Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест - системи для виявлення антитіл до вірусу
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000585-a 1c9ecff9937c40449c7f031f2d19ce4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Березан

+380487489821 zakupivli_oolc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Одеський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38477737
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 8
Контактна особа: Антоніна Березан
+380487489821
zakupivli_oolc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:41
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 набір
DIA-ВІЛ 1/2-III Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл до вірусу імунодефіциту людини першого та другого типів
(Термін придатності - 18 місяців) стрип 192 (12х16) досл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Старосінна площа,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 набір
ВЛК-ВІЛ 1 Стандартна сироватка для внутрішньолабораторного контролю якості досліджень на антитіла до ВІЛ 1 наб. (25фл*0,5мл., нативна (рідка) форма, що є готовою до використання та не потребує додаткового розведення) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Старосінна площа,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 набір
СПП-ВІЛ 1/2 Стандартна панель сироваток, які містять антитіла до ВІЛ 1 та ВІЛ 2, для оцінки чутливості комерційних імуноферментних тест-систем для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 (20фл.*0,5мл, нативна (рідка) форма, що є готовою до використання та не потребує додаткового розведення) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Старосінна площа,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 набір
СПН-ВІЛ 1/2 Стандартна панель сироваток, які не містять антитіла до ВІЛ 1 та ВІЛ 2, для оцінки специфічності комерційних імуноферментних тест-систем для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 (12фл.*0,5мл, нативна (рідка) форма, що є готовою до використання та не потребує додаткового розведення) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Старосінна площа,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 10:46
Тендерна документація.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 185 540,25
UAH з ПДВ
185 540,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАР ВАЛЕРІЯ ВІТАЛІЇВНА" 193 700,00
UAH з ПДВ
193 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:59
дфс.pdf
20 вересня 2019 10:59
Dovidka_19247415970430221934 (1) (1).pdf
13 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:15
4 ВІДПОВІДНІСТЬ.pdf
13 вересня 2019 16:15
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

ФОП "БОНДАР ВАЛЕРІЯ ВІТАЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
Переможець 185 540,25
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
185 540,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 14:01
ДУ 1.JPG зміни до договору
10 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 13:09
Договір (1).PDF укладений
01 жовтня 2019 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України №922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» «Сторони» дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 та 10.1 Договору № 822 від 01.10.2019 р. на закупівлю товарів за державні кошти та викласти їх в наступній редакції: 5.1. Строк поставки товарів: від 01.10.2019 року. 10.1. Відповідно до ЦК України ст.631 п. 3 сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, а саме з 01.10.2019 року і діє до 31.12.2019 року до повного виконання Сторонами своїх зобов’язень, але не менш ніж до повного виконання зобов’язань сторонами.
Номер договору про закупівлю: 822
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 185 540,25
UAH (в тому числі ПДВ 12 138,26 UAH)