Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вимірювальна стрічка (рулетка)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2019-08-30-000549-b ● d327acb51ed04b789ef4ed396f11bf31
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885283 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80 |
Контактна особа: |
Хозяинова Екатерина Александровна 380629334108 centr3.mariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 5 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вимірювальна стрічка (рулетка) (37743 - Мірна стрічка, багаторазового використання (Tape measure, reusable)). Джерело фінансування-міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Вимірювальна стрічка (рулетка) (37743 - Мірна стрічка, багаторазового використання (Tape measure, reusable)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше _30_банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 5 банківських днів з дати надходження відповідних бюджетних асигнувань на рахунок Покупця. Джерело фінансування міський бюджет | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 14:40 |
Перелік документів.docx |
30 серпня 2019 14:40 |
Договор купли продажи бюджет.doc |
30 серпня 2019 14:39 |
Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:58
Дата відповіді: 02 вересня 2019 13:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуєио за питання.
1) Так, ми допускаємо до участі в торгах торгові марки та моделі, які відрізняються від вказаних в тендерній документації за умови, що їх технічні характеристики будуть не рігшими;
2) Всі учасники закупівлі і так зобов'язані в своїх цінових пропозиціях зазначати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, оскільки в іншому випадку ми будемо змушені дискваліфікувати такого учасника тому, що не зможемо встановити відповідність заявленим нами технічним вимогам;
3) Так/, ми розглядаємо пропозиції учасників ФОП не платників ПДВ і розглядаємо вказану ним ціну, як остаточну.
1) Так, ми допускаємо до участі в торгах торгові марки та моделі, які відрізняються від вказаних в тендерній документації за умови, що їх технічні характеристики будуть не рігшими;
2) Всі учасники закупівлі і так зобов'язані в своїх цінових пропозиціях зазначати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, оскільки в іншому випадку ми будемо змушені дискваліфікувати такого учасника тому, що не зможемо встановити відповідність заявленим нами технічним вимогам;
3) Так/, ми розглядаємо пропозиції учасників ФОП не платників ПДВ і розглядаємо вказану ним ціну, як остаточну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ #3212502058 |
Переможець |
5 189,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
скан договора.pdf | укладений |
16 вересня 2019 11:54
|