Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6)
Очікувана вартість
2 713 571,00 UAH
UA-2019-08-30-000999-a e9c7e3db35a04fbbbb0101b8bbe73cb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерлікова Вікторія

+0615336381 buh_kassa@bdpu.org.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердянський державний педагогічний університет
Код ЄДРПОУ: 02125220
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4
Контактна особа: Мерлікова Вікторія
+0615336381
buh_kassa@bdpu.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 2 713 571,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 567,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду державного бюджету; кошти спеціального фонду державного бюджету; кошти субвенції з місцевого бюджету; кошти субвенції з обласного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька обл., Бердянськ, Хавкіна-Пушкіна, 3/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата в розмірі 30% від загальної вартості робіт на поточний рік Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт розрахунок за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), витрати в межах бюджетних призначень 2019-2020 рр. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 серпня 2019 12:09
Електронний цифровий підпис
30 серпня 2019 12:08
Додаток 5 .doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 4.rtf
30 серпня 2019 12:08
Додаток 3 .doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 2.doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 1 .doc
30 серпня 2019 12:08
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000038 ● 2db2ae1ce54d4f1cb974d7d599d5a7ea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.11.2019 №208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.11.2019 № 208

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

2 UA-2019-08-30-000999-a, Бердянський державний педагогічний університет, капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6).

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя" 2 650 000,00
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:22
Довідка ДФС 17.09.19.pdf
12 вересня 2019 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2019 10:19
сертифікати.rar
12 вересня 2019 10:19
Св-во платника ПДВ.pdf
12 вересня 2019 10:19
Проект договору.pdf
12 вересня 2019 10:19
Ліцензія будівельна.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219.pdf
12 вересня 2019 10:19
договор 219 КБ 2 та КБ3.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219 доп угода.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219 відгук.pdf
12 вересня 2019 10:18
Договір Ведрусі офіс.pdf
12 вересня 2019 10:18
Довідка щодо субпідряду.pdf
12 вересня 2019 10:18
Довідка щодо ст 17.pdf
12 вересня 2019 10:18
Гарнт лист щодо санкцій.pdf
12 вересня 2019 10:18
Витяг з ЄДР 17.07.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 20:15
субпідряд.pdf
10 вересня 2019 20:15
Статут.pdf
10 вересня 2019 20:15
ст.17.pdf
10 вересня 2019 20:15
свідоцтво ПДВ.PDF
10 вересня 2019 20:15
санкції.pdf
10 вересня 2019 20:15
перосон дані.pdf
10 вересня 2019 20:15
пропозиція.pdf
10 вересня 2019 20:15
наказ директор.pdf
10 вересня 2019 20:15
мат-тех база.pdf
10 вересня 2019 20:15
ліцензія.PDF
10 вересня 2019 20:15
істотні умови договору.pdf
10 вересня 2019 20:15
захист з довкілля.pdf
10 вересня 2019 20:15
дозвіл.PDF
10 вересня 2019 20:15
декларація.PDF
10 вересня 2019 20:15
витяг платника податку.pdf
10 вересня 2019 20:15
аналогіч договори.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 14:38
Додатки до Договору.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:38
Договір №360.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:38
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2020 11:34
sign.p7s зміни до договору
10 липня 2020 11:29
Дод.уг.№5 до дог. №360 від 08.10.2019.pdf зміни до договору
10 липня 2020 11:29
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2020 11:06
Дод.уг.№4 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 частини 4 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 599 988,62
UAH (в тому числі ПДВ 433 331,44 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку