Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерної інфраструктури серверного приміщення (центру обробки даних) Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України по вул. Велика Кільцева, 4, в с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського р-ну, Київської області (Код ДК 021:2015 - 45310000-3, Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
17 556 133,00 UAH
UA-2019-08-30-000879-b 13101006406349d1ac75689908ec16d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубонос Костянтин Валентинович

+380443743444 tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25574630
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Богомольця
Контактна особа: Дубонос Костянтин Валентинович
+380443743444
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:54
Очікувана вартість: 17 556 133,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 556,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87780 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерної інфраструктури серверного приміщення (центру обробки даних) Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України по вул. Велика Кільцева, 4, в с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського р-ну, Київської області (Код ДК 021:2015 - 45310000-3, Електромонтажні роботи) Джерело фінансування - кошти Державного бюджету (спецфонд).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОГОВОРОМ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. 4.2. Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). 4.3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються у розмірі 95 відсотків від їх загальної вартості фактично виконаних робіт Підрядником згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), які використовуються для забезпечення виконання договірних зобов’язань Підрядника. 4.5. Утримані кошти залишаються на рахунках Замовника, якими він не має права користуватись. 4.6. Накопичені за період будівництва 5 % (п’ять) утриманих коштів перераховуються Замовником Підряднику через 2 робочі дні після виконання умов розділу 14 даного Договору. Пiсляоплата 20 Календарні 95
Виконання робіт 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОГОВОРОМ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. 4.2. Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). 4.3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються у розмірі 95 відсотків від їх загальної вартості фактично виконаних робіт Підрядником згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), які використовуються для забезпечення виконання договірних зобов’язань Підрядника. 4.5. Утримані кошти залишаються на рахунках Замовника, якими він не має права користуватись. 4.6. Накопичені за період будівництва 5 % (п’ять) утриманих коштів перераховуються Замовником Підряднику через 2 робочі дні після виконання умов розділу 14 даного Договору. Пiсляоплата 2 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічних даних
Дата подання: 03 вересня 2019 16:40
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:47
Доброго дня! Зі складу тендерної документації залишається незрозумілим наявність розділу СКС і вимог до серверних шаф та їх комплектації (таблиця 6 додатку 4 до ТД). При цьому в переліку виконуваних робіт в Технічному завданні немає даних а ні по кількості, а ні по складу робіт по розділу СКС. Також не має даних по критеріям і вимогам щодо технічних параметрів по яким має проводитися атестація екрану серверного приміщення (п. 43 таблиці Екранування приміщення, додатка № 4 до ТД), а також вимогам до виконавця (цей вид діяльності ліцензується). Чекаємо на Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З даного питання в тендерну документацію внесені зміни, які будуть оприлюднені в спосіб та строк, передбачений чинним законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 16 799 584,14
UAH з ПДВ
16 500 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОНЕТ" 16 926 475,96
UAH з ПДВ
16 550 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:30
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:29
Документи переможця.pdf
13 вересня 2019 19:55
Електронний підпис
13 вересня 2019 19:54
Технічна частина.pdf
13 вересня 2019 19:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 16:46
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:45
Pronet_BG.rar
13 вересня 2019 16:45
ПРОНЕТ_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПП "ПРОНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 16 500 100,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 20:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 20:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
16 500 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:13
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:00
ДУ4.PDF зміни до договору
22 вересня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 17:01
Додаткова угода ІТ Інтегратор.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 17:01
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 18:31
ДУ 3 ІТ Інтегратор.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 18:30
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 18:49
Додаткова угода 1 ІТ Інтегратор.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 18:44
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:54
Додаткова угода 1 ІТ Інтегратор.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 20:23
Договір ІТ ІНТЕГРАТОР.PDF укладений
18 жовтня 2019 18:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 201/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 201/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 201/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 201/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №4. Ціна Договору становить 16206896 грн 31 коп. з ПДВ, ціна Договору без ПДВ становить 13505746.92
Номер договору про закупівлю: 201/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 206 896,31
UAH