Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)
Очікувана вартість
5 434 147,40 UAH
UA-2019-09-02-000190-c e60c6cd690124b62aea555d9d25c310c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВОЛОЩУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

+380984515346 ekonom.emrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЄМІЛЬЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЄМІЛЬЧИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04347605
Вебсайт: http://emrada.in.ua
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 51
Контактна особа: ВОЛОЩУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
+380984515346
ekonom.emrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 5 434 147,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 170,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування:1) субвенція з місцевого бюджету для здійснення природоохоронних заходів; 2) місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчине, Ємільчинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Замовником виконаних робіт проводиться поетапно, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дня підписання сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт форми № КБ-2в з додатками (надалі – Акт КБ-2в), підтвердженого довідкою про вартість виконаних підрядних робіт форми КБ-3 (надалі – довідка КБ-3), форми яких у вигляді додатків є невід’ємними частинами до Договору, на підставі наданих Підрядником рахунків і податкових накладних. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000190-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 25 вересня 2019 12:45
скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Джерело-Соколів»
18.09.2019 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги за предметом закупівлі КОД ДК 021: 2015 (CPV) 45454000-4 - РЕКОНСТРУКЦІЯ «Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)». Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-02-000190-c.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Ємільчинської селищної ради Ємільчинського району Житомирської області, (далі - Замовник) №112 від 23.09.2019, учасника ТОВ «Джерело-Соколів» (код ЄДРПОУ 31715093) визнано переможцем торгів та зроблено повідомлення про намір укласти відповідний договір про закупівлю.
У свою чергу, ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ «Джерело-Соколів» переможцем вищевказаних торгів та вважає вказане рішення Замовника протиправними, безпідставними та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Згідно вимог тендерної документації, а саме: ч.1.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити:
1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
2) інформацію, що підтверджуює відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації);
3) інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації);
4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлену у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації;
5) копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції;
6) копію свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);
7) копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
8) копія установчого документу;
9) проект договору (не включаючи додатки до нього), підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника;
10) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним;
11) інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля;
12) листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 6)
13) копія відомостей з ЄДРПОУ, виданої не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
14) інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією, а саме: ч.1.2. розділу 3 описана вимога по оформленню документів в тому числі копій, а ч.1.3. розділу 3, визначено (врегульовано) порядок та спосіб завантаження документів.
Учасником ТОВ «Джерело-Соколів» було порушено умови тендерної документації, а саме: копії документів оформленні з порушенням ч.1.2. «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції », не завантажено файли з документами що порушує вимог ч. 1.3. розділу 3, документи передбачені ч.1.1. розділу 3 тендерною пропозицією подані не в повному обсягу, завантажені файли 2, 3, 4 є пошкодженими, тобто потрібно вважаються такими що не завантажені учасником (або ж завантажені з порушеннями, в тому числі завантажені документи, що не підлягають розкриттю всупереч абзацу 2 ч. 1 ст. 30 Закону) до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно ст. 30 Закону.
Таким чином дані обставини не дають можливості загальної доступності завантажених документів ТОВ «Джерело-Соколів» що порушує прозорість публічних закупівель в цілому.
Згідно п.1 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Джерело-Соколів» та визначенні останнього переможцем торгів, Замовником порушено вимоги ч.1 ст.3 Закону, відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, скасувати рішення про визначення учасника ТОВ «Джерело-Соколів» переможцем торгів, оформлене протоколом тендерного комітету №112 від 23.09.2019 року, прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Джерело-Соколів» та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
У випадку не усунення Замовником порушення Закону України про публічні закупівлі та не задоволення вимог Учасника, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, з метою захисту прав та законних інтересів учасників публічних закупівель, а також повідомлено про ознаки корупції по даній закупівлі Національне антикорупційне бюро України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2019 17:39
Вимогу задоволено. Повторний розгляд тендерної пропозиції проведено та зроблено відповні висновики.

