Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення комплексної системи контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-08-30-000356-c 69743d48822446858ee5ba503cc66250
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галась Юрій Васильович

+380676747753 ana.bru1204@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Код ЄДРПОУ: 32126676
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Зелена, 9
Контактна особа: Галась Юрій Васильович
+380676747753
ana.bru1204@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:03
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Створення комплексноїсистеми контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Створення комплексноїсистеми контролю доступу транспортних засобів у пішохідну зону центральної частини м. Львова, обмеженої просп. Свободи, пл. Данила Галицького,вул.Підвальною, вул. Валовою, пл.А. Міцкевича Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:42
ТД_боларди___додатки_1_2.docx
09 вересня 2019 15:40
зміни до тендерної документації.doc
30 серпня 2019 13:01
Додаток_5_ТП_боларди (1).docx
30 серпня 2019 13:01
Додаток 4_проект договору_боларди.docx
30 серпня 2019 13:01
Додаток 3_ТЗ_боларди (1).docx
09 вересня 2019 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:42
ТД_боларди___додатки_1_2.docx
09 вересня 2019 15:40
ТД_боларди___додатки_1_2.docx
30 серпня 2019 13:01
ТД_боларди___додатки_1_2.docx
09 вересня 2019 15:40
зміни до тендерної документації.doc
30 серпня 2019 13:01
Додаток_5_ТП_боларди (1).docx
30 серпня 2019 13:01
Додаток 4_проект договору_боларди.docx
30 серпня 2019 13:01
Додаток 3_ТЗ_боларди (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 вересня 2019 16:14
Дата відповіді: 03 вересня 2019 17:51
Шановний Замовнику,наша Компанія ознайомилася з технічним завданням і вимогами до обладнання,а саме автоматичного боларда та його характеристики: висоти стовпа,яка у вашому технічному завданні прописана "не гірше" 700 мл, чи може бути висотою 600 або 800мл?
Відповідь: Доброго дня! В технічній документації наведено інформацію про те, що висота стовпа автоматичного боларду повинна бути 700 мм, але не забороняється 800мм.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000014 ● ae1a7637b2594c758552582c06f1e796
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-30-000356-c 30.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо неможливості усунення порушення - у доданому файлі.

2019-10-25 17:00:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 2 393 000,00
UAH з ПДВ
2 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛ-ВІЗІОН" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 14:33
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 14:33
Scan мвс.pdf
24 вересня 2019 14:32
довідка ДФС.pdf
16 вересня 2019 17:44
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:43
5 калькуляція.pdf
16 вересня 2019 17:43
2 тех.спецификация.pdf
16 вересня 2019 17:43
31 гарантія навчання.pdf
16 вересня 2019 17:43
23 договір оренди авто.pdf
16 вересня 2019 17:43
1 інф ст 17.pdf
16 вересня 2019 17:43
24 інф про працівників.pdf
16 вересня 2019 17:43
28 скан исо_Аналітик.pdf
16 вересня 2019 17:43
26 сертифікати боларди.pdf
16 вересня 2019 17:42
22 мтб - механізм.pdf
16 вересня 2019 17:42
11. витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 17:42
13 Статут нов ІА.pdf
16 вересня 2019 17:42
12 витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2019 17:42
3 повноваження.pdf
16 вересня 2019 17:42
15.16 авторизации боларди.pdf
16 вересня 2019 17:42
19 завірена копія дозвіл.pdf
16 вересня 2019 17:42
9 санкції.pdf
16 вересня 2019 17:42
20 про згоду з умовати тд.pdf
16 вересня 2019 17:42
8 довкілля.pdf
16 вересня 2019 17:42
14. довідки_16.09.2019.pdf
16 вересня 2019 17:42
6 про 90 дней.pdf
16 вересня 2019 17:42
4 лист-згода з договором.pdf
16 вересня 2019 17:42
17. лист-сумісність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВ "ВІАЛ-ВІЗІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 2 393 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
2 393 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 19:34
підписаний договір укладений
11 жовтня 2019 19:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 393 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 398 833,33 UAH)