Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер, клавіатури, мишки
Очікувана вартість
5 850,00 UAH
UA-2019-08-30-002150-a bd75ff6d5c6e40b6aee279e957635af9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578 iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 5 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер (держбюджет КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Клавіатури (держбюджет КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Мишки (держбюджет КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 17:43
Тендерна документація_30230000-0.doc
30 серпня 2019 17:43
Додаток 4.docx
30 серпня 2019 17:43
Додаток 3.docx
30 серпня 2019 17:43
Додаток 2.docx
30 серпня 2019 17:43
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 вересня 2019 16:37
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка або модель, запропонована учасником в тендерній пропозиції має відповідати технічним вимогам щодо предмета закупівлі. Відповідно до розд. 3 п 6. Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Додаток №2) до предмета закупівлі, установленим замовником.
2.) Закупівля товару за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання здійснюється по процедурі відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а тому замовник у своїх діях та рішеннях керується виключно нормами Закону та дотримується принципів здійснення закупівлі згідно статті 3 Закону
Відповідно до додатку №2 тендерної документації учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом викладення в складі своєї тендерної пропозиції інформації з технічними та якісними характеристиками товару в повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі та технічних характеристик всіх складових.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є «Ціна». Згідно Розд 5 п. 3 Тендерної документації, загальна ціна тендерної пропозиції – означає суму, за яку Учасник передбачає поставити товари (в т.ч. транспортні видатки), надати послуги чи виконати роботи в обсязі, визначеному Замовником.
Запитання
Дата подання: 03 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:31
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) Закупівля здійснюється по процедурі відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а тому замовник у своїх діях та рішеннях керуватиметься виключно нормами Закону.
2.) Згідно Додатку №2 до Тендерної документації, Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом викладення в складі своєї тендерної пропозиції інформації з технічними та якісними характеристиками товару в повному обсязі з обов’язковим вказанням назви виробника, моделі та технічних характеристик всіх складових.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" 3 958,00
UAH з ПДВ
3 958,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 5 678,00
UAH з ПДВ
5 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2019 13:18
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:11
Щодо захисту довкілля.PDF
15 вересня 2019 13:11
Технічні вимоги.PDF
15 вересня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.PDF
15 вересня 2019 13:11
Статут.pdf
15 вересня 2019 13:11
Лист гарантія по ст 17.PDF
15 вересня 2019 13:11
Виписка з ЄДРОПУ.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 20:06
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"
#38212351
Переможець 3 958,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"
#38212351
3 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:05
50.pdf укладений
30 вересня 2019 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 958,00
UAH (в тому числі ПДВ 659,67 UAH)