Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18920000 - 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна (1000 шт.))
Очікувана вартість
894 000,00 UAH
UA-2019-08-30-002121-a e71e08ac10eb4f6a97400414d478ce76
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 894 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
18920000 - 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна (1000 шт.)) (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип основного матеріалу виробу згідно ТУ
Дата подання: 03 вересня 2019 10:04
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:39
Доброго дня! Просимо уточнити тип основного матеріалу виробу згідно ТУ. Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Вимоги до основного матеріалу наведені в Таблиці В1 Додатку В, ТУ 15.1-119-00034022-2016, Тип 1.
Тип тканини
Дата подання: 03 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:40
Доброго дня. В тендерній документаціїї вказано тільки вид тканини, без типу. Вкажіть будь ласка якого типу тканина використовується для пошиття зазначеного предмету закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Вимоги до основного матеріалу наведені в Таблиці В1 Додатку В, ТУ 15.1-119-00034022-2016, Тип 1.
Найменування товару
Дата подання: 03 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:58
В Додатку 3 до ТД в табличці зазначено що здійснюється закупівля сумок транспортних індивідуальних, а в ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ 5 пункт вказано що Учасник повинен здійснювати постачання рюкзаків індивідуальних. Приведіть будь ласка у відповідність Тендерну документацію.Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Підтвердження технічних вимог
Дата подання: 03 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:40
В тендерній документації Додаток 2 таблиця 3 зазначено що вимагаєтьчя від учасника : 2.1.Документи щодо якості товару відповідно до умов чинного законодавства України на даний предмет закупівлі (якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів, у тому числі ТУ 15.1-136-00034022:2016, вид 3 зі змінами № 2). Зазначте конкретно, які саме документи по якості повинні надати учасники в складі тендерної пропозиції, бо таке визначення розмите не дає змоги зрозуміти що саме надавати , та чи буде цього достатньо для Замовника? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Декларація (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості).
Кількість зразків.
Дата подання: 03 вересня 2019 12:45
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:59
В Тендерній документації (V. Оцінка тендерної пропозиції) зазначено :Учасник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною повинен надати Замовнику 2 (дві) одиниці пропонуємого товару для їх перевірки на відповідність технічним вимогам та узгодження зразка, для подальшого прийому товару по Договору. А в додатку 3 до ТД вказано: - Зразок товару надається до Служби судової охорони в одному екземплярі протягом 2 (двох) робочих днів Учасником, якого обрано та запропоновано електронною системою закупівель за результатами аукціону (тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною). Так скільки все таки треба надати зразків, та у який термін 3 чи 2 робочі дні ? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Відгук до аналогічних договорів
Дата подання: 03 вересня 2019 13:20
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:42
В тендерній документації вимагається надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції). Вимога щодо надання в складі пропозиції листа-відгука від Замовника, якому учасник вже надавав послуги є зрозумілою, але ж без вказання вимоги щодо дати його складання. Якщо, наприклад, постачання учасником відбувалося ще у 2016, 2017 або 2018 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і здійснював постачання, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий же відгук, але тільки з свіжою датою потенційному майбутньому Замовнику? Або інша ситуація, якщо, наприклад, постачання учасником здійснювалося ще у 2016, 2017 або 2018 році, і такого Замовника вже немає (відбулася реорганізація чи закриття), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук з датою його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати (ну звісно, якщо це не учасник, який заздалегідь був попереджений Замовником про таку вимогу і який вже заздалегідь визначений переможцем в цій процедурі закупівлі). На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Саме тому ВИМАГАЄМО виключити частину вимоги про оригінал листа-відгуку, а саме припис - "лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції", прибрати обмежувальний фактор дати отримання відгуку, та внести відповідні зміни до документації! Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом України «Про публічні закупівлі» і є вичерпним. В нашому випадку, вказано, що Учасник публічних закупівель має надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, АБО, оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору. Тому, подання оригіналу листа-відгука не є основною вимогою до учасника.
Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації в розділі Оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 04 вересня 2019 08:34
Дата відповіді: 04 вересня 2019 18:06
Вартість закупівлі вказана з урахуванням ПДВ, проте оголошена вартість попередніх закупівель по аналогічним предметам індивідуального захисту різних Замовників вказується без врахування ПДВ (наприклад: закупівлі Управління державної охорони України (Бронежилети зовнішнього носіння 6 класу захисту за стандартами України (тактичні з системою”Molle”) оголошення від 28 лютого 2019 року на веб-порталі уповноваженого (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-28-001563-a), а також від 25 березня 2019 року ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-25-000561-b (Бронешоломи 1А класу захисту за стандартами України. Закупівлі Департаменту господарського забезпечення Служби безпеки України (Бронежилет не нижче 4 класу захисту та шолом кулезахисний 1А класу захисту) оголошення від 18 квітня 2019 року на веб-порталі уповноваженого (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-18-001203-a) та Міністерство оборони України (Чохол до бронежилета "Корсар М3с-1-4" у маскувальному малюнку ММ-14 з комплектом підсумків) оголошення від 31 січня 2019 року на веб-порталі уповноваженого (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-31-003873-b), (Бронежилет “Корсар М3с-1-4” у маскувальному малюнку ММ-14 з комплектом підсумків) оголошення від 31 січня 2019 року на веб-порталі уповноваженого (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-31-003755-b), (Шолом кулезахисний “Каска-1М”, 1А класу захисту) оголошення від 31 січня 2019 року на веб-порталі уповноваженого (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-31-003480-b). Слід зазначити, що звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів оборонного призначення, виготовлених для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, а також для цілей АТО, відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. Наприклад, каски, бронежилети, інші речі, що слугують комплектуючими засобами для відповідних товарів. Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації в розділі Оцінки тендерної пропозиції, а також в усіх додатках до тендерної документації та в проекті договору про закупівлю за держані кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, згідно із Законом України від 01.07.2014 р. № 1561-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціальних засобів індивідуального захисту та лікарських засобів» передбачені зміни щодо звільнення від обкладення ПДВ засобів індивідуального захисту та лікарських засобів для потреб антитерористичної операції. Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України:
- спеціальні засоби індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори, бронежилети, виготовлених відповідно до військових стандартів або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, інших суб’єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону; ниток для виготовлення бронежилетів, тканин (матеріалів) для виготовлення бронежилетів.
Проте, існують і певні умови для застосування такої податкової пільги. Отримувачами спеціальних засобів індивідуального захисту та бронежилетів повинні бути правоохоронні органи, Збройні Сили України та інші військові формування, утворені відповідно до законів України, інші суб'єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону для використання у своїй діяльності під час проведення АТО та/або запровадження воєнного стану.
Варто додати, що в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції до Тендерної документації, вказано що найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Крім того, відповідно до чинного законодавства Служба судової охорони не є правоохоронним органом, не відноситься до військових формувань та на неї не покладено завдання щодо здійснення боротьби з тероризмом.
Виходячи з вищесказаного, податкова пільга з ПДВ, в даному випадку, не застосовується.

