Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області
Очікувана вартість
9 858 985,00 UAH
UA-2019-08-30-000581-c 2fd7e8397dba49d0b0d62309655c2813
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Брильков

+380564745195 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Олександр Брильков
+380564745195
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 11:27
Очікувана вартість: 9 858 985,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області (Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 (із змінами). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт за наявності документів, які регламентують прийняття закінчених об’єктів в експлуатацію, згідно чинного законодавства України. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 15:23
21_6 Проект договору.docx
30 серпня 2019 15:23
21_5 Технічне завдання.docx
30 серпня 2019 15:23
21_4 Розрахунок визначення витрат.docx
30 серпня 2019 15:23
21_3 Форма переліку ЛК.docx
30 серпня 2019 15:23
21_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
30 серпня 2019 15:23
21_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
30 серпня 2019 15:23
21_Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес 9 654 474,00
UAH з ПДВ
9 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 9 546 576,00
UAH з ПДВ
9 546 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 11:00
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:54
Документи від 27.09
17 вересня 2019 17:16
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:12
_4 Інші документи.zip
17 вересня 2019 17:12
_3 Технічні вимоги.zip
17 вересня 2019 17:12
_1 Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БТК Фарес

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БТК Фарес
#31551028
Переможець 9 540 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес
#31551028
9 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 12:04
ДУ_111019-3_Підземний перехід на вул. Лермонтова (1).PDF укладений
29 травня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 11:59
ДУ_111019-3_Підземний перехід на вул. Лермонтова.PDF зміни до договору
29 травня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:41
ДУ_111019_2_перехід Лермонтова.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:26
ДУ_111019_1_перехід Лермонтова.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 16:43
Договір_перехід_Лермонтова.PDF укладений
11 жовтня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 111019
Договір:
Номер додаткової угоди: 111019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, виключення пункту 50 та нова редакція пункту 53 Договору, зміни в реквізитах Замовника.
Номер договору про закупівлю: 111019
Договір:
Номер додаткової угоди: 111019/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до проектної документації, які призвели до зростання договірної ціни більш ніж на 10% сторони прийшли до згоди про розірвання договору за згодою сторін та відповідно зменшити: бюджетні зобов'язання на 2020 рік на 8668980,00 грн.; договірну ціну робіт на 8668980,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 111019
Договір:
Номер додаткової угоди: 111019/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 871 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 145 170,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з внесенням змін до проектної документації, які призвели до зростання договірної ціни більш ніж на 10% сторони прийшли до згоди про розірвання договору за згодою сторін