Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимірювальна стрічка (рулетка)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2019-08-30-000549-b d327acb51ed04b789ef4ed396f11bf31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:34
Очікувана вартість: 5 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вимірювальна стрічка (рулетка) (37743 - Мірна стрічка, багаторазового використання (Tape measure, reusable)). Джерело фінансування-міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Вимірювальна стрічка (рулетка) (37743 - Мірна стрічка, багаторазового використання (Tape measure, reusable)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше _30_банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 5 банківських днів з дати надходження відповідних бюджетних асигнувань на рахунок Покупця. Джерело фінансування міський бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 00:58
Дата відповіді: 02 вересня 2019 13:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуєио за питання.
1) Так, ми допускаємо до участі в торгах торгові марки та моделі, які відрізняються від вказаних в тендерній документації за умови, що їх технічні характеристики будуть не рігшими;
2) Всі учасники закупівлі і так зобов'язані в своїх цінових пропозиціях зазначати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, оскільки в іншому випадку ми будемо змушені дискваліфікувати такого учасника тому, що не зможемо встановити відповідність заявленим нами технічним вимогам;
3) Так/, ми розглядаємо пропозиції учасників ФОП не платників ПДВ і розглядаємо вказану ним ціну, як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 5 216,40
UAH з ПДВ
5 189,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 5 400,00
UAH з ПДВ
5 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:25
Pasport 12-13ST.PDF
09 вересня 2019 11:25
Vipiska.PDF
09 вересня 2019 11:25
Vipiska2.PDF
09 вересня 2019 11:25
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
09 вересня 2019 11:25
ID KOD.PDF
09 вересня 2019 11:25
Pasport 2ST.PDF
09 вересня 2019 11:25
Dovidka SCHET.PDF
09 вересня 2019 11:25
Витяг розширений.pdf
09 вересня 2019 11:25
ДОВІДКА документи.pdf
09 вересня 2019 11:25
Vityag.PDF
09 вересня 2019 11:25
Pasport 1ST.PDF
09 вересня 2019 11:25
Гарантія на документи.pdf
09 вересня 2019 11:25
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
09 вересня 2019 11:25
Цінова пропозиція (1).pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 15:44
согласие с договором.pdf
09 вересня 2019 15:44
м-т база1.pdf
09 вересня 2019 15:44
даю сгоду на обробку .pdf
09 вересня 2019 15:44
гарантійний ст.17 .pdf
09 вересня 2019 15:44
без печати.pdf
09 вересня 2019 15:44
справка.pdf
09 вересня 2019 15:44
инн .pdf
09 вересня 2019 15:44
паспорт 3.pdf
09 вересня 2019 15:44
паспорт 2.pdf
09 вересня 2019 15:44
паспорт 1 .pdf
09 вересня 2019 15:44
Цінова пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 5 189,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:56

Документи

11 вересня 2019 15:56
скан переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
5 189,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 15:56
скан переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
скан договора.pdf укладений
16 вересня 2019 11:54