Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000693-c ● 56ed06f9692240068e70680c6990c862
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Карягін Павло +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 16:27 |
Зразок забезпечення виконання договору.docx |
30 серпня 2019 16:27 |
Оголошення Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) вікна.doc |
30 серпня 2019 16:27 |
ДА Русанівська набережна, 12.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000693-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 13 вересня 2019 17:32
Вимога на неправомірне та незаконне рішення
Вимога
/на рішення № 309 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата
за результатами засідання від 12 вересня 2019 року/
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» приймало участь в тендерній допороговій закупівлі згідно з предметом закупівлі : «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва» і вважаємо безпідставно та незаконно було відхилено Вами нашу пропозицію шляхом прийняття незаконного, безпідставного та такого, яке не відповідає формату документа – рішення № 309 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання від 12 вересня 2019 року, що підтверджується наступним обґрунтуванням.
1. Рішення, яким нібито дискваліфіковано учасника тендеру – ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» без зазначення жодної аргументованої правової підстави чи хоча б організаційної причини, що грубо порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Документація, яка подана у визначеному законодавством форматі для участі в тендері повністю відповідає всім вимогам тендерної документації і жодні порушення в незаконному та безпідставному рішенні №309 від 12.09.2019 року, яким дискваліфіковано ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» - не наведено, не названо і відповідно необґрунтовано здійснено дискваліфікацію.
Більше того з логіки законодавця вважаємо, що неможливо в один день практично прийняти рішення про призначений аукціон – це 11 вересня 2019 року, а на наступний день 12 вересня 2019 року – прийняти рішення №309 про відхилення пропозиції учасника тендеру, оскільки у такий спосіб порушені права учасника тендеру та процедура, яка передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
« 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно просимо негайно надати відповідь про обґрунтованість причин відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання і скасувати дане рішення №309 повністю.
Єдиним не конкретизованим аргументом в рішенні №309 від 12.09.2019 року є зазначена така теза : «Пропозиція кандидата не відповідає вимогам закупівлі, а саме : - відсутні копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв : Моторного Л. С., Войтюка П. М., Суворова О. В., (п. 12 Оголошення).
Проте таке нібито обґрунтування відмови є некоректним, невірним, необ’єктивним і незаконним.
Згідно Конституції України кожному гарантується право на працю і перелік прав людини і громадянина не є вичерпним і відповідно працювати можуть особи відповідного віку та стану здоров’я монтажниками – будівельниками і при цьому не маючи вищої спеціальної освіти і відповідно жодного документу для осіб з загальною середньою освітою надавати не потрібно і на якість виконання робіт чи на склад документації це не має впливу.
Відповідно до статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). По формі і по назві рішення № 309 не відповідає вимогам та дефініціям, які застосовано в ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного прошу :
1. Негайно надати деталізовану з посиланням на законодавство інформацію про правові, юридичні підстави відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
2. Рішення №309 від 12 вересня 2019 року – скасувати негайно і застосувати правові процедури для оголошення тендеру повторно у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.
Всі необхідні документи для розгляду даної скарги у Вас є.
Звернення в антикорупційні органи вже направлено.
Розгорнути
Згорнути
/на рішення № 309 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата
за результатами засідання від 12 вересня 2019 року/
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» приймало участь в тендерній допороговій закупівлі згідно з предметом закупівлі : «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 12 (під’їзд 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва» і вважаємо безпідставно та незаконно було відхилено Вами нашу пропозицію шляхом прийняття незаконного, безпідставного та такого, яке не відповідає формату документа – рішення № 309 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання від 12 вересня 2019 року, що підтверджується наступним обґрунтуванням.
1. Рішення, яким нібито дискваліфіковано учасника тендеру – ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» без зазначення жодної аргументованої правової підстави чи хоча б організаційної причини, що грубо порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Документація, яка подана у визначеному законодавством форматі для участі в тендері повністю відповідає всім вимогам тендерної документації і жодні порушення в незаконному та безпідставному рішенні №309 від 12.09.2019 року, яким дискваліфіковано ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» - не наведено, не названо і відповідно необґрунтовано здійснено дискваліфікацію.
Більше того з логіки законодавця вважаємо, що неможливо в один день практично прийняти рішення про призначений аукціон – це 11 вересня 2019 року, а на наступний день 12 вересня 2019 року – прийняти рішення №309 про відхилення пропозиції учасника тендеру, оскільки у такий спосіб порушені права учасника тендеру та процедура, яка передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме :
« 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно просимо негайно надати відповідь про обґрунтованість причин відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання і скасувати дане рішення №309 повністю.
Єдиним не конкретизованим аргументом в рішенні №309 від 12.09.2019 року є зазначена така теза : «Пропозиція кандидата не відповідає вимогам закупівлі, а саме : - відсутні копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв : Моторного Л. С., Войтюка П. М., Суворова О. В., (п. 12 Оголошення).
Проте таке нібито обґрунтування відмови є некоректним, невірним, необ’єктивним і незаконним.
Згідно Конституції України кожному гарантується право на працю і перелік прав людини і громадянина не є вичерпним і відповідно працювати можуть особи відповідного віку та стану здоров’я монтажниками – будівельниками і при цьому не маючи вищої спеціальної освіти і відповідно жодного документу для осіб з загальною середньою освітою надавати не потрібно і на якість виконання робіт чи на склад документації це не має впливу.
Відповідно до статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). По формі і по назві рішення № 309 не відповідає вимогам та дефініціям, які застосовано в ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного прошу :
1. Негайно надати деталізовану з посиланням на законодавство інформацію про правові, юридичні підстави відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС».
2. Рішення №309 від 12 вересня 2019 року – скасувати негайно і застосувати правові процедури для оголошення тендеру повторно у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку.
Всі необхідні документи для розгляду даної скарги у Вас є.
Звернення в антикорупційні органи вже направлено.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 15:02
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) проводить закупівлі товарів, робіт та послуг керуючись виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) (надалі - Закон) та наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами від 20.03.2019 №11) (надалі – Наказ).
Замовник ніяким чином не впливає на дату проведення аукціону.
Відповідно до п.2. ст. 21 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно п.12 р.5 Оголошення розміщеного у системі електронних публічних закупівель PROZORRO Учасник процедури закупівлі повинен надати копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації..
На момент проведення оцінки Вашої пропозиції копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв: Моторного Л.С., Войтюка П.М., Суворова О.В. були відсутні.
Згідно ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (зі змінами) Водій механічного транспортного засобу повинен мати посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених КП «Київжитлоспецексплуатація» в Оголошенні.
Замовник ніяким чином не впливає на дату проведення аукціону.
Відповідно до п.2. ст. 21 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно п.12 р.5 Оголошення розміщеного у системі електронних публічних закупівель PROZORRO Учасник процедури закупівлі повинен надати копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації..
На момент проведення оцінки Вашої пропозиції копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв: Моторного Л.С., Войтюка П.М., Суворова О.В. були відсутні.
Згідно ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (зі змінами) Водій механічного транспортного засобу повинен мати посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених КП «Київжитлоспецексплуатація» в Оголошенні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" #34146385 |
Відхилено |
583 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 14:36
|
ТОВ Ольта-Трейд #36386727 |
Переможець |
683 766,01
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ 1 ТОВ Ольта-Трейд (Русанівська набережна, 12) вікна (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:38
|
ТОВ Ольта-Трейд (Русанівська набережна, 12) вікна.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фактичних обсягів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 19/Б-РН12-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |