Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-08-31-000137-a 7985efb0fc334a94ae7a02c4ae913f40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Олександрівна Гордійчук

+380335259023 kovelrgkp1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1
Код ЄДРПОУ: 30653356
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Фабрична, 2
Контактна особа: Аліна Олександрівна Гордійчук
+380335259023
kovelrgkp1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2019 23:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штука
Контейнери для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Фабрична, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування; місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому товщина стінок контейнера 6 мм.? У якому нормативно-правовому акті є відповідне посилання?
Дата подання: 02 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 05 вересня 2019 21:52
Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема товщини стінок та дна контейнера 6 мм., товщини кронштейна коліс -3 мм., кількість ручок на кришці . Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840, ДСТУ, ТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів Контейнер може бути з іншою товщиною кришки, стінок та дна , відповідатиме при цьому стандарту EN 840-2 та витримувати навантаження 500 кг. Товщина стінок та дна контейнера не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність. Тому вважаємо, що дана вимога є не обґрунтованою а виключно суб'єктивною . Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника викладені в тендерній документації, порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» а вимоги до предмета закупівлі прописані під конкретного виробника або учасника. Вимоги до предмету закупівлі щодо товщини стінок та дна контейнера, кронштейна кріплення колеса, кількості ручок, вимагають ҐРУНТОВНЕ пояснення з посиланням на конкретні ДСТУ, протоколи випробувань та інші нормативно-правові документи щодо зазначених у додатку вимог до предмету закупівлі , чому саме товщину стінок контейнеру 6 мм. а не 8 чи 10 мм а товщину металу для конструкцій коліс 3 мм. а не 4 чи 5мм. Виходячи з вашої логіки : чим товще тім краще. Відсутність посилань на конкретні нормативно – правові акти щодо конструкції предмета закупівлі ставить під сумнів відповідність тендерної документації нормам чинного законодавства. Враховуючи зазначене просимо прибрати дискримінаційні умови з переліку вимог до конструктивних особливостей предмета закупівлі. Це дасть змогу ефективно використати бюджетні кошти за рахунок створення конкурентного середовища та недопущення штучного протекціонізму. Щодо якості предмету закупівлі то вона підтверджується відповідними сертифікатами та гарантіями продавця та виробника щодо виконання гарантійних умов під час експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення було розглнуто. По суті поставлених питань/вимог повідомляємо наступне, конструктивні особливочті кришки, ручок та їх розташування регламентовані стандартами EN840-2, 5, 6, проте Стандарт EN840 передбачає декілька варіантів конструктивног виконання контейнерів. цієї причини деталізація конструктивного виконання контейнерів є необхідною, щоб уникнути неефективного використання бюджетних коштів. Стандарт EN840-2:2012, якому повинні відповідати контейнери, містить тільки необхідні, але не достатні, конструктивні вимоги до контейнерів. Стандарт не містить ні технологічних, ні експлуатаційних вимог до контейнерів, залишаючи це на вибір Замовника. Зокрема стандарт не передбачає в обовязковому порядку матеріал, з якого повинен бути виготовлений контейнер (полімери, метали та ін.), Антикорозійні покриття (гаряче оцинкування для виробів з низьковуглецевої сталі) і багато інших особливостей. Очевидно, що експлуатаційні і цінові характеристики контейнерів з різних матеріалівммають і інші особливості та відрізняються, і замовник зобов'язаний деталізувати свій вибір щоб виключити ймовірність нечесної конкуренції серед учасників тендеру. Вибір конкретної товщини стінок і дна контейнерів, а також виконання і товщини стінки кронштейна коліс продиктований досвідом експлуатації даних виробів і очевидно Замовник, як особа відповідальна за ефективне використання бюджетних коштів, зобов'язаний уточняти свій вибір, виключивши можливість закупівлі продукції низької якості і з негативним досвідом експлуатації в умовах України. Зокрема застосування коліс з кронштейнами із сталі товщиною менше 3 мм, несе в собі небезпеку швидкого виходу їх з ладу тому через відсутність в законодавстві України штрафів за викидання будівельних відходів під виглядом побутових, в разі перевантаження контейнера аварійний механізм його скидання створює значні імпульсні навантаження (падіння контейнера з висоти навіть 20-30см.), може стати причиною деформації кронштейнів коліс і втрати їх експлуатаційних характеристик.
