Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: Вулиця Межова, 24; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
459 083,00 UAH
UA-2019-09-02-000188-c 685664a50aeb4d7da2cfcb1f6bfde47e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 12:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 12:06
Очікувана вартість: 459 083,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 590,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: Вулиця Межова, 24; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Межова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С" 459 082,80
UAH з ПДВ
459 082,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С"
#35154219
Переможець 459 082,80
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:11

Документи

13 вересня 2019 11:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРУПЕЦЬ-БУДІНВЕСТ-С"
#35154219
459 082,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 11:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сканирование0922.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 16:52
Договір011019-2 укладений
01 жовтня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 011019-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML