Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000278-b ● d509549cb94d475fbc138348df1c04db
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199418 |
Вебсайт: | http://ukr.net |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2 |
Контактна особа: |
Якусевич Олена Михайлівна 380444030701 pmcd3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. П.Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2019 12:04 |
Договір проект товар.docx |
02 вересня 2019 12:04 |
Оголошення папір -.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 12:01
Дата відповіді: 03 вересня 2019 12:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка товару у оголошенні не вказана! Товар має відповідати технічним характеристикам вказаних у тендерній документації;;
2) Відкритість та прозорість полягає у системному та вчасному наданні необхідної інформації всім зацікавленим сторонам , а рішення чи відповідає товар вимогам викладеним в закупівлі приймає тендендерний комітет при вижначенні переможця та публікує протокол рішення в системі;
3)До учісті в закіпівлі ФОП неплатники ПДВ допуускаються на загальних підставах. До пропозиції ФОП неплатника ПДВ сума ПДВ при оцінці не додається і порівняння відбувається за кінцевою сумою пропозиції.
2) Відкритість та прозорість полягає у системному та вчасному наданні необхідної інформації всім зацікавленим сторонам , а рішення чи відповідає товар вимогам викладеним в закупівлі приймає тендендерний комітет при вижначенні переможця та публікує протокол рішення в системі;
3)До учісті в закіпівлі ФОП неплатники ПДВ допуускаються на загальних підставах. До пропозиції ФОП неплатника ПДВ сума ПДВ при оцінці не додається і порівняння відбувається за кінцевою сумою пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
17 715,00
UAH з ПДВ
|
17 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
17 745,00
UAH з ПДВ
|
17 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
17 995,00
UAH з ПДВ
|
17 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
18 750,00
UAH з ПДВ
|
18 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
21 000,00
UAH з ПДВ
|
21 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКМАРИС" |
22 975,00
UAH з ПДВ
|
22 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
17 100,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 16 09 від 16.09.19.pdf | укладений |
17 вересня 2019 15:59
|