Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютер в комплекті – 9шт.)
Очікувана вартість
132 577,00 UAH
UA-2019-08-30-001643-a ● eaf63871a88240c0ad8a81fad4a86b3a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 132 577,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 662,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
код ДК 021:2015 – 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютер в комплекті – 9шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільсікий, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяплата протягом 30 (тридцяти) днів після поставки товару, на підставі підписаної з обох сторін видаткової накладної, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі— міський бюджет м. Харкова. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 15:10 |
ОГОЛОШЕННЯ..docx | |
30 серпня 2019 15:10 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:54
Дата відповіді: 04 вересня 2019 17:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання.
1. У додатку 1 до Документації надана інформація стосовно технічних вимог, марки або моделі до предмета закупівлі. Вимоги до Всіх учасників однакові, якщо запропонований учасником товар буде відповідати всім наведеним вимогам та характеристикам до предмету закупівлі (або мати кращі), незалежно від торгової марки чи моделі. Відповідно до додатку 2 документації учасник готує свою пропозицію, яку повинен буде надати у складі своєї пропозиції.
2. Усі учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Незалежно від того, чи є учасник платником податку на додану вартість (ПДВ), чи ні. Розглядатиметься Пропозиція, що матиме найнижчу ціну за результатами електронного аукціону з урахуванням податків і зборів в тому числі ПДВ.
1. У додатку 1 до Документації надана інформація стосовно технічних вимог, марки або моделі до предмета закупівлі. Вимоги до Всіх учасників однакові, якщо запропонований учасником товар буде відповідати всім наведеним вимогам та характеристикам до предмету закупівлі (або мати кращі), незалежно від торгової марки чи моделі. Відповідно до додатку 2 документації учасник готує свою пропозицію, яку повинен буде надати у складі своєї пропозиції.
2. Усі учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Незалежно від того, чи є учасник платником податку на додану вартість (ПДВ), чи ні. Розглядатиметься Пропозиція, що матиме найнижчу ціну за результатами електронного аукціону з урахуванням податків і зборів в тому числі ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
117 000,00
UAH
|
104 999,00
UAH
|
Документи |
ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
122 000,00
UAH
|
105 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
121 200,00
UAH
|
116 820,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
104 999,00
UAH
|
17 вересня 2019 16:33
|
ОСИПОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3010807352 |
Переможець |
105 000,00
UAH
|
19 вересня 2019 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 12:22
|
Договір 898.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 12:11
|