Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7 (Канцтовари)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000805-a ● 7a3dd4aeb3c648e1a349d94ed353d0c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 |
Код ЄДРПОУ: | 25680355 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Острянко Ганна Петрівна medgorodok.kmkl6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 14:22 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Деталі в оголошенні
Деталі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1486 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7 (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється замовником на поточний рахунок Постачальника після підписання видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 11:32 |
Оголошення Канцтовари.docx |
30 серпня 2019 11:32 |
Оголошення Канцтовари.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 06:42
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
1) Допускаємо, головне щоб товар був якісний;
2) В оголошенні це вказано;
3) До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
1) Допускаємо, головне щоб товар був якісний;
2) В оголошенні це вказано;
3) До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000805-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 05 вересня 2019 10:14
Згідно закону України про Державні закупівлі оновлена цінова пропозиція подається на протязі 1 (одного) робочого дня з моменту проведення закупівлі
Всі Свої Зобовязання (доставка товару, розгрузка) ТОВ "ПАПІРТОРГ" виложив в тердерній пропозиції технічних умовах Дискваліфікація ТОВ "ПАПІРТОРГ" не має підстав
гідно закону України про Державні закупівлі оновлена цінова пропозиція подається на протязі 1 (одного) робочого дня з моменту проведення закупівлі
Всі Свої Зобовязання (доставка товару, розгрузка) ТОВ "ПАПІРТОРГ" виложив в тердерній пропозиції технічних умовах Дискваліфікація ТОВ "ПАПІРТОРГ" не має підстав
Всі Свої Зобовязання (доставка товару, розгрузка) ТОВ "ПАПІРТОРГ" виложив в тердерній пропозиції технічних умовах Дискваліфікація ТОВ "ПАПІРТОРГ" не має підстав
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 09:14
При проведенні закупівлі канцелярських товарів Замовник не готував тендерної документації та не посилався на Закон України «Про публічні закупівлі».
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Розгорнути
Згорнути
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
При проведенні закупівлі канцелярських товарів Замовник не готував тендерної документації та не посилався на Закон України «Про публічні закупівлі».
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000805-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 09 вересня 2019 10:31
ТОВ Папірторг подав в тендерній документації в технічних умовах опис місця доставки товару згідно умовам тендерної документації Час подачі тендерної пропозиції на період дискваліфікації не закінчився Дискваліікація ТОВ Папірторг не має підстав Просліжуються безпідставне , предвзяте негативне відношення до учасника процедури закупівлі
Незаконна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 08:30
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
16 335,90
UAH з ПДВ
|
14 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
16 422,60
UAH з ПДВ
|
14 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
17 987,70
UAH з ПДВ
|
16 325,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
21 488,00
UAH з ПДВ
|
21 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
14 510,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 09:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
14 520,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:11
|
Договір 119.pdf | укладений |
11 вересня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:34
|
Договір 119.pdf | укладений |
11 вересня 2019 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:33
|
Договір 119.pdf | укладений |
11 вересня 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:32
|
Договір 119.pdf | укладений |
11 вересня 2019 12:32
|