Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Дарницький бульвар, 4 А у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000871-b 646c74c27d344442a99df963928b8a1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Дарницький бульвар, 4 А у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Дарницький бульвар, 4 А у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 02 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 02 вересня 2019 11:50
Доброго дня! Шановний Замовнику, Вами було опубліковано оголошення про заплановану закупівлю 30.08.2019 https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-30-003255-a, цього ж дня опубліковано саму закупівлю, як і за іншими закупівлями за кодом 45453000-7 від 30.08.2019р.. Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків надається податковою інспекцією протягом 10 робочіх днів для конкретної закупівлі. Тобто з дня оголошення плану закупівель 30.08.2019 р. отримання довідки (10 р.д.) можливе 12.09.19. Прийом пропозицій на закупівлю завершується 06.09.2019. Просимо виправити цю невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків видається податковою інспекцією протягом 5 робочих днів , а не 10. Також існує така можливість як надання довідки в електронному вигляді.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000871-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 13 вересня 2019 17:27
Вимога на неправомірне та незаконне рішення
Вимога
/на рішення № 307 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата
за результатами засідання від 12 вересня 2019 року/

Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» приймало участь в тендерній допороговій закупівлі згідно з предметом закупівлі : «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Дарницький бульвар, 4 А у Дніпровському районі м. Києва» і вважаємо безпідставно та незаконно було відхилено Вами нашу пропозицію шляхом прийняття незаконного, безпідставного та такого, яке не відповідає формату документа – рішення № 307 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання від 12 вересня 2019 року, що підтверджується наступним обґрунтуванням.
1. Рішення, яким нібито дискваліфіковано учасника тендеру – ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» без зазначення жодної аргументованої правової підстави чи хоча б організаційної причини, що грубо порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Документація, яка подана у визначеному законодавством форматі для участі в тендері повністю відповідає всім вимогам тендерної документації і жодні порушення в незаконному та безпідставному рішенні №307 від 12.09.2019 року, яким дискваліфіковано ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» - не наведено, не названо і відповідно необґрунтовано здійснено дискваліфікацію.
Більше того з логіки законодавця вважаємо, що неможливо в один день практично прийняти рішення про призначений аукціон – це 11 вересня 2019 року, а на наступний день 12 вересня 2019 року – прийняти рішення №307 про відхилення пропозиції учасника тендеру, оскільки у такий спосіб порушені права учасника тендеру та процедура, яка передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
« 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно просимо негайно надати відповідь про обґрунтованість причин відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання і скасувати дане рішення №307 повністю.
Єдиним не конкретизованим аргументом в рішенні №307 від 12.09.2019 року є зазначена така теза : «Пропозиція кандидата не відповідає вимогам закупівлі, а саме : - відсутні копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв : Моторного Л. С., Войтюка П. М., Суворова О. В., (п. 12 Оголошення).
Проте таке нібито обґрунтування відмови є некоректним, невірним, необ’єктивним і незаконним.
Згідно Конституції України кожному гарантується право на працю і перелік прав людини і громадянина не є вичерпним і відповідно працювати можуть особи відповідного віку та стану здоров’я монтажниками – будівельниками і при цьому не маючи вищої спеціальної освіти і відповідно жодного документу для осіб з загальною середньою освітою надавати не потрібно і на якість виконання робіт чи на склад документації це не має впливу.
Відповідно до статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). По формі і по назві рішення № 307 не відповідає вимогам та дефініціям, які застосовано в ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного прошу :
1. Негайно надати деталізовану з посиланням на законодавство інформацію про правові, юридичні підстави відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
2. Рішення №307 від 12 вересня 2019 року – скасувати негайно і застосувати правові процедури для оголошення тендеру повторно у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.
Всі необхідні документи для розгляду даної скарги у Вас є.
Звернення в антикорупційні органи вже направлено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 15:03
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) проводить закупівлі товарів, робіт та послуг керуючись виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) (надалі - Закон) та наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами від 20.03.2019 №11) (надалі – Наказ).
Замовник ніяким чином не впливає на дату проведення аукціону.
Відповідно до п.2. ст. 21 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно п.12 р.5 Оголошення розміщеного у системі електронних публічних закупівель PROZORRO Учасник процедури закупівлі повинен надати копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації..
На момент проведення оцінки Вашої пропозиції копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв: Моторного Л.С., Войтюка П.М., Суворова О.В. були відсутні.
Згідно ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (зі змінами) Водій механічного транспортного засобу повинен мати посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених КП «Київжитлоспецексплуатація» в Оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 664 062,65
UAH з ПДВ
664 062,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ольта-Трейд 807 780,86
UAH з ПДВ
807 780,86
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Відхилено 664 062,65
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:34
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 807 780,86
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:35

Документи

12 вересня 2019 14:34
Рішення № 307.pdf

Документи

12 вересня 2019 14:35
Рішення № 308.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
807 780,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 14:35
Рішення № 308.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 ТОВ Ольта-Трейд (Дарницький бульвар, 4 А) вікна (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:23
ТОВ Ольта-Трейд (Дарнийцький бульвар, 4 А) вікна.pdf укладений
02 жовтня 2019 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних обсягів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/Б-ДБ4А-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 805 258,14
UAH (в тому числі ПДВ 134 209,69 UAH)