Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області (спеціальний фонд обласного бюджету)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-08-30-001131-a ebc6d36b0b40435496047ad0daf3665d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаліч Ганна Іванівна

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Ткаліч Ганна Іванівна
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2019 16:45
Початок аукціону: 16 вересня 2019 14:47
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
825 шт
Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області (спеціальний фонд обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 12:54
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc
30 серпня 2019 12:54
Тендерна_документацiя_озеленення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-001131-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 03 вересня 2019 14:53
Невідповідність предмету закупівлі до потреби населених пунктів
2. У відповідь на наш запит про потребу в зелених насадженнях відповідно до якої було сформовано асортимент рослин щодо тендеру: «Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області (спеціальний фонд обласного бюджету)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-30-001131-a ми отримали відповідь від замовника - Департаменту екології та природних ресурсів КОДА (копію додаємо, 46 сторінок), де вказано потреби в зелених насадженнях в кількості та в асортименті міськими виконавчими комітетами та районними державними адміністраціями Київської області. Асортимент і розміри предмету закупівлі не відповідають потребам населених пунктів Київської області, що дає підставу вважати, що даний асортимент прописувався під одного конкретного постачальника і закупівля має ознаки корупційної змови, оскільки кількість рослин на очікувану вартість занижена вдвічі. Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі згідно з актуальними потребами. Додаємо зведено таблицю потреби в зелених насадженнях (Додаток №5).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 13:50
Відповідно підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
Відповідно до інформації поданої органами місцевого самоврядування Київської області, на сьогодні, потреба зелених насаджень складає близько 24 000 штук декоративних дерев та чагарників різних порід.
Так, з метою задоволення потреби громади у зелених насадженнях, враховуючи пропозиції органів місцевого самоврядування, результати телефонних консультації, та виходячи з досвіду попередніх років визначено асортимент, кількість та характеристики посадкового матеріалу, який заплановано закупити у 2019 році.
Визначені породи дерев та чагарників є найбільш поширеними на ринку, що забезпечує високу конкуренцію серед можливих учасників закупівлі.
В свою чергу, висока конкуренція дозволить за результатами електронного аукціону закупити рослини за максимально низькими цінами, а відповідно забезпечить високу економію коштів, які в подальшому будуть спрямовані на виконання природоохоронних заходів.
Таким чином, тендерна документація щодо закупівлі за ДК 021:2015-03450000-9 Розсадницька продукція (Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області) відповідає вимогам чинного законодавства, не містить дискримінаційних вимог та забезпечує високу конкуренцію серед учасників.
Водночас, проаналізувавши зведену таблицю потреби в зелених насадженнях (Додаток №5), що додавалась до звернення, в якій зазначено кількісні та головне якісні характеристики зелених насаджень, складається враження що таблиця сформована як комерційна пропозиція під асортимент певного розсадника, а також стає не зрозумілим, чим зумовлено такий перелік зелених насаджень та їх якісні характеристики.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-001131-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 04 вересня 2019 11:43
Проект договору про закупівлю
Договір який наведено в додатку 7 до ТД містить велику кількість дублюючих вимог:

1. Пункт 3.3., Пункт 5.2., Пункт 5.5. вимагають проводити інструктаж постачальником щодо висадки та догляду за зеленими насадженнями.
2. Пункт 2.1., Пункт 2.2., Пункт 5.2. замовник вимагає від постачальника належну якість товару.
3. Пункти 3.1., 3.2., 3.4., 3.5., 4.1., 4.4., 6.1.13., 6.3.4., 10.3. вимога до ціни товару.
4. Пункти 4.2., 4.4., 4.8., 5.6., 5.6.(число пункту повторюється в договорі), 6.2.2., Регулювання прийому передачі рослин описуються

