капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6)
Очікувана вартість
2 713 571,00 UAH
UA-2019-08-30-000999-a e9c7e3db35a04fbbbb0101b8bbe73cb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Бердянський державний педагогічний університет
Код ЄДРПОУ: 02125220
Місцезнаходження замовника: 71100, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4
Контактна особа замовника: Мерлікова Вікторія
+0615336381
buh_kassa@bdpu.org.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 2 713 571,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 567,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду державного бюджету; кошти спеціального фонду державного бюджету; кошти субвенції з місцевого бюджету; кошти субвенції з обласного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька обл., Бердянськ, Хавкіна-Пушкіна, 3/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата в розмірі 30% від загальної вартості робіт на поточний рік Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт розрахунок за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), витрати в межах бюджетних призначень 2019-2020 рр. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 серпня 2019 12:09
Електронний цифровий підпис
30 серпня 2019 12:08
Додаток 5 .doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 4.rtf
30 серпня 2019 12:08
Додаток 3 .doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 2.doc
30 серпня 2019 12:08
Додаток 1 .doc
30 серпня 2019 12:08
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000038 ● 2db2ae1ce54d4f1cb974d7d599d5a7ea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18 16:04:48
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

18.11.2019 №208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.11.2019 № 208

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

2 UA-2019-08-30-000999-a, Бердянський державний педагогічний університет, капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6).

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Бердянський державний педагогічний університет, 02125220, Україна, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл.,м.Бердянськ, вул.Шмідта, буд.4
  2. Інформація про предмет закупівлі: капітальний ремонт опорядження фасаду навчального корпусу №5-В Бердянського державного педагогічного університету по вул. Хавкіна -Пушкіна, 3/2 в м. Бердянськ Запорізької області (інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 45450000-6), 2713571UAH, 45450000-6, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e9c7e3db35a04fbbbb0101b8bbe73cb6, 2019-08-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 18 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" (далі – ТОВ "Компанія Позитив"), протокольне рішення тендерного комітету Бердянського державного педагогічного університету (далі - Замовник). Порушень не установлено., 20 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСКО-Запоріжжя" 2 650 000,00
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:22
Довідка ДФС 17.09.19.pdf
12 вересня 2019 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2019 10:19
сертифікати.rar
12 вересня 2019 10:19
Св-во платника ПДВ.pdf
12 вересня 2019 10:19
Проект договору.pdf
12 вересня 2019 10:19
Ліцензія будівельна.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219.pdf
12 вересня 2019 10:19
договор 219 КБ 2 та КБ3.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219 доп угода.pdf
12 вересня 2019 10:19
Договор 219 відгук.pdf
12 вересня 2019 10:18
Договір Ведрусі офіс.pdf
12 вересня 2019 10:18
Довідка щодо субпідряду.pdf
12 вересня 2019 10:18
Довідка щодо ст 17.pdf
12 вересня 2019 10:18
Гарнт лист щодо санкцій.pdf
12 вересня 2019 10:18
Витяг з ЄДР 17.07.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 20:15
субпідряд.pdf
10 вересня 2019 20:15
Статут.pdf
10 вересня 2019 20:15
ст.17.pdf
10 вересня 2019 20:15
свідоцтво ПДВ.PDF
10 вересня 2019 20:15
санкції.pdf
10 вересня 2019 20:15
перосон дані.pdf
10 вересня 2019 20:15
пропозиція.pdf
10 вересня 2019 20:15
наказ директор.pdf
10 вересня 2019 20:15
мат-тех база.pdf
10 вересня 2019 20:15
ліцензія.PDF
10 вересня 2019 20:15
істотні умови договору.pdf
10 вересня 2019 20:15
захист з довкілля.pdf
10 вересня 2019 20:15
дозвіл.PDF
10 вересня 2019 20:15
декларація.PDF
10 вересня 2019 20:15
витяг платника податку.pdf
10 вересня 2019 20:15
аналогіч договори.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 14:38
Додатки до Договору.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:38
Договір №360.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:38

Актуальні тендери

До пошуку