Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Диспенсер для клейкої стрічки 48 мм_8942225
Очікувана вартість
249 150,00 UAH
UA-2019-08-30-000453-c 18988af8cd604e2e8ad6218ed1e73bfc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Контактний центр

+380800300545 lease.ukrposhta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Контактний центр
+380800300545
lease.ukrposhta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 249 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 245,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 шт
Диспенсер для клейкої стрічки 48 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 14:06
КД_диспенсер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

длина скотча и сроки первой поставки
Дата подання: 30 серпня 2019 17:27
Дата відповіді: 02 вересня 2019 16:06
1.Є сроки першої поставки товару чи як вказано в договорі- Протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту укладання Договору? 2.Яка максимальна довжина скотчу буде використана на диспенсері?.
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
1. Поставка товару має бути здійснена протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту укладання Договору.
2. Максимальна довжина клейкої стрічки - 100 метрів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович" 217 800,00
UAH з ПДВ
142 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 197 340,00
UAH з ПДВ
151 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРРА-ПАК 231 000,00
UAH з ПДВ
151 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДЕКС-ГРУП" 241 956,00
UAH з ПДВ
153 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папірус Універсал" 201 960,00
UAH з ПДВ
163 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРОКБРІДЖ" 177 323,94
UAH з ПДВ
177 323,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 17:55
техн.спец ФОП С.В.Ю2.PDF
09 вересня 2019 17:55
попозиція ФОП С.В.Ю2.PDF
09 вересня 2019 17:55
погодж з дог ФОП С.В.Ю2.PDF
09 вересня 2019 17:55
ведом ФОП С.В.Ю.PDF

Публічні документи

09 вересня 2019 19:28
Електронний підпис
09 вересня 2019 19:27
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 19:27
Технічна специфікація.pdf
09 вересня 2019 19:27
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 19:27
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 19:27
Установчий договір.pdf
09 вересня 2019 19:27
Статут.pdf
09 вересня 2019 19:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 вересня 2019 19:27
Паспорт, код - директор.pdf
09 вересня 2019 19:27
Завірена копія - Статут.pdf
09 вересня 2019 19:27
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2019 19:27
Довідка 4-ОПП.pdf
09 вересня 2019 19:27
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf
09 вересня 2019 19:27
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 17:52
тех специф ИГ.PDF
09 вересня 2019 17:52
ИГ пропоз.PDF
09 вересня 2019 17:52
ИГ довідка аналог дог.PDF
09 вересня 2019 17:52
ведом. про участника ИГ.PDF

Публічні документи

09 вересня 2019 19:13
Технічна специфікація.pdf
09 вересня 2019 19:13
Довідка.pdf
09 вересня 2019 19:13
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 18:21
Довідка.pdf
09 вересня 2019 18:21
Додаток 5.pdf
09 вересня 2019 18:21
Додаток 4.pdf
09 вересня 2019 18:21
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"

ТОВ "Бумвест"

ПП ТЕРРА-ПАК

ТОВ "ІНДЕКС-ГРУП"

ТОВ "Папірус Універсал"

ТОВ "БРОКБРІДЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"
#3038625111
Переможець 142 560,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 15:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Сінєльніков Володимир Юрійович"
#3038625111
142 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір з ФОП СІНЄЛЬНІКОВ 000453.pdf укладений
09 жовтня 2019 09:20