Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автосканер мультимарочний
Очікувана вартість
32 100,00 UAH
UA-2019-08-30-001515-a ● 30596b48fe384db0ba64aab09a3dc749
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01995663 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А |
Контактна особа: |
Анастасія Алексєєва +380503901210 torgi.kareta@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 15:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 32 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Автосканер мультимарочний (Оголошення про проведення допорогової закупівлі Додаток №1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Автосканер мультимарочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 88 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 14:45 |
Проект Договору.docx | |
30 серпня 2019 14:45 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:57
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) До розгляду буде допущено товар торгових марком/моделей, які вказанні в оголошенні. 2) Зобов'язання всіх учасників закупівлі - дотримуватися вимог Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовника. 3) Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Переможець |
31 500,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 15:16
|
Договор № 702 АП.pdf | укладений |
16 вересня 2019 15:15
|