Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із механізованого та ручного збирання, вивезення вуличного змету, сміття з території доріг, тротуарів та місць їх стихійного утворення
Очікувана вартість
172 800,00 UAH
UA-2019-08-30-001250-a c9db00eeaf374c33a9a6a19dfd2b488c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмійчук Ірина

+380373626699 OTG_24_MAM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Єрмійчук Ірина
+380373626699
OTG_24_MAM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, UA-2019-07-23-001438-b, UA-2019-08-08-001249-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 13:45
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги із механізованого та ручного збирання, вивезення вуличного змету, сміття з території доріг, тротуарів та місць їх стихійного утворення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2160 м3
Послуги із механізованого та ручного збирання, вивезення вуличного змету, сміття з території доріг, тротуарів та місць їх стихійного утворення. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Мамаївська ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі вносяться Замовником шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця в установі банку, згідно наданих останнім реквізитів, не пізніше 20-го числа кожного наступного місяця, що настає за розрахунковим. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

30 серпня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрвторресурси-Буковина"
#39280223
Переможець 172 800,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 13:45

Документи

30 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:44
протокол (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 13:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрвторресурси-Буковина"
#39280223
172 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:44
протокол (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 15:27
дод угода 2 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2019 15:27
1_дод угода 2.pdf укладений
24 вересня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 15:04
протокол 2 (1) (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2019 15:03
дод угода сміття (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2019 15:03
2_дод угода сміття.pdf укладений
23 вересня 2019 15:03
1_протокол 2 (1).pdf укладений
23 вересня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 13:04
договір сміття.pdf укладений
12 вересня 2019 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з допущенням механічної помилки не було вказано, що Виконавець є платником ПДВ. Загальна сума договору 172800,00 грн. з ПДВ, в тому числі ПДВ - 28 800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 172 800,00
UAH