Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
410 080,00 UAH
UA-2019-08-30-000587-b be98ecb786e146fb94726da144deb54e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Тетяна Віталіївна

380968711035 tsrada20733@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26358259
Місцезнаходження: 20733, Україна , Черкаська обл., село Тернівка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 35
Контактна особа: Гончаренко Тетяна Віталіївна
380968711035
tsrada20733@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:31
Очікувана вартість: 410 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157723 Кіловат-година
електрична енергія (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Смілянський район (с. Тернівка, с. Попівка, с. Сердюківка, с. Мала Смілянка, с. Миколаївка, с. Холоднянське), межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється згідно умов комерційної пропозиції учасника та згідно фактично спожитого обсягу електричної енергії за розрахунковий період Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:53
ПД ТЕРНІВКА.doc
30 серпня 2019 14:53
ТД ТЕРНІВКА.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000011 ● 8b925f82a6b64af2a80ba3a13a5335c2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.11.2019 № 100
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.11.2019 №100

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2019-08-30-000587-b, 30.08.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 16:06:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-30-000587-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому договір про закупівлю від 15.10.2019 № 71161000071 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийняте тендерним комітетом 23.09.2019 згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 № 8Т)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 10:34:39

Про надання інформації

Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Положеннями статті 252 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до Закону в місці вчинення певної дії, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день (частина п'ята статті 254 ЦК України).
Згідно із ст. 73 Кодекс законів про працю України 14 жовтня – День захисника України (святковий неробочий день).
Таким чином, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків, а також Законом, в якому визначаються строки.
Підсумовуючи вище зазначене прораховуємо строки для укладання договору за результатами процедури закупівлі № UA-2019-08-30-000587-b. Рішення про намір було прийняте 23.09.2019 року, отже початковий строк для укладання договору починається з 04.10.2019, кінцевий (20 день) припадає на 13.10.2019 (неділя – вихідний), 14 жовтня – святковий, отже з урахуванням ч. 5 ст. 254 ЦК України, кінцевий строк (дата) для укладання договору – 15.10.2019.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" 361 000,00
UAH з ПДВ
352 037,73
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ» 386 105,90
UAH з ПДВ
352 037,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ" 397 461,96
UAH з ПДВ
397 461,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 410 079,80
UAH з ПДВ
410 079,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
24 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
24 вересня 2019 09:44
Довідка ДФС від 17.09.2019.pdf
24 вересня 2019 09:41
Довідка ДФС від 17.09.2019.pdf
04 вересня 2019 12:39
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:36
Статут.pdf
04 вересня 2019 12:36
Повноваження керівника.pdf
04 вересня 2019 12:36
виписка з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 12:36
Довідка санкції.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:13
Протокол 43.pdf
16 вересня 2019 16:13
Протокол 17-06-19.pdf
16 вересня 2019 16:13
Протокол 16-04-18.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:13
Статут_нова редакція.pdf
16 вересня 2019 17:13
Постанова.pdf
16 вересня 2019 17:13
Копія Опису з кодом.pdf
16 вересня 2019 17:13
Копія Витягу ПДВ.pdf
16 вересня 2019 17:13
Витяг з ЄДР 21.06.19.pdf
16 вересня 2019 17:13
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 17:49
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:48
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:46
Статут.pdf
11 вересня 2019 17:46
тех спец.pdf
11 вересня 2019 17:46
Протокол призначення.pdf
11 вересня 2019 17:46
стаття 17.pdf
11 вересня 2019 17:46
проект договору.pdf
11 вересня 2019 17:46
Наказ про призначення.pdf
11 вересня 2019 17:46
згода з договором.pdf
11 вересня 2019 17:46
Копія Ліцензії.pdf
11 вересня 2019 17:46
Відомості ЄДРПОУ 06.06.2019.pdf
11 вересня 2019 17:46
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 вересня 2019 17:46
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
11 вересня 2019 17:46
Виписка ЄДР.pdf
11 вересня 2019 17:46
витяг єдр 21.06.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ»

ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
Переможець 352 037,73
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
#42474208
352 037,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 17:21
ду 4.pdf зміни до договору
28 січня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 17:11
ду 3.pdf зміни до договору
28 січня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:21
ДУ 20% Д 71161000071.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:44
ДУ 1 Д 71161000071.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:41
Договір про постачання електричної енергії споживачу№ 71161000071_compressed.pdf укладений
16 жовтня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 24.12.2019 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: 229 184.00 грн. з ПДВ п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 157723 Кіловат-година
Номер договору про закупівлю: 71161000071
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 24.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 71161000071
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, а також зазначення кількості та суми у відповідних показниках. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 71161000071
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 28.01.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: 275 020.80 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 122796 кВт./год. (Кіловат-година)
Номер договору про закупівлю: 71161000071
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 275 018,68
UAH (в тому числі ПДВ 45 836,45 UAH)