Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7 (Канцтовари)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000805-a 7a3dd4aeb3c648e1a349d94ed353d0c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:22
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:22
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Деталі в оголошенні

Деталі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1486 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне 30190000-7 (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником на поточний рахунок Постачальника після підписання видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 06:42
Дата відповіді: 02 вересня 2019 08:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
1) Допускаємо, головне щоб товар був якісний;
2) В оголошенні це вказано;
3) До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000805-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 05 вересня 2019 10:14
Згідно закону України про Державні закупівлі оновлена цінова пропозиція подається на протязі 1 (одного) робочого дня з моменту проведення закупівлі Всі Свої Зобовязання (доставка товару, розгрузка) ТОВ "ПАПІРТОРГ" виложив в тердерній пропозиції технічних умовах Дискваліфікація ТОВ "ПАПІРТОРГ" не має підстав
гідно закону України про Державні закупівлі оновлена цінова пропозиція подається на протязі 1 (одного) робочого дня з моменту проведення закупівлі

Всі Свої Зобовязання (доставка товару, розгрузка) ТОВ "ПАПІРТОРГ" виложив в тердерній пропозиції технічних умовах Дискваліфікація ТОВ "ПАПІРТОРГ" не має підстав
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 09:14
При проведенні закупівлі канцелярських товарів Замовник не готував тендерної документації та не посилався на Закон України «Про публічні закупівлі».
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Розгорнути Згорнути
При проведенні закупівлі канцелярських товарів Замовник не готував тендерної документації та не посилався на Закон України «Про публічні закупівлі».
Дане оголошення готувалось на підставі наказів:
Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000805-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 09 вересня 2019 10:31
ТОВ Папірторг подав в тендерній документації в технічних умовах опис місця доставки товару згідно умовам тендерної документації Час подачі тендерної пропозиції на період дискваліфікації не закінчився Дискваліікація ТОВ Папірторг не має підстав Просліжуються безпідставне , предвзяте негативне відношення до учасника процедури закупівлі
Незаконна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 08:30
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.
Учасник-переможець не надав Гарантійний лист, який вимагав Замовник в оголошенні на Закупівлю (п.4) та не завантажив оновлену цінову пропозицію в день оголошення результатів аукціону електронним майданчиком.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 16 335,90
UAH з ПДВ
14 510,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 16 422,60
UAH з ПДВ
14 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 17 987,70
UAH з ПДВ
16 325,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 21 488,00
UAH з ПДВ
21 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 17:29
Сертифікати, дилерство.rar
03 вересня 2019 17:29
Статут.rar
03 вересня 2019 17:29
папирторг_св_регистр.jpg
03 вересня 2019 17:29
папирторг_ндс.JPG
03 вересня 2019 17:29
облік платника.JPG
03 вересня 2019 17:29
держ.реестр2.JPG
03 вересня 2019 17:29
держ.реестр1.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0010.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0009.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0008.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0007.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0006.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0005.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0004.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0003.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0002.JPG
03 вересня 2019 17:29
Изображение0001.JPG

Публічні документи

03 вересня 2019 17:50
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf
03 вересня 2019 17:50
Витяг ПДВ загальний.pdf
03 вересня 2019 17:50
Пропозиція КМКЛ №6 2019.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:55
Паспорт.pdf
03 вересня 2019 16:55
Лист про неліцензування.pdf
03 вересня 2019 16:55
ІПН.pdf
03 вересня 2019 16:55
Інформація про учасника.pdf
03 вересня 2019 16:55
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
03 вересня 2019 16:55
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 16:55
ГОС292_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Відхилено 14 510,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 14 520,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:58

Документи

05 вересня 2019 09:53
Протокол 042.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
14 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 09:10
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 09:02
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:11
Договір 119.pdf укладений
11 вересня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:43
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:40
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:34
Договір 119.pdf укладений
11 вересня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:33
Договір 119.pdf укладений
11 вересня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 12:32
Договір 119.pdf укладений
11 вересня 2019 12:32