахувати в ціні товару».
В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» відсутні технічні дані та характеристики товар, оскільки завантажений документ під назвою «технічні характеристики» містить скопійований текст з додатку 3 до тендерної документації де не має конкретних даних про вагу (а є лише діапазон – верхня та нижня межа), не містить габаритних розмірів, конкретної дати виробництва (року). Не вказано конкретного гарантійного терміну експлуатації обладнання. Також в складі тендерної пропозиції не надано довідку щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання (який має становити не менше 12 місяців). Також не вказано, що в ціну врахована доставку предмета закупівлі до місця встановлення.
Враховуючи викладене та керуючись розділом 5 пунктом 4 та 5 тендерної документації, відповідно до пункту 4 частини 1статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Барський машинобудівний завод» відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000019 ● c704872c00b041629ad83cc0e17e7dfc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.09.2019 № 35-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.09.2019 № 35-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-02-000438-c від 02.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, а саме доповнено форми новими пунктами, зокрема і «Джерело фінансування закупівлі». Поле «Джерело фінансування закупівлі» відповідно до Наказу № 463 станом на сьогодні ще не реалізоване в системі. Тому при заповнені доступних полів у електронній системі, а саме в оголошенні та в плані закупівель в полі «Примітки» нами було зазначено «Джерело фінансування закупівлі», а саме «Співфінансування обласного з сільським бюджетом». Щодо Форми Повідомлення про намір укласти договір, то, відповідно до наказу № 490, вона заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Подзвонивши в службу підтримки нашого майданчика DZO нам було повідомлено, що «система не підтягує поле «Примітки» у Повідомлення про намір укласти договір. Тому те, що в нас зазначено «джерело фінансування закупівлі» (співфінансування обласного з сільським бюджетом) у полі «Примітки», воно не відобразилося в Повідомленні про намір укласти договір. Виправити це неможливо (внести зміни в Повідомлення неможливо). Це було б можливо лише під час подання пропозицій». Також нам у службі підтримки DZO повідомили, що «надалі необхідно джерело фінансування закупівлі зазначати в дужках після назви предмету закупівлі, оскільки лише це поле підтягується у всі наступні документи, які формуються системою автоматично під час проведення процедури закупівлі». Також хочу повідомити, що перед тим як заповняти інформацію в електронній системі нами заповняється друкована форма документа. Однак поле «Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі нема куди заповнювати, тому ми заповнили його в поле «Примітки», не знаючи що цієї інформації не буде відображено в інших документах, а саме в Повідомленні про намір укласти договір. Отже, в Оголошенні про проведення відкритих торгів інформація про Джерело закупівлі зазначена, а саме в полі Примітки (Співфінансування обласного з сільським бюджетом). А у Повідомленні про намір укласти договір дана інформація не відобразилася, оскільки воно заповнюється електронною системою закупівель автоматично та не має можливості внести зміни в нього.

2019-10-03 11:14:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 288 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 294 840,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 297 498,96
UAH з ПДВ
281 499,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 295 185,60
UAH з ПДВ
281 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 298 036,80
UAH з ПДВ
282 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 08:59
Електронний підпис
18 вересня 2019 08:54
тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 08:54
Статут.pdf
18 вересня 2019 08:54
сертифікат якості.pdf
18 вересня 2019 08:54
Протокол 2019 (pdf.io)-16 арк..pdf
18 вересня 2019 08:54
проект договору.pdf
18 вересня 2019 08:54
лист ст.17.pdf
18 вересня 2019 08:54
Доручення-1 арк..pdf
18 вересня 2019 08:54
довідка з податкової.pdf
18 вересня 2019 08:54
довідка довкілля.pdf
18 вересня 2019 08:54
Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 08:54
Аналог договір відгук.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 11:01
Електронний підпис
02 жовтня 2019 11:00
Довідка МВС.pdf
25 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
18 вересня 2019 10:15
Електронний підпис
18 вересня 2019 08:49
Додаток 2.rar
17 вересня 2019 13:12
Статут.PDF
17 вересня 2019 13:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 вересня 2019 13:12
Додаток 4.pdf
17 вересня 2019 13:12
Додаток 3.rar
17 вересня 2019 13:12
Додаток 2.rar

Публічні документи

18 вересня 2019 12:38
Електронний підпис
18 вересня 2019 12:38
Проект договору.pdf
18 вересня 2019 12:38
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
18 вересня 2019 12:38
4. Витяг ЄДРПОУ (22.08.2019).pdf
18 вересня 2019 12:38
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2019 12:38
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
18 вересня 2019 12:38
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
18 вересня 2019 12:38
тп_7_2019-09-17.pdf
18 вересня 2019 12:38
Лист що до санкцій.pdf
18 вересня 2019 12:38
Довідка про доставку.pdf
18 вересня 2019 12:38
Довідка згідно 17 ст..pdf
18 вересня 2019 12:38
аналогічний договір 2.pdf
18 вересня 2019 12:38
Аналогічний договір 1.pdf
18 вересня 2019 12:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 15:22
Електронний підпис
16 вересня 2019 15:21
Технічна специфікація.pdf
16 вересня 2019 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 15:21
Довідка ст.17.pdf
16 вересня 2019 15:21
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
17 вересня 2019 16:06
3. Довідка по ст.17.pdf
17 вересня 2019 16:06
22. Наказ..pdf
17 вересня 2019 16:06
21. Рішення..pdf
17 вересня 2019 16:06
20. Статут Укрресурс ..pdf
17 вересня 2019 16:06
1. Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2019 16:05
8. Технічна специфікація.pdf
17 вересня 2019 16:05
7. Паспорт EN 840-3.pdf
17 вересня 2019 16:05
17. Сертифікат EN ISO 9001 2015 ru.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 17:32
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 11:33
Додаткова угода сміттєві баки.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 11:04
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:05
Додаткова угода зміни до договору
15 жовтня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено п.3.1 (загальна сума договору) та Додаток 1 (Специфікація) викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 279 999,72
UAH (в тому числі ПДВ 46 666,62 UAH)