Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади звукової та візуальної сигналізації (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Очікувана вартість
159 784,56 UAH
UA-2019-08-30-000486-b 648a90fae82246a698b2f69e07bb54d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 шт
Прилади звукової та візуальної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем рахунку на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Покупцю. Покупець здійснює оплату товару не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Продавця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

30 серпня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
#38143880
Переможець 159 784,56
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:30

Документи

30 серпня 2019 14:30
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:28
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 14:35
Договір укладений
30 серпня 2019 14:33