Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланкова продукція
Очікувана вартість
69 600,00 UAH
UA-2019-08-30-000745-c ● cd60dba64ba04344a9bb745f975a7e8a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 69 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 696,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16007 шт
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бланки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 17:20 |
оголошення по бланки.docx | |
30 серпня 2019 17:20 |
бланки.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 03 вересня 2019 08:58
Дата відповіді: 03 вересня 2019 11:34
Щодо позицій 3-7: яка щільність паперу у внутрішньому блоці журналів?
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
1. Журнал реєстрації згод на обробку персональних даних та ознайомлення з правами суб’єкта персональних даних – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
2. Журнал реєстрації наказів – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 300 листів.
3. Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (особового складу) тимчасового строку зберігання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
4. Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (особового складу) тривалого строку зберігання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
5. Книга реєстрації видачі разових доручень на поховання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
1. Журнал реєстрації згод на обробку персональних даних та ознайомлення з правами суб’єкта персональних даних – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
2. Журнал реєстрації наказів – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 300 листів.
3. Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (особового складу) тимчасового строку зберігання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
4. Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (особового складу) тривалого строку зберігання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
5. Книга реєстрації видачі разових доручень на поховання – тверда обкладинка, книжна розкладка, розмір формату А4, щільність паперу не менше 65 г/м2, 200 листів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
14 172,00
UAH з ПДВ
|
14 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
38 364,00
UAH з ПДВ
|
37 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
39 060,00
UAH з ПДВ
|
38 352,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Переможець |
14 172,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 17:31
|
Договір | укладений |
03 жовтня 2019 17:28
|