скільки повинно бути контейнерів 80 чи 81?
Дата подання: 02 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 05 вересня 2019 21:52
У технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено: "Колір: 50 (п’ятдесят) контейнерів сірого кольору 30 (тридцять один) контейнер зеленого кольору з люком (кришкою в кришці)" у тендерній документації кількість 81 контейнер. Просимо пояснити розбіжність. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Вищезазначену технічну помилку буде відкориговано, шляхом внесення змін до документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-31-000137-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Імпорт Склад Сервіс, Код ЄДРПОУ:38498055
Дата подання: 03 вересня 2019 10:00
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. (зазначити за необхідністю)
1. У Додатку 4 до документації містяться такі вимоги:
Стандарт – EN 840-2 (євростандарт);
Ємність – 1100 літрів;
Вага - 45-55 кг;
Висота контейнера з колесами – -1330-1440 мм;
Фронтальна частина – -1370-1380 мм з цапфами;
Ширина бокової частини – -1075 - 1085 мм;
Діаметр цапфи- 40-50 мм;
Відстань між вісями колес (бокова частина)- L740-760 мм;
Відстань між вісями колес (фронтальна частина)- L- 835- 848 мм;
Номінальне завантаження – не менше 450 кг;
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
Згідно стандарту EN 840-2 (публікацію стандарту додаєм, окремим файлом), вимоги для контейнера 1100л, саме такі:
Ємність – 1100 літрів;
Висота контейнера з колесами – не більше 1470 мм;
Фронтальна частина – 1360 – 1380 мм;
Ширина бокової частини – не більше 1115 мм;
Діаметр цапфи – 38 – 42 мм;
Відстань між вісями колес (бокова частина) – 710 – 800 мм;
Відстань між вісями колес (фронтальна частина) – 830 - 900 мм;
Номінальне завантаження – не менше 440 кг.
Виходячи з цього, можемо повідомити, що вказані параметри Замовника не відповідають стандартам EN 840-2. Це може призвести до закупівлі контейнерів, які не відповідають Євростандартам. Якщо контейнер відповідає вимогам EN 840-2, то вказані вимоги ніяк не впливає на експлуатацію та термін служби контейнера.
Таким чином, вимоги щодо технічних характеристик є обмежуючі та дискримінаційні і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в тендерну документацію та забрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 21:55
Ваше звернення було розглнуто. По суті поставлених питань/вимог повідомляємо наступне, конструктивні особливочті кришки, ручок та їх розташування регламентовані стандартами EN840-2, 5, 6, проте Стандарт EN840 передбачає декілька варіантів конструктивног виконання контейнерів, включаючи конструктивне виконання елементів (ручка, цапфи, гребінка) та ін. При цьому стандарт передбачає, що споживач сам повинен обрати один із декількох варіантів, у відповідності із технікою яка викоритовується при роботі з контейнерами для вивезення побутових відходів.Так наприклад сміттєвози, які застосовують для вивантаження контейнерів з фронтальним захопленням (гребінка) не можуть обслуговувати контейнери які мають ручки на передній стінці. З цієї причини деталізація конструктивного виконання контейнерів є необхідною, щоб уникнути неефективного використання бюджетних коштів. Стандарт EN840-2:2012, якому повинні відповідати контейнери, містить тільки необхідні, але не достатні, конструктивні вимоги до контейнерів. Стандарт не містить ні технологічних, ні експлуатаційних вимог до контейнерів, залишаючи це на вибір Замовника. Зокрема стандарт не передбачає в обовязковому порядку матеріал, з якого повинен бути виготовлений контейнер (полімери, метали та ін.), Антикорозійні покриття (гаряче оцинкування для виробів з низьковуглецевої сталі) і багато інших особливостей. Очевидно, що експлуатаційні і цінові характеристики контейнерів з різних матеріалівммають і інші особливості та відрізняються, і замовник зобов'язаний деталізувати свій вибір щоб виключити ймовірність нечесної конкуренції серед учасників тендеру. Вибір конкретної товщини стінок і дна контейнерів, а також виконання і товщини стінки кронштейна коліс продиктований досвідом експлуатації даних виробів і очевидно Замовник, як особа відповідальна за ефективне використання бюджетних коштів, зобов'язаний уточняти свій вибір, виключивши можливість закупівлі продукції низької якості і з негативним досвідом експлуатації в умовах України. Зокрема застосування коліс з кронштейнами із сталі товщиною менше 3 мм, несе в собі небезпеку швидкого виходу їх з ладу тому через відсутність в законодавстві України штрафів за викидання будівельних відходів під виглядом побутових, в разі перевантаження контейнера аварійний механізм його скидання створює значні імпульсні навантаження (падіння контейнера з висоти навіть 20-30см.), може стати причиною деформації кронштейнів коліс і втрати їх експлуатаційних характеристик. Щодо діапазонів фізичних величин контейнерів, звертаємо Вашу увагу, що нами як замовником навпаки будо зазначено вищезазначений діапазон, щобне встановлювати обмежень для учасників.

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 10:00
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000029 ● bbe4827759e6416d80e56ad6e52e6d23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-31-000137-a від 31.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 11:18:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Контейнери для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-31-000137-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 11:18:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Контейнери для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-31-000137-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уважно ознайомившись з Висновком про результати моніторингу закупівлі, пояснюємо наступне. Звіт про виконання Договору від 08 жовтня 2019 року №35 не було оприлюднено у зв’язку з технічними неполадками в роботі електронного майданчика. Наразі неможливо усунути зазначену обставину, оскільки оприлюднення Звіту призведе до наступного порушення Закону. В майбутньому зобов’язуємось неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства. Окрім того, частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Враховуючи той факт, що строк дії Договору (за процедурою закупівлі № UA-2019-08-31-000137-a) до 31.12.2019 року і є таким, що минув, то дана закупівля не може бути об’єктом моніторингу.

2020-08-12 12:45:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на запит про надання пояснень)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 418 500,00
UAH з ПДВ
393 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 441 612,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 429 750,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 12:49
Довідка_податкова_25-09-2019.pdf
25 вересня 2019 09:55
Довідка по ст_2_1_17.pdf
25 вересня 2019 09:55
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2019 14:59
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2019 22:40
Електронний підпис
19 вересня 2019 22:39
Договір.pdf
19 вересня 2019 22:38
Повноваження ч. 2).pdf
19 вересня 2019 22:38
теххарактеристики ч.1).pdf
19 вересня 2019 22:38
Відповідність ст.16).pdf
19 вересня 2019 22:38
Теххарактеристика ч.2).pdf
19 вересня 2019 22:38
Повноваження ч.1.pdf
19 вересня 2019 22:38
Повноваження ч. 3. .pdf
19 вересня 2019 22:38
фото.zip
19 вересня 2019 22:38
Реестр.pdf
19 вересня 2019 22:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 23:05
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:08
Реєстр 1.pdf
19 вересня 2019 20:08
Реєстр 2.pdf
19 вересня 2019 20:08
Реєстр 3.pdf
19 вересня 2019 20:08
Реєстр 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "СКС"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 20:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
393 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 15:26
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 20:41
Договір контейнери.pdf укладений
08 жовтня 2019 20:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 393 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 664,00 UAH)