Вимагаємо прийняти проект договору Додаток 1 до вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 12:17
Проект Договору (Додаток 7 до тендерної документації) складений у відповідності до вимог положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до статті 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до статті 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Враховуючи наведене, усі зміни до договору про закупівлю будуть вноситись виключно сторонами які уклали договір, а саме департаментом екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації та переможцем тендерних торгів, у межах чинного законодавства, в тому числі за взаємною згодою.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-001131-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 04 вересня 2019 11:48
Календарний план закупівлі товарів
Вимагаємо вказати в додатку 3 до проекту Договору КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН закупівлі товарів за ДК 021:2015-03450000-9 – Розсадницька продукція «Проведення заходів з озеленення міст і сіл Київської області» конкретні адреси, рослини і дати поставки садивного матеріалу, оскільки це суттєво впливає на ціну предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 11:47
Пунктом 5.1. Договору про закупівлю визначено, що термін поставки Товару, з моменту підписання Договору, визначений до 20.11.2019 року (включно).
Пунктом 5.2. Договору про закупівлю визначено Місце поставки Товару: за адресою визначеною у письмовому повідомленні Замовника.
Таким чином, календарний план до проекту договору заповнюється сторонами, які уклали договір, таким чином, щоб увесь замовлений товар був поставлений пропорційно до 20.11.2019.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-001131-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 04 вересня 2019 11:51
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
В додатку №2 пункт 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази вимогу прошу скасувати оскільки в наш час є величезна кількість компаній, які надають транспортні послуги. В тому числі ми переконані голова тендерного комітету Андрущенко А. В. та секретар Мисюра Сергій Михайлович та ні. співробітники Департаменту екології та природних ресурсів користуються послугами Нової Пошти та альтернативних способів доставки товарів по всій Україні. Дана вимога є недолугою, оскільки розсадникам та садовим центрам не обов’язково утримувати таку техніку, щоб застосувати його лише разово для вашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 11:50
Пунктом 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» розділу І. «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції подає: «Довідка на бланку учасника процедури закупівлі (далі – Учасник) (у разі наявності бланку) про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, за формою наведеною у Додатку 4 до ТД, за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме:
- автомобіля бортового для перевезення посадкового матеріалу.
У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування).
У тому випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані копії договорів оренди.»

Таким чином, учасник не позбавлений права користуватись послугами транспортних компаній для забезпечення доставки саджанців, заключивши відповідні договори, та зазначивши це у довідці згідно вимог Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» розділу І. «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-08-30-001131-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 04 вересня 2019 12:25
Відповідність предмету закупівлі державному стандарту ДСТУ 8556:2015 згідно пункту 2.2. проекту договору.
Вимагаємо привести у відповідність предмет закупівлі згідно пункту 2.2. проекту договору, а саме виправити характеристики рослин відповідно до діючих стандартів України ДСТУ 8556:2015 «Саджанці деревних рослин із закритою кореневою системою. Пакування, маркування, транспортування та зберігання. Загальні вимоги»
Просимо замінити Додаток № 1 до Договору про закупівлю товарів на запропонований додаток до вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 11:52
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог чинного законодавства України, державні стандарти України, які містять обов'язкові та рекомендовані вимоги, підлягають виконанню у разі затвердження їх центральним органом виконавчої влади з питань технічного регулювання, а також підлягають державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади з питань технічного регулювання і публікуються українською мовою.
Водночас, ДСТУ 8556:2015 «Саджанці деревних рослин із закритою кореневою системою. Пакування, маркування, транспортування та зберігання. Загальні вимоги», не містить державної реєстрації, а тому не є обо’язковим до виконання.