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 12:45
ємільчино 2
25 вересня 2019 12:45
ємільчино 3
25 вересня 2019 12:45
Ємільчино 4
25 вересня 2019 12:45
тендерна пропозиція
25 вересня 2019 12:45
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Джерело-Соколів 5 115 160,00
UAH з ПДВ
4 987 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 5 343 512,40
UAH з ПДВ
4 987 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:26
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:14
Ємільчино 1.rar
17 вересня 2019 12:14
Ємільчино 2.rar
17 вересня 2019 12:14
Ємільчино 3.rar
17 вересня 2019 12:14
Ємільчино 4.rar

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
30 вересня 2019 18:42
Електронний підпис
30 вересня 2019 18:32
довідка про не судимість
30 вересня 2019 18:32
довідка про не судимість
26 вересня 2019 16:35
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:24
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:18
заповнений Додаток 6.PDF
17 вересня 2019 12:18
Додаток 4 частина 4.PDF
17 вересня 2019 12:18
Додаток 4 частина 3.PDF
17 вересня 2019 12:18
Додаток 4 частина 2.PDF
17 вересня 2019 12:18
Додаток 4 частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Джерело-Соколів

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Джерело-Соколів
#31715093
Рішення скасоване 4 987 795,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:35
ТОВ Джерело-Соколів
#31715093
Відхилено 4 987 795,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:48
ТОВ Черкасизалізобетонстрой
#31701672
Переможець 4 987 797,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой
#31701672
4 987 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:08
Акт приймання передачі укладений
30 грудня 2020 17:05
Акт звіряння укладений
30 грудня 2020 17:05
Угода №5 укладений
30 грудня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 12:07
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 12:05
графік.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:38
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:28
Додаткова угода №2 зміни до договору
24 грудня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 12:59
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 09:38
Договірна ціна укладений
15 жовтня 2019 09:35
Договір №298 укладений
15 жовтня 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затвердження кошторисних призначень на фінансування робіт по об'єкту:" Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)" на 2019 рік та на підставі пункту 11.2. та пункту 17.3 Договору №298 від 15.10.2019 року, сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору №298 від 15.10.2019 року, а саме розділ 2. "Ціна договору" доповнити пунктом 2.18. «Сума реєстрації зобов’язань, згідно виділених кошторисних призначень на 2019 рік становить 500 000 грн. 00 коп. з ПДВ (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок з ПДВ).» Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. (Рішення тендерного комітету від 17.10.2019 року №126)
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затвердженням додаткових кошторисних призначень на фінансування робіт по об'єкту:" Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)" на 2019 рік та на підставі пункту 11.2. та пункту 17.3 Договору №298 від 15.10.2019 року, сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору №298 від 15.10.2019 року, а внести зміни до пункту 2.18 розділу 2. «Ціна договору» виклавши його у наступній редакції: «2.18. Сума для реєстрації зобов’язань згідно виділених кошторисних призначень на 2019 рік становить 581 985 (п’ятсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят п’ять) грн. 20 коп. з ПДВ.» Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. (Рішення тендерного комітету від 24.12.2019 року №175)
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі) та з метою гарантованого виконання сторонами своїх зобов’язань, дійшли згоди продовжити термін дії договору на наступний рік (до 31.12.2020 року).
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням додаткових кошторисних призначень на фінансування робіт по об’єкту: «Поліпшення технічного стану та благоустрій водойми (ставу) в смт. Ємільчине Житомирської області (Реконструкція)» код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція на 2020 рік та на підставі пункту 11.2. та пункту 17.3 Договору, необхідно внести зміни, а саме в пункті 2.18 розділу 2 «Ціна договору» цифри та слово «2019 рік» замінити на цифри та слово «2020 рік», цифри та слова «581 985 (п’ятсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят п’ять) грн. 20 коп. З ПДВ» замінити на цифри та слова «585 300 (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч триста) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ – 97 550 (дев’яносто сім тисяч п’ятсот п’ятдесят) грн. 00 коп.». Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. (Рішення тендерного комітету №40 від 15.04.2020 року).
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 854 731,20
UAH (в тому числі ПДВ 142 455,20 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі пункту 15.4. Договору №298 від 15.10.2019 року, а саме за взаємною згодою сторін.