Висновок
Дата подання: 04 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 04 вересня 2019 18:10
Доброго дня! Надвйте, будь ласка выдповідь, чи можливо надати лише висновок про результати перевірки зразка предмета речового майна на куртку вітровологозахисну зимова, вид 1 або вид 6, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України як підтвердження технічних характеристик? або потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)
Виконання договору
Дата подання: 05 вересня 2019 09:39
Дата відповіді: 05 вересня 2019 17:52
Скажіть будь ласка , чи можна надати в складі пропозиції, для підтвердження виконання договорів видаткові накладні, замість актів? Оскільки Видаткова накладна є одним з основних документів ,які підтверджують якість та вчасність виконання договору? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом України «Про публічні закупівлі» і є вичерпним. В нашому випадку, вказано, що Учасник публічних закупівель має надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, АБО, оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору. Тому, подання оригіналу листа-відгука не є основною вимогою до учасника, що свідчить про надання вищевказаному вибору щодо підбору документів.
Варто додати, що підтвердження факту здійснення операції є важливим критерієм віднесення якогось документа до первинних. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем, тому видаткова накладна, вважається документом первинного обліку та не є розрахунковим документом і не може бути замінена актом звірки. Щодо останнього, то він свідчить саме про відвантаження товарів (виконання pобіт, надання послуг) та, що важливо, про їх оплату.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-002121-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 20 вересня 2019 13:34
Вимога
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "ДЕНАВІ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 17:00
Шановний Учаснику, доброго дня! Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до Додатку № 2 (таблиця 3 підпункт 2.1. (документи щодо якості товару відповідно до умов чинного законодавства України на даний предмет закупівлі (якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів, у тому числі ТУ 15.1-136-00034022:2016, вид 3 зі змінами № 2)) Вами не було надано жодних документів, які б підтвердили якість комплектуючих предмету закупівлі, а саме: на основний матеріал виробу; на додатковий матеріал виробу; на текстильну застібку виробу; на нитки.
Під час прийому пропозицій, Замовнику були надіслані запитання, що стосуються безпосередньо документів, які засвідчують якість товару та відповідно до цього надано наступні відповіді, які є у вільному доступі:
Текст запитання (від 03.09.2019): В тендерній документації Додаток 2 таблиця 3 зазначено що вимагаєтьчя від учасника : 2.1.Документи щодо якості товару відповідно до умов чинного законодавства України на даний предмет закупівлі (якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів, у тому числі ТУ 15.1-136-00034022:2016, вид 3 зі змінами № 2). Зазначте конкретно, які саме документи по якості повинні надати учасники в складі тендерної пропозиції, бо таке визначення розмите не дає змоги зрозуміти що саме надавати , та чи буде цього достатньо для Замовника? Дякуємо
Текст відповіді (від 03.09.2019): Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Декларація (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості).
Текст запитання (від 04.09.2019): Доброго дня! Надвйте, будь ласка выдповідь, чи можливо надати лише висновок про результати перевірки зразка предмета речового майна на куртку вітровологозахисну зимова, вид 1 або вид 6, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України як підтвердження технічних характеристик? або потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)?
Текст відповіді (від 04.09.2019): Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)

