Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021-2015 - 39160000-1 – (Меблі для початкових класів навчальних закладів)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000669-c 02c9c3b3954344c6813d5330806e2c22
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимова Антоніна Михайлівна

+380623921586 osvitazak@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14
Контактна особа: Трофимова Антоніна Михайлівна
+380623921586
osvitazak@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 15:46
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
901 комплекти
Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021-2015 - 39160000-1 – (Меблі для початкових класів навчальних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 14:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
09 вересня 2019 14:49
Тендерна документація.doc
30 серпня 2019 16:17
Проект договору.docx
09 вересня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 14:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
06 вересня 2019 15:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
09 вересня 2019 14:49
Тендерна документація.doc
06 вересня 2019 15:22
Тендерна документація.doc
30 серпня 2019 16:17
Тендерна документація.doc
30 серпня 2019 16:17
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000669-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ", Код ЄДРПОУ:41233717
Дата подання: 26 вересня 2019 17:21
Вимога про усунення порушень
Повний текс вимоги додається у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 14:00
1. Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді.
Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати.
Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.
Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника.
Учасником ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» були надані документи, які містять порушення вищезазначених вимог тендерної документації, а саме:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №37 від 10.09.2019 р. містить ознаки накладення тексту на сканований документ – реєстраційний номер та дата довідки «№37 від 10.09.2019», сума договору «379 000,00» та термін виконання договору «2019» мають очевидну відмінність якості зображення від інших елементів тексту, відтінку кольору, кутів розташування відносно інших елементів тексту даної довідки. Окрім того при відкритті файлу даної довідки як у браузері так і у програмі Adobe Reader тільки вищезазначені елементи зі всієї довідки підлягають можливості виділення як окремий текст. Таким чином за результатом розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» тендерним комітетом зроблено висновок про наявність накладених текстових елементів на вищезазначений сканований документ.
У складі тендерної документації учасника ТОВ «ТД «СТАНІСЛАВ» були надані файли «2018р_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4176.pdf», «1 Півріччя 1 2019_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4612.pdf», «1квартал 2019_S0110011 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва4372.pdf». Всупереч вимогам про подання документів тендерної документації в сканованому вигляді учасником надані «електронні оригінали документів», про що учасник зазначає у вимозі №25 від 29 вересня 2019 р., невідсканований вигляд та наявність накладених печаток і штампів учасник не заперечує. Посилання скаржника на те, що вказані файли є «електронними оригіналами документів» не відповідають дійсності, так, відповідно до ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На вказані файли окремо не накладений електронний підпис. Таким чином документи, які визначають вартість чистих активів учасника подані з порушенням вимог тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, Учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою (у разі її використання) Учасника:
- копія сертифікату про відповідність системи екологічного управління стосовно виробництва меблів ISO 14001:2015 дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;
- копія сертифікату про відповідність системи управління якістю стосовно виробництва меблів ISO 9001:2015 дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
Надані копії сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015 не завірені печаткою та підписом учасника.
Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник залишає за собою право не відхиляти ТП при виявленні формальних помилок незначного характеру.
Враховуючи вищезазначене замовником правомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника через незавірення копій сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015 підписом та печаткою відповідно до вимог тендерної документації.
3. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції тендерним комітетом були враховані всі порушення вимог тендерної документації, а не лише незавірення сертифікатів ISO 14001:2015; ISO 9001:2015, та прийняте правомірне рішення.
Окрім того, вимога про скасування рішення тендерного комітету від 23.09.2019 №428 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а також рішення тендерного комітету від 23.09.2019 №430 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД»; прийняття рішення про визначення Скаржника переможцем не відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000669-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 26 вересня 2019 11:51
Вимога про усунення порушень (в порядку визначеному ч. 3 ст. 30 Закону)
Вимога щодо скасування рішення про відхилення ТП ТОВ «Компанія «Гамаюн» (Протокол розгляду ТП ТОВ «Компанія «Гамаюн» від 23.09.2019 № 429).
Повний текст вимоги та рішень адмінколегії АМКУ у файлах, що додаються.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 15:46
Відповідно до Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді.
Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати.
Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.
Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника.
В супереч даній вимозі тендерної документації учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» надані довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільний формі за ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», надані не у сканованому вигляді та містять ознаки накладення підписів і печаток – при відкритті вказаних документів у програмі Adobe Reader печатка та підпис виділяються як окремий елемент зображення при цьому текст на виділеній частині зображення має очевидну відмінність у чіткості зображення та відтінку кольору, відмінне розташування від інших текстових елементів, так наприклад в Інформаційній довідці №7/3-4 від 05.09.2019 р. біля підпису та печатки, в ініціалах директора літера «А» розташована нижче та має відмінний від «.В. Волков» колір та чіткість зображення; в Інформаційній довідці №7/3-1 від 05.09.2019 р. верхня частина підпису «обрізана» під прямим кутом чітко відповідно до межі виділення. Таким чином за результатом розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» тендерним комітетом зроблено висновок про наявність накладених текстових елементів на вищезазначений сканований документ.
Також, вимоги, викладені у скарзі, не відповідають положенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН», надано Довідку №1005 від 06 вересня 2019 року від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР», яка також містить накладення печатки як окремого малюнку, що вбачається з можливості виділення та копіювання печатки окремо від тексту на який вона накладена. Також Сертифікати відповідності від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АНШАР» містять накладені написи «Для ТОВ Компанія Гамаюн по UA-2019-08-30-000669-c», які також виділяються як окремий елемент зображення. Разом з тим вказані сертифікати відповідності не завірені печаткою та підписом учасника, відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації.
Окрім того, технічні характеристики запропонованого ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» товару не відповідають вимогам замовника, а саме - стілець Т-подібний має менш надійну конструкцію за рахунок того що у П-подібного стільця 2 вертикальних опори, а у Т-подібного - лише одна.
Враховуючи вищезазначені порушення учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН» вимог тендерної документації тендерним комітетом було прийнято правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 17:21
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 11:51
Вимога Гамаюн.pdf
26 вересня 2019 11:51
Рішення від 22.05.2019 № 6433.pdf
26 вересня 2019 11:51
рішення від 25.02.2019 № 1995.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-30-000669-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:00
