Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000423-a ● 5d2bd2cd26174c97817177af5c60825c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК "Виконавчий комітетТетіївської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04054889 |
Вебсайт: | http://tetiivmiskrada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09800, Україна , Київська обл., м. Тетіїв, вул. Януша Острозького буд.5 |
Контактна особа: |
Сергій Павлунько +0686792575 vktetiivmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2019 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 16:20 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09800, Україна, Київська область, місто Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 робочих днів від дати поставки та підписання накладної та акту прийому-передачі. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 15:42 |
Перелік змін що вноситься.doc | |
24 вересня 2019 15:42 |
Тендерна документація автобус нова редакція 2019.doc | |
24 вересня 2019 15:42 |
Тендерна документація автобус у режимі редагування.doc |
24 вересня 2019 15:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 вересня 2019 15:42 |
Перелік змін що вноситься.doc
|
||||||
24 вересня 2019 15:42 |
Тендерна документація автобус нова редакція 2019.doc
|
||||||
24 вересня 2019 15:42 |
Тендерна документація автобус у режимі редагування.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-30-000423-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 06 вересня 2019 08:32
Вимога
на дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 09:56
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет надає відповідь на Вашу вимогу, та повідомляє наступне:
Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх сіл. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку. Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації.
Окрім того, законодавство України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх сіл. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку. Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації.
Окрім того, законодавство України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-30-000423-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 11 вересня 2019 11:27
Дата подання: 11 вересня 2019 11:27
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:58
рішення від 13.09.2019 № 12908.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 00:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2019 № 14022.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 16:13
рішення від 01.10.2019 № 14022.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 22:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 10:53
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 09:34
|
Доп угода.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:21
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 15:04
|
Договір автобус.pdf | укладений |
01 листопада 2019 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк поставки Товару продовжено до 30 листопада 2019 року - підстава - п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» - (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |