Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеореєстратор в комплекті з картою пам'яті та подвоювачем роз’єму прикурювача
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2019-08-30-001444-a 996d6b023ae149ff80e5a6b071f48076
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Алексєєва

+380503901210 torgi.kareta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995663
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А
Контактна особа: Анастасія Алексєєва
+380503901210
torgi.kareta@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 15:31
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:13
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Відеореєстратор в комплекті з картою пам'яті та подвоювачем роз’єму прикурювача (Оголошення про проведення допорогової закупівлі Додаток №1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Відеореєстратор в комплекті з картою пам'яті та подвоювачем роз’єму прикурювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 88 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:29
Проект Договору.docx
30 серпня 2019 14:29
Оголошення про проведення закупівлі.docx
02 вересня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:29
Проект Договору.docx
30 серпня 2019 14:29
Оголошення про проведення закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 30 серпня 2019 17:50
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:19
Підкажіть будь-ласка чи буде прийматись до розгляду товар (еквівалент) інших виробників, окрім тих що зазначені в закупівлі, у разі якщо технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) буде повністю відповідати технічним характеристикам вказаним в тендерній документації ?.
Відповідь: Доброго дня! До розгляду будут допущенні товари зазначені в Оголошенні про проведення допорогової закупівлі! Якщо Ви маєте товар аналогічних характеристик звертайтеся за номером кваліфікованого технічного експерта –консультанта 050 3903110 - Олена Георгіївна
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:58
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) До розгляду буде допущено товар торгових марком/моделей, які вказанні в оголошенні. 2) Зобов'язання всіх учасників закупівлі - дотримуватися вимог Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовника. 3) Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 94 623,00
UAH з ПДВ
94 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОСИКА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА" 128 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 13:54
Статут.pdf
06 вересня 2019 13:54
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2019 13:54
Брошура.jpg

Публічні документи

12 вересня 2019 16:29
Document_USR_1005740791.rtf
12 вересня 2019 16:21
док.jpeg
06 вересня 2019 10:25
Цінова пропозиція.jpg
06 вересня 2019 10:25
Загальні відомості.jpg
06 вересня 2019 10:25
Гарантійнтй лист.jpg
06 вересня 2019 10:25
Гарантійні випадки.jpg
06 вересня 2019 10:25
витяг.pdf
06 вересня 2019 10:25
Паспорт.pdf
06 вересня 2019 10:25
Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП "ОСИКА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Відхилено 94 623,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ОСИКА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"
#2212122202
Переможець 128 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:52

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

10 вересня 2019 16:30
Електронний підпис

Документи

13 вересня 2019 09:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСИКА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"
#2212122202
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 09:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 10:27
Договор № 724 АП.pdf укладений
19 вересня 2019 10:27