СКАРГА
СКАРГА 30 серпня 2019 року Відділом освіти Покровської міської ради Донецької області (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-30-000669-c оголошено відкриті торги «Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021-2015 - 39160000-1 – (Меблі для початкових класів навчальних закладів)» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гамаюн» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі та подало свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (). Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» - остаточна вартість пропозиції 955 023,96 грн. з ПДВ; - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАНІСЛАВ» - остаточна вартість пропозиції 1 259 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «Компанія «Гамаюн» - остаточна вартість пропозиції 1 259 057,40 грн. з ПДВ; - ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» - остаточна вартість пропозиції 1 340 688,00 грн. з ПДВ; … та інші 3 учасника, розгляд пропозицій яких не відбувся. Після розгляду та оцінки пропозицій ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАНІСЛАВ» Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області (надалі – Замовник) розглянув ТП Скаржника на відповідність вимогам ТД, оскільки за результатом оцінки дана ТП визначена найбільш економічно вигідною. Так, рішенням Замовника (Протокол розгляду ТП Скаржника від 23.09.2019 № 429) ТП Скаржника відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Скаржник, вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основний принцип здійснення публічних закупівель, визначений ст. 3 Закону –об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовник у своєму рішенні про відхилення ТП Скаржника вказує на невідповідність ТП вимогам ТД з підстав невідповідності п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме встановлення наявності ознак накладення малюнку (печатки штампи) на документах у складі ТП, а саме, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та в довідках в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону. В рішенні Замовника зазначається що дані довідки мають не сканований формат. Визначені Замовником у прийнятому рішенні що оскаржується (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429) підстави невідповідності в ТП Скаржника свідчать про не об’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника, що є підставою подання скарги. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Фактичні обставини, що підтверджують не об’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції Скаржника у прийнятому спірному рішенні, що оскаржується -Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429. Щодо вимог ТД Замовника, які є підставою відхилення: «Документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ ТП повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Документи ТП не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника». Так, Замовник у Протоколі розгляду від 23.09.2019 № 429 зазначає наступне: «Скаржник, в порушення даних вимог, надав документи (довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону), які мають не сканований формат та містять ознаки накладеного малюнку (печатки, штампи), що не відповідає вимогам в цій частині». Усі документи у складі ТП Скаржника, та саме довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, довідки в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону завантажені в електронну систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення «pdf», відповідають кваліфікаційним критеріям згідно вимог ТД Замовника та ст. 16 Закону, підтверджують відповідність ст. 17 Закону та вимогам щодо відповідності ТД Замовника, мають чіткий вигляд, належного рівня зображення та доступні до перегляду. Замовник у своєму рішенні не повідомляє, яким саме чином (за допомогою яких засобів та програм) визначив, що встановлено наявність ознак накладення малюнку (печатки штампи) на документах у складі ТП, а саме, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та в довідках в довільній формі щодо відповідності ст. 17 Закону, та що дані довідки мають не сканований формат. Замовник додатково не підтверджує, що має у своєму штаті особу, яка володіє спеціальними знаннями для того, аби визначити у який спосіб виконано той чи інший документ. Додатково повідомляю, що відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» - Тендерна пропозиція Скаржника була підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи. Згідно пункту 6 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Згідно пункту 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Підсумовуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що Замовник неправомірно дискваліфікував його Пропозицію. Такі незаконні дії Замовника дискредитують систему електронних закупівель та мають ознаки підриву економіки держави, оскільки закупівля відбувається за державні кошти. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника Замовник, неправомірно відхиливши ТП Скаржника, розглянув ТП ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» та Протоколом розгляду від 24.09.2019 № 430 прийняв рішення при визначення її переможцем закупівлі ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД». Такі рішення Замовника Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429 (неправомірне відхилення ТП Скаржника, яка повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника) та Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430 (визначення переможцем пропозиції, яка є дорожчою ТП Скаржника на 81 630,60 грн., тобто не є найбільш економічно вигідною) суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та, як наслідок, порушують права і законні інтереси Скаржника, так як його пропозиція відповідає умовам закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c, а саме, прийнявши тендерну пропозицію ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» та відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право Скаржника на визначення переможцем його тендерної пропозиції. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом: - зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c учасника ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» (Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430) та відповідно скасувати рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі; - зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Компанія «Гамаюн» у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429); - зобов’язання Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c та визначити його тендерну пропозицію переможцем у даній закупівлі. Правова позиція Скаржника підтверджується практикою розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наводимо перелік рішень: 1. Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. 2. Рішення №1995-р/пк-пз від 25.02.2019 у закупівлі номер UA-2019-01-11-001821-с. Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ «Компанія «Гамаюн» просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c учасника ТОВ «МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» (Протокол розгляду від 24.09.2019 № 430) та відповідно скасувати рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Компанія «Гамаюн» у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c (Протокол розгляду від 23.09.2019 № 429). 4. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c та визначити його тендерну пропозицію переможцем у даній закупівлі. Додатки (завантажуються окремими файлами разом зі скаргою): Додаток 1 – документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. Додаток 2 – скан-копія Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. Додаток 3 - скан-копія Рішення № 6433-р/пк-пз від 22.05.2019 у закупівлі номер UA-2019-04-02-000720-b. Директор ТОВ ТОВ «Компанія «Гамаюн» А.В. Волков
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:18
рішення від 07.10.2019 № 14334+лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:18
рішення від 23.10.2019 № 15306.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2019 15:08
Номер скарги: UA-2019-08-30-000669-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ", Код ЄДРПОУ:41233717
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:41
Скарга на рішення Замовника
Детальні обставини та обгрунтування вимог містяться в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:21
Рішення від 07.10.2019 №14343 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:21
Рішення від 23.10.2019 №15326.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2019 15:09

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 15:00
Скарга Гамаюн.pdf
03 жовтня 2019 15:00
Оплата.pdf
03 жовтня 2019 15:00
Рішення від 22.05.2019 № 6433.pdf
03 жовтня 2019 15:01
рішення від 25.02.2019 № 1995.pdf

Документи подані замовником

16 жовтня 2019 16:00
Пояснення по суті скарги
30 жовтня 2019 15:00
Рішення ТК

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 18:41
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 жовтня 2019 13:07
Пояснення по суті скарги
30 жовтня 2019 15:00
Рішення ТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 955 023,96
UAH з ПДВ
955 023,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ" 1 283 925,00
UAH з ПДВ
1 259 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 1 335 282,00
UAH з ПДВ
1 259 057,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 1 340 688,00
UAH з ПДВ
1 340 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 1 778 574,00
UAH з ПДВ
1 558 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 1 892 100,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 892 100,00
UAH з ПДВ
1 710 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:36
4431220 Довідка з податков..PDF
20 вересня 2019 13:36
Довідка НАЗК 16.09.19.pdf
20 вересня 2019 13:36
Довідка МВС від 28.08.pdf
16 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:29
Аналогічні договори 3.pdf
16 вересня 2019 16:29
03 Лист-відгук Жимило І.В..pdf
16 вересня 2019 16:29
03 Договір Жимило І.В..pdf
16 вересня 2019 16:29
02 Договір Назарова А.С..pdf
16 вересня 2019 16:29
01 Лист-відгук Остапенко.pdf
16 вересня 2019 16:29
01 Договір Остапенко І.В..pdf
16 вересня 2019 16:29
Статут.pdf
16 вересня 2019 16:29
Протокол №2.pdf
16 вересня 2019 16:29
Протокол №1.pdf
16 вересня 2019 16:29
Паспорт Кухар.pdf
16 вересня 2019 16:29
Наказ Директор.PDF
16 вересня 2019 16:29
ІПН Кухар.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка щодо ст. 17.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка про працівників.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка про МТБ.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка НАЗК 16.09.19.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка МВС від 28.08.pdf
16 вересня 2019 16:29
Довідка з банку 11.09.19.pdf
16 вересня 2019 16:29
Гарантійний лист 24 міс.pdf
16 вересня 2019 16:29
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2019 16:29
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 16:29
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
16 вересня 2019 16:29
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 23:33
Електронний підпис
16 вересня 2019 23:32
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 23:32
СТАТУТ 2019.pdf
16 вересня 2019 23:32
Протокол рішення.pdf
16 вересня 2019 23:32
протокол зборів.pdf
16 вересня 2019 23:31
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 23:31
по ст 16.pdf
16 вересня 2019 23:31
Оригінал паспорту.pdf
16 вересня 2019 23:31
Лист що до санкції.pdf
16 вересня 2019 23:30
Копія висновок СЕС.pdf
16 вересня 2019 23:30
Істотні умови договору.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка про віробника.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п9 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п8 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п7 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п6 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п4 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:29
Довідка по ст 17 п3 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:28
Довідка по ст 17 п2 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:28
Довідка по ст 17 п10 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:28
Довідка по ст 17 п1 ч1.pdf
16 вересня 2019 23:28
Довідка по ст 17 ч2.pdf
16 вересня 2019 23:28
Довідка від виробника.pdf
16 вересня 2019 23:28
дилерський договір.pdf
16 вересня 2019 23:27
Детальний опис товару.pdf
16 вересня 2019 23:27
Гарантія 24 міс.pdf
16 вересня 2019 23:27
Витяг з ПДВ оригінал.pdf