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 14:53
473 Разумовський.pdf
03 вересня 2019 14:53
2129.pdf
03 вересня 2019 14:53
Додаток_1_запит.pdf
03 вересня 2019 14:53
Додаток_2_запит-1.pdf
03 вересня 2019 14:53
Додаток_3_запит.pdf
03 вересня 2019 14:53
Додаток_4_запит-1.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 11:43
Проект договору .docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОФОРЕСТ" 485 850,00
UAH з ПДВ
485 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗСАДНИК ОСОКОР" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2019 13:33
Проект договору9.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору8.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору7.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору10.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору1.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору12.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору11.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору3.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору4.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору5.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору2.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору6.pdf
14 вересня 2019 13:33
Проект договору13.pdf
14 вересня 2019 13:32
Довідка тех завдання 2.pdf
14 вересня 2019 13:32
Довідка тех завдання.pdf
14 вересня 2019 13:32
Довідка тех завдання1.pdf
14 вересня 2019 13:32
Довідка обладнання.pdf
14 вересня 2019 13:30
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
14 вересня 2019 13:30
Відомості з ЕДРПОУ1.pdf
14 вересня 2019 13:30
Виписка з ЕДРПОУ.pdf
14 вересня 2019 13:30
G0919-6971-G_Zayava.pdf
14 вересня 2019 13:30
Довідка не банкрут.pdf
14 вересня 2019 13:30
Витяг з ПДВ.pdf
14 вересня 2019 13:30
Виписка з ЕДРПОУ1.pdf
14 вересня 2019 13:30
Витяг з єдиного податку.pdf
14 вересня 2019 13:30
Довідка 3 роки.pdf
14 вересня 2019 13:30
Довідка єдиний реєстр.pdf
14 вересня 2019 13:30
Довідка працівників.pdf
14 вересня 2019 13:26
Договір заява гарантія.pdf
14 вересня 2019 13:26
Договір заява гарантія2.pdf
14 вересня 2019 13:26
Договір заява гарантія1.pdf
14 вересня 2019 13:26
Лист гарантія без росії.pdf
14 вересня 2019 13:26
Підписаний_GarLIST 6971.pdf
14 вересня 2019 13:25
наказ на директора.pdf
14 вересня 2019 13:25
Протокол засновників.pdf
14 вересня 2019 13:24
Фінансовий звіт 1.pdf
14 вересня 2019 13:24
Фінансовий звіт.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ11.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ13.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ6.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ2.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ5.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ14.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ10.pdf
14 вересня 2019 13:24
СТАТУТ4.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ9.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ12.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ8.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ3.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ7.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ15.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ.pdf
14 вересня 2019 13:23
СТАТУТ1.pdf
14 вересня 2019 13:21
Лист відгук.pdf
14 вересня 2019 13:19
Диплом Януте 1.pdf
14 вересня 2019 13:18
Штатний розклад.pdf
14 вересня 2019 13:16
Камаз 4310 1.pdf
14 вересня 2019 13:16
ЕДС Януте.pdf
14 вересня 2019 13:16
Договір підряду Буряк.pdf
14 вересня 2019 13:16
Договір оренди камаз.pdf
14 вересня 2019 13:16
Договір оренда камаз 2.pdf
14 вересня 2019 13:16
Камаз 4310.pdf
14 вересня 2019 13:15
Диплом Буряк 2.pdf
14 вересня 2019 13:15
Газель9056.pdf
14 вересня 2019 13:15
ГАЗель9056 (2).pdf
14 вересня 2019 13:15
Диплом Буряк 1.pdf
14 вересня 2019 13:15
Аналогічні договори.pdf
14 вересня 2019 13:15
Диплом Януте 1.pdf
14 вересня 2019 13:13
Оренда газель1.pdf
14 вересня 2019 13:13
Оренда газель.pdf
14 вересня 2019 13:13
Оренда газель3.pdf
14 вересня 2019 13:13
Оренда газель2.pdf
14 вересня 2019 13:11
Трудова книжка ЯНА3.pdf
14 вересня 2019 13:11
Трудова книжка ЯНА1.pdf
14 вересня 2019 13:11
Трудова книжка Яна2.pdf
14 вересня 2019 13:10
Тендерна пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОФОРЕСТ"

ТОВ "РОЗСАДНИК ОСОКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОФОРЕСТ"
#39506674
Переможець 485 850,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОФОРЕСТ"
#39506674
485 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:07
договір 82.pdf укладений
07 жовтня 2019 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 485 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 975,00 UAH)