Згідно цього, під час періоду уточнень, вимоги тендерної документації Учасником були не оскаржені, що говорить про його прийняття умов, визначених Замовником та готовність про надання відповідного пакету документів після можливої перемоги під час аукціону.
Також повідомляємо, відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Проте, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив в дію з 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в системі в державній системі сертифікації (УкрСЕПРО) до європейської системи оцінки відповідності.
Зареєстровані в Реєстрі державної системи сертифікації сертифікати відповідності на продукцію і послуги (термін дії яких закінчується після 01.01.2018) залишаються чинними при умові проведення передбаченого органами сертифікації (які видали сертифікати відповідності) періодичного технічного нагляду за стабільністю показників. При цьому слід зазначити, що дія документів державної системи сертифікації може бути анульована органом із сертифікації за бажанням заявника.
Законодавчі документи, які обмежують термін дії виданих до 01.01.2018 року документів державної системи сертифікації, на сьогодні відсутні.
Якщо розглядати питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Варто додати, що існує і процедура добровільної сертифікації передбачена для сумлінного виробника, впевненого в якості продукту, що виготовляється і виробника, який шукає додаткові можливості підтвердження високого рівня якості продукту.
Також, відповідно до Розділу 5 (оцінка тендерної пропозиції) Учасником протягом 3 (трьох) робочих днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною не було надано зразків товару для їх перевірки на відповідність технічним вимогам та узгодження зразка, для подальшого прийому товару по Договору.
Отже, відповідно до вищенаведеного, Вашу вимогу вимушені відхилити.

Додатково звертаємо увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.

Номер вимоги: UA-2019-08-30-002121-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 11 грудня 2019 13:36
Вимога про скасування рішення
Упереджене ставлення Замовника до тендерної пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 16:44
Шановний учаснику, доброго дня! Щодо Вашого звернення зазначаємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник має право знати всі технічні характеристики товару, який купує, в тому числі за державні кошти, та вимагає від Учасників надати зразки саме на етапі кваліфікації (етапі розгляду пропозицій учасників закупівлі). Враховуючи, що Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, тому має відповідну самостійність у визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з обов’язковим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів та керуюсь Законом № 922. Враховуючи викладене та беручи до уваги, що принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції Замовником дотриманий, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому рішення про відхилення Учасника ТОВ «ДЕНАВІ» є обґрунтованим.
Також, в складі своєї пропозиції Ви надали гарантійний лист, в якому зазначили, що гарантуєте відповідність якості товару (які пропонуються до постачання) вимогам Замовника, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації та безпосередньо погоджений Додаток 3, в якому зазначено що товар відповідає замовленим гарантійним зобов’язанням та погодились із наданням 2 одиниць товару, що підтверджує Вашу згоду з умовами тендерної документації.
Ваші твердження щодо обмежень не мають підґрунтя, оскільки кожен Учасник торгів може виконати вимоги, які наведені в тендерній документації.
Варто додати, що при розробці тендерної документації, Замовник керувався вимогами Закону, та досвідом виконання аналогічних договорів з врахуванням негативних наслідків, що виникали після укладення договорів, без попереднього огляду товару.
Враховуючи вищезазначене, у разі недосконалого вивчення технічних характеристик, Замовник втрачає час на укладання, переоцінку та перепроведення процедури закупівлі, а Учасник витрачає додаткові кошти внаслідок поставки товару, що може не відповідати технічним вимогам щодо предмету закупівлі, саме тому, Замовник залишає не змінним пункт, щодо надання протягом 3 робочих днів після визначення переможця зразків товару для огляду, що спричинено бажанням не втрачати час Замовника та кошти Учасника.
Додатково маємо намір звернути увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити права Учасників закупівлі.
Щодо наступної частини вимоги. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії. Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та «Про публічні закупівлі», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639.
Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме пункту 2 (Забезпечення тендерної пропозиції): «Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку.»
Наведена вимога передбачає можливість Замовника пересвідчитись у наявності електронного цифрового підпису на момент вирішення питання щодо дотримання учасниками вимог тендерної документації.
Пропозиція ТОВ «ДЕНАВІ» не відповідала умовам Документації щодо оформлення банківської гарантії, зокрема, вимозі, що банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний цифровий підпис.
Будь-які зміни у банківській гарантії після її отримання, в тому числі не накладання електронний цифрового підпису (ЕЦП), або перейменування файлів, призводять до того, що гарантія не відповідатиме вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-002121-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 19 грудня 2019 10:02
Вимога
Скасування рішення про визнання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2019 18:05
Шановний учаснику, доброго дня! Відповідь на Вашу вимогу була надана в попередньому зверненні за наступним ідентифікатором закупівлі: UA-2019-08-30-002121-a.b3.

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 13:34
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-30-002121-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:40
Скарга
щодо порушення процедури закупівлі шляхом незаконного відхилення тендерної пропозиції Суб'єкта оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 15:19
Рішення від 22.10.2019 № 15144+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 15:19
рішення від 06.11.2019 № 16110.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16110-р/пк-пк від 06.11.2019, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 11.11.2019 р. в 23:33 год.
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2019 17:27
Номер скарги: UA-2019-08-30-002121-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 21 грудня 2019 17:27
Скарга на дії та рішення тендерного комітету
Оскарження переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 26.12.2019 №19314.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 17:41

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 15:40
Рішення.zip

Документи подані замовником

12 листопада 2019 17:27
№ 245.pdf

Документи подані скаржником

21 грудня 2019 17:27
Скарга.pdf
21 грудня 2019 17:27
dfe6c0c9-0aa2-4a8c-a56b-703611692912.pdf

Документи Органу Оскарження

26 грудня 2019 17:41
рішення від 26.12.2019 №19314.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНАВІ" 744 000,00
UAH з ПДВ
709 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСО ГРУП" 846 000,00
UAH з ПДВ
709 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." 806 400,00
UAH з ПДВ
806 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 828 000,00
UAH з ПДВ
828 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 855 000,00
UAH з ПДВ
855 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 887 160,00
UAH з ПДВ
887 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 888 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 890 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Формстиль 891 600,00
UAH з ПДВ
891 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВТП "Акрополіс" 894 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 894 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" 894 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВКП "СКАЙС" 894 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 894 000,00
UAH з ПДВ
894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2019 16:46
Електронний підпис
14 вересня 2019 16:44
Інші документи.rar
14 вересня 2019 16:44
Документи тех частина.rar
14 вересня 2019 16:44
Документи кваліф.част.rar
14 вересня 2019 16:44
Документи вимоги ст. 17.pdf
14 вересня 2019 16:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:05
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 16:05
Інші документи.pdf
13 вересня 2019 16:05
Лiцензiя.pdf
13 вересня 2019 16:05
Довiренiсть.pdf
13 вересня 2019 16:04
Гарантия_5951.zip
13 вересня 2019 16:04
Licence.zip
13 вересня 2019 16:04
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Публічні документи

13 вересня 2019 17:45
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:44
Банківська гарантія.rar
13 вересня 2019 17:44
Документи ст 17.rar
13 вересня 2019 17:44
Тендерна пропозиція.rar
13 вересня 2019 17:44
Технічна частина.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 13:04
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:03
Довідка ДФС.pdf
13 грудня 2019 13:03
Довідка МВС.pdf
15 жовтня 2019 10:26
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:24
Довідка МВС.pdf
15 жовтня 2019 10:24
Довідка ДФС.pdf
13 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:34
Технічна частина.rar
13 вересня 2019 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 15:34
Інші документи.rar

Публічні документи

15 вересня 2019 11:33
Електронний підпис
15 вересня 2019 11:30
Уставні документи (1).pdf
15 вересня 2019 11:30
Гарантія ТЕМП 3000 4289 (1).zip
15 вересня 2019 11:30
висновки сес, протокол.pdf
15 вересня 2019 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2019 11:22
Погоджений додаток 3.pdf
15 вересня 2019 11:22
Підтвердж кваліфікац.pdf
15 вересня 2019 11:22
Інші документи.pdf
15 вересня 2019 11:22
Відповідність ст 17.pdf
14 вересня 2019 22:39
Висновок СЕС_СТІ.pdf
14 вересня 2019 22:28
Уставні документи.pdf
14 вересня 2019 22:28
Гарантія ТЕМП 3000 4289.zip

Публічні документи

13 вересня 2019 17:44
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 17:40
Інші документи.zip
13 вересня 2019 17:40
Гарантія Анва.zip

Публічні документи

13 вересня 2019 19:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 19:11
Висновки СЕС-46-86.pdf
13 вересня 2019 19:11
Висновки СЕС-1-45.pdf
13 вересня 2019 19:11
Технічні документи.pdf
13 вересня 2019 19:11
Тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 19:11
Ліцензія_Повноваження.zip
13 вересня 2019 19:11
Інші документи.pdf
13 вересня 2019 19:11
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:21
інші документи.7z
13 вересня 2019 15:21
Довідка_ст. 17 загальна.pdf
13 вересня 2019 15:21
Протокол Задоя Ю.А..zip
13 вересня 2019 15:21
Наказ 16 (1).zip
13 вересня 2019 15:21
Ліцензія_ ЕЦП Задоя (1).zip
13 вересня 2019 15:21
Гарантия 13102.zip
13 вересня 2019 15:21
Витяг зі Статуту.zip
13 вересня 2019 15:21
кваліфікац.критерії.7z
13 вересня 2019 15:20
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:36
тендерна пропозиція.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 15:36
статут оригінал.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
статут оригінал.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
статут оригінал.pdf
13 вересня 2019 15:36
ст.17.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
ст.17.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
ст.17.pdf
13 вересня 2019 15:36
сес.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
сес.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
сес.pdf
13 вересня 2019 15:36
протокол випробувань.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
протокол випробувань.pdf
13 вересня 2019 15:36
працівники.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
працівники.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
працівники.pdf
13 вересня 2019 15:36
персональні дані.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
персональні дані.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:36
персональні дані.pdf
13 вересня 2019 15:36
НДС свидетельство.jpg.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:36
НДС свидетельство.jpg.p7s
13 вересня 2019 15:36
НДС свидетельство.jpg
13 вересня 2019 15:35
мат.база.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:35
мат.база.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
мат.база.pdf
13 вересня 2019 15:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 вересня 2019 15:35
контактні дані.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:35
контактні дані.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
контактні дані.pdf
13 вересня 2019 15:35
згода проект договору.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
згода проект договору.pdf
13 вересня 2019 15:35
досвід договір.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:35
досвід договір.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
досвід договір.pdf
13 вересня 2019 15:35
досвід відгук.jpg.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:35
досвід відгук.jpg.p7s
13 вересня 2019 15:35
досвід відгук.jpg
13 вересня 2019 15:35
довкілля.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:35
довкілля.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:35
довкілля.pdf
13 вересня 2019 15:35
гарантія відповідності.pdf
13 вересня 2019 15:34
Вытяг по НДС.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:34
Вытяг по НДС.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:34
Вытяг по НДС.pdf
13 вересня 2019 15:34
висновок №206.pdf.p7s.p7s
13 вересня 2019 15:34
висновок №206.pdf.p7s
13 вересня 2019 15:34
висновок №206.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:43
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:42
9. Видаткова накладна.pdf
13 вересня 2019 15:42
8. Аналогічний договір.pdf
13 вересня 2019 15:42
6. Суборенда.pdf
13 вересня 2019 15:42
5. Доп соглаш интерглас.pdf
13 вересня 2019 15:42
4. Договір оренди.pdf
13 вересня 2019 15:42
24. Лист гарантія.pdf
13 вересня 2019 15:42
23. Статут.PDF
13 вересня 2019 15:42
22. Проект договору.pdf
13 вересня 2019 15:41
18. Наказ на директора.pdf
13 вересня 2019 15:41
17. Протокол № 1.pdf
13 вересня 2019 15:41
16. Захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 15:41
15. Гарантійний лист.pdf
13 вересня 2019 15:41
11. Стаття 17.pdf
13 вересня 2019 15:41
10. Відгук.pdf
13 вересня 2019 15:41
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2019 15:56
Виписка.pdf
14 вересня 2019 15:56
Довідка ЄДР.pdf
14 вересня 2019 15:56
Досвід.pdf
14 вересня 2019 15:56
Представник.pdf
14 вересня 2019 15:56
Довідка ст. 17.pdf
14 вересня 2019 15:56
Письмова згода учасника.pdf
14 вересня 2019 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2019 15:56
ПДВ.pdf
14 вересня 2019 15:56
Довідка працівники.pdf
14 вересня 2019 15:56
Статут.pdf
14 вересня 2019 15:56
Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2019 15:56
Проект договору.pdf
14 вересня 2019 15:56
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАВІ"

ТОВ "ІСО ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

ТОВ "АнВа"

ТОВ "ТОРНАДО"

ТОВ Формстиль

ПВТП "Акрополіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"

ПВКП "СКАЙС"

ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНАВІ"
#41367899
Рішення скасоване 709 979,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:23
ТОВ "ІСО ГРУП"
#41513570
Рішення скасоване 709 980,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."
#42283030
Рішення скасоване 806 400,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
Рішення скасоване 828 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:23
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
Рішення скасоване 855 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:23
ТОВ "ДЕНАВІ"
#41367899
Відхилено 709 979,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 17:28
ТОВ "ІСО ГРУП"
#41513570
Відхилено 709 980,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."
#42283030
Відхилено 806 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
Відхилено 828 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:37
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
Переможець 855 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:48

Документи

20 вересня 2019 09:20
Електронний підпис
20 вересня 2019 09:19
№ 105.pdf
16 вересня 2019 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:06
№ 121.pdf
24 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:07
№ 107.pdf
20 вересня 2019 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:14
№ 140.pdf

Документи

07 жовтня 2019 17:10
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:09
№ 154.pdf

Документи

19 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:27
№ 266.pdf
12 листопада 2019 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 листопада 2019 17:00
№ 278.pdf

Документи

29 листопада 2019 16:43
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:43
№291.pdf
25 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2019 16:37
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:36
№ 302.pdf
29 листопада 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
855 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 17:24
Коментар щодо відміни: У зв'язку зі скороченням видатків на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами)
Документи:
23 грудня 2019 17:24
Електронний підпис
23 грудня 2019 17:23
№ 316.pdf