Публічні документи

28 вересня 2019 13:29
Електронний підпис
28 вересня 2019 13:28
Довідка МВС.pdf
28 вересня 2019 13:28
Довідка ДФС.pdf
16 вересня 2019 23:01
Електронний підпис
16 вересня 2019 23:00
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 вересня 2019 23:00
Паспорт Сосков П.Б..pdf
16 вересня 2019 23:00
Баланс Меблібуд.pdf
16 вересня 2019 23:00
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 23:00
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 23:00
Статут 2019.pdf
16 вересня 2019 23:00
ISO 14001.pdf
16 вересня 2019 23:00
ISO 9001.pdf
16 вересня 2019 23:00
Тех. характеристики.pdf
16 вересня 2019 23:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 21:23
Електронний підпис

Публічні документи

16 вересня 2019 17:30
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:29
Висновок ДСЕЕ + ISO.PDF
16 вересня 2019 17:29
23 Договор застави.pdf
16 вересня 2019 17:29
22 Лист-ознайомлення.pdf
16 вересня 2019 17:29
20 Фін. звіт.pdf
16 вересня 2019 17:29
19 Проект договору.pdf
16 вересня 2019 17:29
18 Довідка про резидента.pdf
16 вересня 2019 17:29
16 Витяг ПДВ.PDF
16 вересня 2019 17:29
14.4 Справка проживание.PDF
16 вересня 2019 17:29
14.3 Паспорт.PDF
16 вересня 2019 17:29
14.2 Статут.PDF
16 вересня 2019 17:29
14.1 Протоколы Приказы.pdf
16 вересня 2019 17:29
14 Повноваження.pdf
16 вересня 2019 17:29
13 Довідка по ст.17.pdf
16 вересня 2019 17:29
12.3.1 Видаткова.PDF
16 вересня 2019 17:29
12.3 Аналог. договір №87.pdf
16 вересня 2019 17:29
12.1 Аналог. договір №186.pdf
16 вересня 2019 17:29
11 Працівники .pdf
16 вересня 2019 17:29
10 Наявність мат-тех бази.pdf
16 вересня 2019 17:29
9 Лист - згода.pdf
16 вересня 2019 17:29
8 ГЛ Гарантія.pdf
16 вересня 2019 17:29
7 Довідка про виробника.pdf
16 вересня 2019 17:29
6 Лист виробника.pdf
16 вересня 2019 17:29
3 ГЛ про захист довкілля.pdf
16 вересня 2019 17:29
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Рішення скасоване 955 023,96
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"
#41233717
Рішення скасоване 1 259 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Рішення скасоване 1 259 057,40
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Рішення скасоване 1 340 688,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНІСЛАВ"
#41233717
Очікує рішення 1 259 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 08:30
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Відхилено 955 023,96
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 08:30

Документи

23 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:12
427.PDF
17 вересня 2019 16:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:30
428.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

23 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 вересня 2019 16:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 вересня 2019 16:52
429.PDF

Документи

01 листопада 2019 08:29
Електронний підпис
01 листопада 2019 08:27
протокол451.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 листопада 2019 08:43
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг згідно ч.2 ст.31 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи:
01 листопада 2019 08:43
Рішення тендерного комітету