Створення комплексної системи контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000356-c 69743d48822446858ee5ba503cc66250
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Код ЄДРПОУ: 32126676
Місцезнаходження замовника: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Зелена, 9
Контактна особа замовника: Галась Юрій Васильович
+380676747753
ana.bru1204@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:03
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Створення комплексноїсистеми контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Створення комплексноїсистеми контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 вересня 2019 16:14
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:51
Шановний Замовнику,наша Компанія ознайомилася з технічним завданням і вимогами до обладнання,а саме автоматичного боларда та його характеристики: висоти стовпа,яка у вашому технічному завданні прописана "не гірше" 700 мл, чи може бути висотою 600 або 800мл?
Відповідь: Доброго дня! В технічній документації наведено інформацію про те, що висота стовпа автоматичного боларду повинна бути 700 мм, але не забороняється 800мм.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000014 ● ae1a7637b2594c758552582c06f1e796
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-03 17:20:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-30-000356-c 30.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо неможливості усунення порушення - у доданому файлі.

2019-10-25 17:00:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта», 32126676, Україна, Львів, вул. Зелена, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Створення комплексноїсистеми контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича, 2400000UAH, 42960000-3, ДК021, 1, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: 69743d48822446858ee5ba503cc66250, 2019-08-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 03 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.10.2019 № 11-10/19-1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 75 000,00 грн або 3,125 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону., 18 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 2 393 000,00
UAH з ПДВ
2 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛ-ВІЗІОН" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 14:33
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 14:33
Scan мвс.pdf
24 вересня 2019 14:32
довідка ДФС.pdf
16 вересня 2019 17:44
sign.p7s
16 вересня 2019 17:43
5 калькуляція.pdf
16 вересня 2019 17:43
2 тех.спецификация.pdf
16 вересня 2019 17:43
31 гарантія навчання.pdf
16 вересня 2019 17:43
23 договір оренди авто.pdf
16 вересня 2019 17:43
1 інф ст 17.pdf
16 вересня 2019 17:43
24 інф про працівників.pdf
16 вересня 2019 17:43
28 скан исо_Аналітик.pdf
16 вересня 2019 17:43
26 сертифікати боларди.pdf
16 вересня 2019 17:42
22 мтб - механізм.pdf
16 вересня 2019 17:42
11. витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 17:42
13 Статут нов ІА.pdf
16 вересня 2019 17:42
12 витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2019 17:42
3 повноваження.pdf
16 вересня 2019 17:42
15.16 авторизации боларди.pdf
16 вересня 2019 17:42
19 завірена копія дозвіл.pdf
16 вересня 2019 17:42
9 санкції.pdf
16 вересня 2019 17:42
20 про згоду з умовати тд.pdf
16 вересня 2019 17:42
8 довкілля.pdf
16 вересня 2019 17:42
14. довідки_16.09.2019.pdf
16 вересня 2019 17:42
6 про 90 дней.pdf
16 вересня 2019 17:42
4 лист-згода з договором.pdf
16 вересня 2019 17:42
17. лист-сумісність.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 2 393 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
2 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 жовтня 2019 19:34
підписаний договір укладений
11 жовтня 2019 19:29
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 393 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 398 833,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку