Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
386 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000491-c 523ce7cfe81b4b43b46a52bbbb967651
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:25
Очікувана вартість: 386 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир сичужний твердий, ж не нижче 45% ДСТУ- 300 кг.
Сир кисломолочний м’який ж. не нижче 9%, фас. по 200гр ДСТУ-3500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг.
Сир кисломолочний м’який ж. не нижче 9%, фас. по 200гр ДСТУ-3500 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
300 кг.
Сир сичужний твердий, ж не нижче 45% ДСТУ- 300 кг.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після отримання товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 14:26
сир.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-30-000491-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 19 вересня 2019 11:10
щодо можливих порушень
Вимога
Шановний замовнику згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» зазначено, що учасник гарантує належну якість та безпечність товару, для підтвердження чого учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. Також учасник повинен вказати інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та предмету закупівлі, умови зберігання товару.
Додатком 4 тендерної документації визначено:
Додаток 4
Зразок гарантійного листа про відповідність якості товару
(рекомендована форма,створюється на бланку учасника)
вих. №_____________
дата ______________
Учасник ____________________(найменування учасника) в особі ___________________ (посада та ПІБ посадової особи учасника) гарантує якість товару, що пропонується до постачання до навчальних закладів Тернівського району міста Кривого Рогу та даним листом засвідчує, що товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару відповідно до чинних в Україні норм і правил. Товар виготовляється / зберігається з повним дотриманням санітарних норм.
На разі укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника.
Виробничі потужності та/або складські приміщення _____________________(найменування учасника) для зберігання товару повністю відповідають вимогам санітарного законодавства.
Товар, який є предметом закупівлі ___________________ (назва товару) має наступні характеристики:
країна походження: ______________________________________________________
виробник: ______________________________________________________________
фасування: ______________ організація, яка розфасовує товар: _________________
умови зберігання: _________________________________________________________

Посада та підпис посадової особи учасника
Печатка (за наявності)

Виходячи з того, що зразком Зразком гарантійного листа про відповідність якості товару (рекомендована форма,створюється на бланку учасника), чітко визначено постачання до навчальних закладів Тернівського району міста Кривого, не до Саксаганського чи Покровського району Рогу, а саме до закладів підпорядкованих Вашому відділу освіти, в складі пропозиції учасника фізичної особи підприємця Ангелейко Алли Валентинівни на сторінці 29 тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність якості товару в якому зазначено, що Учасник Фізична особа-підприємець Ангелейко Алла Валентинівна в особі Ангелейко А.В. гарантує якість товару, що пропонується до постачання до закладів освіти Покровського району міста Кривого Рогу тобто даний лист адресується іншому замовнику або навмисно спотворено інформацію, яка не підлягала корегуванню в даному гарантійному листі. В зв’язку з цим даний гарантійний лист не підтверджує, відповідність якості товару який пропонується до постачання.
Також виходячи з попереднього досвіду співпраці, Ви як замовник приймаєте протилежні рішення щодо різних постачальників. Так в протоколі тендерного комітету №50 від 12 квітня 2018 року (копія додається) ви відхиляєте учасника ТОВ «Валекс Ко» за відсутність номеру телефону виробника, а визнаєте переможцем ФОП Ангелейко А.В., а в даному випадку в гарантійному листі, який стосується чомусь постачання до Покровського відділу освіти і гарантує їм якість товару та жодним чином не стосується Тернівського відділу освіти ви відносете дане порушення до формального, та визнаєте переможцем процедури закупівлі ФОП Ангелейко А.В., що може свідчити про Вашу зацікавленість до конкретного постачальника.
На підставі вищевикладеного просимо Вас, переглянути рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Також ставимо, Вас до відома, що в зв’язку з неодноразовим безпідставним рішенням про визначення переможцем процедури закупівель ФОП Ангелейко А.В., та постійними безпідставними рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Валекс Ко», що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України нами буде направлено відповідне звернення до Державної аудиторської служби України.


Копія протоколу додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 14:13
Ваша вимога розглянута. Скасоване рішення про визначення переможцем ФОП Ангелейко А.В.
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000491-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:2385108023
Дата подання: 24 вересня 2019 13:53
щодо можливих порушень
Розглянувши скаргу від ТОВ «Валекс КО» від 19.09.2019р. та протокол рішення №176 від 20.09.2019р. Тендерного комітету Тернівської районної у місті ради, мушу зауважити: що Скаржник, розуміючи всю безпідставність зауважень та відсутність суттєвих порушень, які б могли вплинути на Ваше рішення та рішення при оскарженні в Антимонопольному комітеті України, намагається шляхом тиску вплинути на рішення результату торгів.Тому я хочу надати пояснення, що помилка, а саме не вірно вказана назва ВО міста ( Покровське ВО) була формальною (не суттєвою):
- Запропонований Гарантійний лист входить до складу Тендерної пропозиції, яка подавалась до участі у відкритих торгах на закупівлю продуктів харчування, яку проводить ВО виконкому Тернівської районної у місті ради. Подача документів, проведення закупівлі 16.09.2019р. відповідає умовам процедури закупівлі Тернівським ВО м. Кривого Рогу. Тобто, весь наданий пакет документів, у т.ч. Гарантійний лист про якість належать до Пропозиці, яка подавалась саме до проведення закупівлі Відділом Освіти Тернівської районної у місті ради.
- В інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки, які не впливають на загальний зміст пропозиції, а також, якщо інформація в повному обсязі наявна в інших документах Тендерної пропозиції.
Гарантійний лист (додаток4), це лист, який повинен довести відповідність якості пропонуємого товару, підкреслюю,вимоги ставляться до якості товару. Також хочу звернути увагу, що додаток №4 - це зразок гарантійного листа про відповідність якості товару, а форма цього листа – рекомендована, тому чіткого дотримування не вимагається, окрім самого змісту листа, тобто вимогам до якості товару. До інформації та змісту, що напряму та безпосередньо стосується цього листа питань не виникло ні в членів Тендерного комітету, ні в Оскаржника.Окрім того, прошу звернути увагу на недоліки Тендерної пропозиції ТОВ «Валекс КО»:
1. В Тендерній пропозиції ТОВ « Валекс КО» надається лист про наявність обладнання та матеріально – технічну базу, в якому перераховуються в наявності: потужності, автотранспорт та інше обладнання, що необхідне для виконання умов договору. Але в тендерній документації дод.1 п.1також вимагається зазначити відповідність вимогам санітарного законодавства. Наданий лист не містить інформації щодо вимог санітарних норм, а тільки перераховує свої позиції. Отже лист, про наявність обладнання та матеріально – технічну базу ТОВ «Валекс КО» наданий не в повному обсязі, частина вимагаємої інформаціі відсутня.
2. Тендерна документація (сторінка 5) вимагає: «спроможність учасників забезпечити належну якість пропонуємого товару», має бути підтверджена учасником шляхом надання декларації виробника…». Тобто, учасник повинен надати Декларацію виробника на пропонуємий товар. Надана ТОВ «Валекс КО» декларація виробника на сир твердий має пряме відношення до ФОП Кобець В.А. та завірена його синьою печаткою. Отже ТОВ «Валекс КО» до даної декларації відношення не має. Тому, прошу Декларацію виробника на сир сичужний твердий, жирністю не менше 45%, ДСТУ рахувати відсутньою.
3. Довідки про санітарну обробку транспортних засобів оформлені з порушеннями: власником автомобілів ВА 1114 ВЕ; ВАЗ 3322 ВН являється Жадан В.Г(свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів)., а в довідці про санітарну обробку вказаний інший власник (Перевізник). Інформація, яка надається в довідці про санітарну обробку та даними в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВА 1114 ВЕ різна, тому довідку про санітарну обробку автомобіля ВА 1114 ВЕ рахувати відсутньою (невірно указаний державний реєстраційний номер). Також в довідці про санітарну обробку на даний автомобіль в графі «за графіком» указана невірна дата проходження санітарної обробки.
Томунаполягаю переглянути рішення протоколу №176 від 20.09.2019р. щодо визначення ТОВ «Валекс КО» переможцем по даному лоту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 14:14
Відповідно до наданого Вами звернення повідомляємо наступне, що в вашому зверненні зазначено:
- В інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки, які не впливають на загальний зміст пропозиції, а також, якщо інформація в повному обсязі наявна в інших документах Тендерної пропозиції. Гарантійний лист (додаток4), це лист, який повинен довести відповідність якості пропонуємого товару, підкреслюю,вимоги ставляться до якості товару. Також хочу звернути увагу, що додаток №4 - це зразок гарантійного листа про відповідність якості товару, а форма цього листа – рекомендована, тому чіткого дотримування не вимагається, окрім самого змісту листа, тобто вимогам до якості товару. До інформації та змісту, що напряму та безпосередньо стосується цього листа питань не виникло ні в членів Тендерного комітету, ні в Оскаржника.Окрім того, прошу звернути увагу на недоліки Тендерної пропозиції ТОВ «Валекс КО»:
В дані частині звернення Ви самі зазначаєте, що форма цього листа – рекомендована, тому чіткого дотримування не вимагається, окрім самого змісту листа, тобто вимогам до якості товару. Змістом гарантійний лист згідно з Додатком 4 зазначено «Учасник ____________________(найменування учасника) в особі ___________________ (посада та ПІБ посадової особи учасника) гарантує якість товару, що пропонується до постачання до навчальних закладів Тернівського району міста Кривого Рогу та даним листом засвідчує, що товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару відповідно до чинних в Україні норм і правил.»
В зв’язку з вищевикладеним дана вимога тендерної документації Вами не виконана.
Щодо недоліків тендерної пропозиції ТОВ «Валекс Ко», які Ви зазначаєте в даному листі повідомляємо наступне
1. В Тендерній пропозиції ТОВ « Валекс КО» надається лист про наявність обладнання та матеріально – технічну базу, в якому перераховуються в наявності: потужності, автотранспорт та інше обладнання, що необхідне для виконання умов договору. Але в тендерній документації дод.1 п.1також вимагається зазначити відповідність вимогам санітарного законодавства. Наданий лист не містить інформації щодо вимог санітарних норм, а тільки перераховує свої позиції. Отже лист, про наявність обладнання та матеріально – технічну базу ТОВ «Валекс КО» наданий не в повному обсязі, частина вимагаємої інформаціі відсутня.
Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації вимагалось «Лист у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (виробничі потужності або складські приміщення призначених для зберігання продукції в період між поставками, автотранспортні засоби), пристосованих для виробництва /зберігання/, транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства в залежності від виду діяльності учасника»
Даною частиною вимагалось надання інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, (виробничі потужності або складські приміщення призначених для зберігання продукції в період між поставками, автотранспортні засоби). Даний розділ тендерної документації не містить вимоги «зазначити відповідність вимогам санітарного законодавства», як Ви зазначаєте.
2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» не містить інформації та пояснення про вантажника. «Вимога Тендерної документації – додаток №1 п.1)
Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації вимагалось – «Лист в довільній формі, за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням стажу роботи у даного учасника та відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності), особи відповідальної за прийняття заявок».
Вимогою тендерної документації зазначено інформація про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, яких планується залучити до виконання договору. В даній частині тендерна пропозиція ТОВ «Валекс Ко» виконана в повному обсязі.
3 Тендерна документація (сторінка 5) вимагає: «спроможність учасників забезпечити належну якість пропонуємого товару», має бути підтверджена учасником шляхом надання декларації виробника…». Тобто, учасник повинен надати Декларацію виробника на пропонуємий товар. Надана ТОВ «Валекс КО» декларація виробника на сир твердий має пряме відношення до ФОП Кобець В.А. та завірена його синьою печаткою. Отже ТОВ «Валекс КО» до даної декларації відношення не має. Тому, прошу Декларацію виробника на сир сичужний твердий, жирністю не менше 45%, ДСТУ рахувати відсутньою.
Згідно вимог тендерної документації відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання передбачених законом на момент подання пропозиції документів:
- декларація виробника/якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, що підтверджує якість товару (видані не раніше, ніж за місяць до дати подання пропозиції)
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Валекс Ко» на сторінці 163 надано посвідчення про якість виробника. Тендерна документація не містить вимоги надання декларації виробника виданих на ім’я учасника.
4 Довідки про санітарну обробку транспортних засобів оформлені з порушеннями: власником автомобілів ВА 1114 ВЕ; ВАЗ 3322 ВН являється Жадан В.Г(свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів)., а в довідці про санітарну обробку вказаний інший власник (Перевізник). Інформація, яка надається в довідці про санітарну обробку та даними в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВА 1114 ВЕ різна, тому довідку про санітарну обробку автомобіля ВА 1114 ВЕ рахувати відсутньою (невірно указаний державний реєстраційний номер). Також в довідці про санітарну обробку на даний автомобіль в графі «за графіком» указана невірна дата проходження санітарної обробки.
Згідно вимог тендерної документації необхідно надати Свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та документ (и) про їх санітарну обробку (документ має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, з організацією з якою в учасника заключено договір, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних засобів для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм) на кожен із зазначених в листі транспортних засобів та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів);
Документальне підтвердження відповідності транспортних засобів вимогам ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - транспортні засоби, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту));
Довідку учасника щодо відповідності типу наданого(их) транспортного (их) засобу(ів) умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.*
* для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою ;
для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою.
(після укладання договору учасник-переможець зобов'язаний на першу вимогу Замовника надавати документи, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства приміщень та автотранспортних засобів, в тому числі але не виключно - документ про санітарну обробку, особисті медичні книжки працівників та ін.).
Тобто згідно вимог тендерної документації для виконання умов договору достатньо і одного транспортного засобу.
На підставі вищевикладеного підстави для перегляду пропозиції ТОВ «Валекс Ко» відсітні.


Документи подані скаржником

19 вересня 2019 11:10
вимога
19 вересня 2019 11:10
Сканировать1 (1).PDF

Документи подані скаржником

24 вересня 2019 13:53
вимога творог.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА 363 015,00
UAH з ПДВ
363 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 384 060,00
UAH з ПДВ
384 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:05
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:03
статья 17.pdf
13 вересня 2019 15:03
ТВОРОГ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 11:23
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:21
Документи переможця
12 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:19
Інформація ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Рішення скасоване 363 015,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 09:24
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Рішення скасоване 363 015,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 14:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНГЕЛЕЙКО АЛЛА ВАЛЕНТИНІВНА
#2385108023
Відхилено 363 015,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 14:21
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 384 060,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:08

Документи

20 вересня 2019 14:20
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:18
Сканировать1.PDF
20 вересня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
384 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:05
Сканировать10009.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:14
Сканировать1.PDF укладений
02 жовтня 2019 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 690
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML