Капітальний ремонт (санація) будівлі ДНЗ "Рушничок" за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області (за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
5 891 202,00 UAH
UA-2019-08-30-000758-b 9223597ec36d449e9181de1b13c32f46
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Стипанець Ольга Миколаївна
+380457264093
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 15:46
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 15:46
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:50
Очікувана вартість: 5 891 202,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 912,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (санація) будівлі ДНЗ "Рушничок" за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області (за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (санація) будівлі ДНЗ "Рушничок" за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, 170-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт (санація) будівлі ДНЗ "Рушничок" за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області (за рахунок місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000027 ● fbfe0fcce7b4411982271451eded4250
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-26 17:36:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-30-000758-b 30.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку ДАСУ

2019-12-26 13:28:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, 37361483, Україна, місто Обухів, вул. Каштанова, 13
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт (санація) будівлі ДНЗ "Рушничок" за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області (за рахунок місцевого бюджету), 5891202UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 9223597ec36d449e9181de1b13c32f46, 2019-08-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16.12.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.08.2019 № 181 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС», ТОВ «ДАХ-БУДСЕРВІС», протоколи засідання тендерного комітету від 18.09.2019 № 190, від 20.09.2019 № 193, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.10.2019 № 330. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», з підстав, викладених у протоколі засідання тендерного комітету від 20.09.2019 № 193, оскільки учасником в складі пропозиції дотримано вимоги ТД в частині надання аналогічних договорів на виконання капітального ремонту з підтверджуючими документами, що є предметом закупівлі та щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», яка відповідала вимогам ТД та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 349 000,00 грн., чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. Крім того, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Переможця в пояснювальній записці, зазначена кошторисна заробітна плата 5700,00 грн., яка є заниженою при тому, що в технічних вимогах до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД Замовника зазначено розмір заробітної плати 8600,00 грн., яка визначена та затверджена рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області від 05.02.2019 № 109. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 15.10.2019 № 330 на виконання робіт з капітального ремонту (санація) будівлі ДНЗ «Рушничок» за адресою: вул. Київська, 170-А, в м. Обухів, Київської області, на загальну суму 4 499 000,00 гривень. Також, слід зазначити, що додаткова угода № 1 від 29.11.2019 до договору від 15.10.2019 № 330 оприлюднена на 5 день (04.12.2019), чим порушено вимоги ч.1 ст. 10 Закону, а саме повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлі встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-01-10 10:54:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" 5 100 000,00
UAH з ПДВ
3 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 5 627 056,93
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС 5 098 985,10
UAH з ПДВ
4 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:44
sign.p7s
17 вересня 2019 15:44
Кошторис.pdf
17 вересня 2019 15:44
62.imd
16 вересня 2019 17:07
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 17:07
МВС.pdf
16 вересня 2019 17:07
ліцензія.pdf
16 вересня 2019 17:07
(пункт 2ч.1 ст. 17 Закону).pdf
13 вересня 2019 16:00
sign.p7s
13 вересня 2019 15:59
Гарантія на 36 місяців.pdf
13 вересня 2019 15:58
СТАТУТ.pdf
13 вересня 2019 15:58
Проект договору.pdf
13 вересня 2019 15:58
ліцензія.pdf
13 вересня 2019 15:58
Лист відгук.pdf
13 вересня 2019 15:58
витяг пдв.pdf
13 вересня 2019 15:58
Технічні вимоги.pdf
13 вересня 2019 15:58
Технічна специфікація.pdf
13 вересня 2019 15:58
Кошторис.rar
13 вересня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 12:59
sign.p7s
19 вересня 2019 12:59
Кошторис.pdf
19 вересня 2019 12:49
sign.p7s
19 вересня 2019 12:48
Кошторис.pdf
18 вересня 2019 16:59
sign.p7s
18 вересня 2019 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 16:58
Ліцензія.pdf
18 вересня 2019 16:58
Кошторис.pdf
18 вересня 2019 16:58
332.imd
12 вересня 2019 20:51
sign.p7s
12 вересня 2019 18:00
26 Витяг з ЄДР від 12.07.19.pdf
12 вересня 2019 18:00
25 Виписка з ЄДР.pdf
12 вересня 2019 18:00
24 Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2019 18:00
17 Ліцензія.pdf
12 вересня 2019 18:00
10 Опис до Статуту.pdf
12 вересня 2019 18:00
9 Cтатут.pdf
12 вересня 2019 18:00
6 Кошторис.pdf
12 вересня 2019 18:00
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 вересня 2019 12:31
sign.p7s
21 вересня 2019 12:26
Тендерна пропозиція
21 вересня 2019 12:26
Кошторис
13 вересня 2019 19:00
sign.p7s
13 вересня 2019 18:56
Робочий проект.pdf
13 вересня 2019 18:56
Досвід робіт ІЯМ.7z
13 вересня 2019 18:55
Досвід робіт ЗОШ 4.7z
13 вересня 2019 18:55
Досвід робіт Акти ІЯМ.7z
13 вересня 2019 18:55
Кошторис.7z
13 вересня 2019 18:55
Документи ДАХ-БУДСЕРВІС.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 3 999 999,99
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:30
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
Відхилено 4 150 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:24
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС
#40430567
Переможець 4 499 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС
#40430567
4 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 жовтня 2019 12:13
дог 330 ТОВ Дахбудсервіс.PDF укладений
15 жовтня 2019 12:12
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 14:24
дод уг 3 до дог 330 від 15.10.19.PDF зміни до договору
29 липня 2020 14:10
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 08:45
дод уг 2 до дог 330 від 15.10.19 ТОВ Дахбудсервіс.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 08:44
sign.p7s зміни до договору
04 грудня 2019 14:34
уг. 1 дог 330.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 14:32
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 15:29
дод уг 1 до дог 330 від 15.10.19р.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технологічна неможливість проведення і покращення якості робіт
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технологічна неготовність виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технологічною неможливістю виконання зовнішніх робіт
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з додатковими роботами на об’єкті продовжити терміни виконання робіт до 01.12.20 р.
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку