Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000833-b 76132673f7e647eba86892feee2bee1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:53
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Стілець офісний – 22 шт., стілець кухонний – 6 шт., крісло офісне- 13 шт. (Відповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Стілець офісний – 22 шт., стілець кухонний – 6 шт., крісло офісне- 13 шт. (Відповідно до технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 16:23
Технічне завдання.docx
30 серпня 2019 16:22
Кваліфікаційні вимоги.docx
30 серпня 2019 16:21
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 вересня 2019 23:11
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні.

2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі.

3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 26 952,00
UAH з ПДВ
23 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 27 922,00
UAH з ПДВ
23 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 27 397,20
UAH з ПДВ
26 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:41
ком.пр оновл
03 вересня 2019 14:44
ліц.дозв.PDF
03 вересня 2019 14:44
Лист погодж.PDF
03 вересня 2019 14:44
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
03 вересня 2019 14:44
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
03 вересня 2019 14:44
реквиз.PDF
03 вересня 2019 14:44
овс дир.PDF
03 вересня 2019 14:44
виписка овс.PDF
03 вересня 2019 14:44
Витяг оригинал 2019.rtf
03 вересня 2019 14:44
Витяг овс.PDF
03 вересня 2019 14:44
свід ОВС.PDF
03 вересня 2019 14:44
Свид ОВС.PDF
03 вересня 2019 14:44
Файл0004 (8).PDF

Публічні документи

03 вересня 2019 13:32
Комерційна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 13:32
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 23 598,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:23

Документи

13 вересня 2019 14:23
Протокол 2358.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
23 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 14:23
Протокол 2358.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 27-09-01 від 27.09.2019.pdf укладений
27 вересня 2019 15:05