Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6).
Очікувана вартість
4 961 538,80 UAH
UA-2019-08-30-000293-b 8853b36817a942e48662f9581fe5e85b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Вол. Великого 55а
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 14:16
Очікувана вартість: 4 961 538,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 807,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


див тендерну пропозицію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, В.Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2019 рік, передбачених умовами договору. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі закінчених робіт Замовник зобов’язаний негайно розпочати їх приймання. Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в Виконавець може надати Замовнику до оплати проміжний акт приймання виконаних будівельних робіт, в якому відображено виконання окремого етапу будівництва. У випадку виявлення під час перевірки акту приймання виконаних будівельних робіт недоліків, акт не підписується, а повертається Виконавцю з вказанням недоліків, які необхідно усунути, та термінів їх усунення, оплата за таких умов затримується до моменту повного усунення недоліків. Якщо усунення недоліків є неможливим або потребує великих затрат, за рішенням Замовника сторони визначають завдану шкоду і на її величину зменшується розмір остаточного розрахунку з Виконавцем. Подання неналежним чином оформлених актів приймання виконаних підрядних робіт прирівнюється до їх неподання. При підписанні акту приймання виконаних будівельних робіт Виконавцем в обов’язковому порядку надається Замовнику документи, які підтверджують вартість матеріалів, використаних в процесі виконання робіт. Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. Фінансування виконаних робіт здійснюється в межах фактичних надходжень відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України (розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету). Бюджетні зобов’язання за договором виникають після надходження коштів на рахунок Замовника. Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату робіт у разі відсутності (нестачі) бюджетного фінансування на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 12:53
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-30-000293-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 30 вересня 2019 11:41
Скарга
Товариство з обмеженоювідповідальністю «ТПК «Будспорт» 79026 м.Львів, вул..Козельницька,4, ЄДРПОУ 41729921, р/р 26004011079070 в ПАТ «Кредобанк» у м.Львові Вих.№30/09 Від 30.09.2019р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з Обмеженою відповідальністю «Торгово – промислова компанія «Будспорт» Код в ЄДРПОУ 41729921, 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Козельницька,4, офіс, 6 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови Код в ЄДРПОУ 20834090, 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого 55а Ідентифікатор закупівлі на сайті e-tender.ua UA-2019-08-30-000293-b СКАРГА (подається відповідно до ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”) Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт», є Учасником процедури відкритих торгів (UA-2019-08-30-000293-b) по Закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного майданчика у ліцеї №2 Львівської міської ради на вул. Володимира Великого, 55а у м. Львові) Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)», що проводяться Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови. Згідно умов оголошення щодо проведення торгів, 16-09-2019, 00:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції було подано такими учасниками: 1) Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд", 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", 3) ТОВ Ферозіт-Буд з 16-09-2019,14:16 по 16-09-2019, 14:43 було проведено аукціон. За результатами аукціону перемогла тендерна пропозиція Львівської філії приватного підприємства "АрхІміджБуд". Тендерна пропозиція зазначеного Учасника (Львівської філії приватного підприємства "АрхІміджБуд") містить низку недоліків, а саме: Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поряд з цим згідно з частиною шостою статті 55 Господарського кодексу України (далі - ГК України) суб'єкти господарювання, зазначені у пункті першому частини другої цієї статті, мають право відкривати свої філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без створення юридичної особи. Відповідно до частини четвертої статті 64 ГК України підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону. З огляду на викладене, відокремлені підрозділи підприємства, які не мають статусу юридичних осіб, не можуть від свого імені брати участь у процедурах закупівель відповідно до норм Закону. Договір про закупівлю від імені юридичної особи-учасника підписують керівники філій та представництв на підставі довіреності, виданої відповідно до чинного законодавства. Таким чином, філії та представництва можуть брати участь у процедурах закупівель на підставі довіреності, виданої юридичною особою та від її імені. Всупереч вищенаведеному, Учасник Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд" подає пропозицію від свого імені. В відомостях про підприємство (6. Загальні відомості .pdf) учасником зазначається інформація не про учасника-юридичну особу, а про філію, що суперечить вимогам, передбачено в п. 13 Додатку 4 до ТД. Таким чином, вважаємо необґрунтованим рішення Замовника, щодо публікації на майданчику Повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2019 року щодо вказаного Учасника. Зазначене рішення є незаконним та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовником порушено наші законні права і інтереси як одного з учасників тендеру. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1) прийняти скаргу до розгляду; 2) перевірити правильність рішення Замовника щодо визнання переможцем аукціону Львівську філію приватного підприємства "АрхІміджБуд", за наявності відповідних підстав, зобов’язати його скасувати це рішення. Додатки: 1.Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою кредитної установи; З повагою, Директор ТзОВ “ТПК”Будспорт” Семак П.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2019 22:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд" 4 411 090,00
UAH з ПДВ
3 939 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 4 479 000,00
UAH з ПДВ
3 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ферозіт-Буд 4 584 702,41
UAH з ПДВ
4 584 702,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:09
Довідка з податкової ПП
24 вересня 2019 15:26
Довідка з податкової
24 вересня 2019 15:26
Довідка про несудимість
18 вересня 2019 16:53
Розрахунок ЗВВ
18 вересня 2019 15:42
Зведений кошторис
17 вересня 2019 18:54
Кошторис
17 вересня 2019 18:54
Пропозиція оновлена
15 вересня 2019 18:23
Електронний підпис
15 вересня 2019 18:08
39. Наказ ПП.pdf
15 вересня 2019 18:08
38.Протокл 1.pdf
15 вересня 2019 18:08
37. Виписка ПП.pdf
15 вересня 2019 18:08
36.1. копія довіреності.pdf
15 вересня 2019 18:08
32. Виписка Філія.pdf
15 вересня 2019 18:08
31.копія витяг з ДФІ ПП.pdf
15 вересня 2019 18:08
30.копіяСвідоцтво ПДВ.pdf
15 вересня 2019 18:08
29.ПоложенняФілія.pdf
15 вересня 2019 18:08
28.СтатутПП.pdf
15 вересня 2019 18:08
27.Відгук.pdf
15 вересня 2019 18:08
26. Копія Договір 18-19.pdf
15 вересня 2019 18:08
25.Копія Договір 15-19.pdf
15 вересня 2019 18:08
22. Дозвіл.pdf
15 вересня 2019 18:08
21.Ліцензія.pdf
15 вересня 2019 18:08
20.копія 1 ДФ.pdf
15 вересня 2019 18:08
18-19.Паспорт _ІПН.pdf
15 вересня 2019 18:07
10. Довідка по ст.17.pdf
15 вересня 2019 18:07
9. Довідка про санкції.pdf
15 вересня 2019 18:07
7. Довідка про МТБ.pdf
15 вересня 2019 18:07
6. Загальні відомості .pdf
15 вересня 2019 18:07
3. Проект договору.pdf
15 вересня 2019 18:07
2.Тех.завдання.pdf
15 вересня 2019 18:07
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2019 19:50
3. Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 20:08
29. Згода з тех. вимогами.pdf
13 вересня 2019 20:08
22. Відгук від Замовника.pdf
13 вересня 2019 20:08
16. Проект Договору.pdf
13 вересня 2019 20:08
17. Копія Статуту п-ва.pdf
13 вересня 2019 20:08
11. Копія звіту 1 ДФ.pdf
13 вересня 2019 20:08
6. Витяг ЄДР.pdf
13 вересня 2019 20:08
5. Копія Виписки з ЄДР.pdf
13 вересня 2019 20:08
7. Копія витягу пл.под..pdf
13 вересня 2019 20:08
3. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ Ферозіт-Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"
#41708391
Переможець 3 939 999,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"
#41708391
3 939 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 21:25
дод уг 17 спортмайд осн розірв.PDF укладений
11 квітня 2024 21:23
дод уг 17 спортмайд осн розірв.PDF укладений
11 квітня 2024 21:23
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 20:36
Майданчик.pdf зміни до договору
02 січня 2024 20:36
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 20:32
Майданчик визначення сум.pdf зміни до договору
02 січня 2024 20:29
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 16:48
дод.уг спортмайд №12.PDF зміни до договору
28 червня 2023 16:46
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:31
дод 13 спортмайд осн.PDF зміни до договору
02 січня 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:58
дод уг11спортмайд осн.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:57
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 12:31
дод 11 спортмайд осн 2022.PDF зміни до договору
10 березня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:08
дод уг10 продов спортмайд осн (1).PDF зміни до договору
05 січня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:23
дод 8 капрем спортмайд осн.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 13:03
дод уг 7 до дог3010 спортмайд ос.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 13:41
дод уг 6 осн.PDF зміни до договору
07 червня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:45
дод угод 5 капрем сортмайд.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 13:51
дод угода 4.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 16:25
ст.3 договір 001.jpg зміни до договору
29 травня 2020 16:20
2 ст.договір 001.jpg зміни до договору
29 травня 2020 16:20
договір 1спортмайд 002 (2).jpg зміни до договору
29 травня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 13:52
повідомл про вн змін сп м.jpeg зміни до договору
21 лютого 2020 13:51
додаток 1 ет.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 11:02
додатки до договору сп майд.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:47
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:07
договір спортмайд ліц 2 8.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:02
договір спортмайд ліц 2 7.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:02
договір спортмайд ліц 2 6.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:01
договір спортмайд ліц 2 5.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:01
договір спортмайд ліц 2 4.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:01
договір спортмайд ліц 2 3.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:01
договір спортмайд ліц 2 2.jpeg укладений
30 жовтня 2019 16:01
договір спортмайд ліц 2 1.jpeg укладений
30 жовтня 2019 15:59
договірЛіцей №2 санвузли ТзОВ Галич _БК.doc укладений
30 жовтня 2019 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаються додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Внести зміни в п.п.2.1, 2.2. п. 2 розділу «Вартість робіт» та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 3939999,00 грн. (Три мільйони дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок.), у тому числі ПДВ 20% 656 666,50 грн. 2.2. Вартість робіт виконаних у 2019 році становить 1859776,30 грн. ( Один мільйон вісімсот п’ятдесят девять тисяч сімсот сімдесят шість грн. 30 коп.), в тому ПДВ 309962,72 грн Вартість виконання робіт у 2020 році становить 2080222,70 грн грн. ( Два мільйони вісімдесят тисяч двісті двадцять дві грн. 70 коп.), в тому числі ПДВ 346703,78 грн.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №1 а саме зміни в лінійний календарний графік( виконання робіт продовжено до кінця жовтня 2020р)
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Внести зміни в п.п.2.3, 2.4. п. 2 розділу «Вартість робіт» та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 3 939,999,00 грн. (Три мільйони дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок.), у тому числі ПДВ 20% 656 666,50 грн. 2.2. Вартість робіт виконаних у 2019 році становить 1 859 776,30 грн. ( Один мільйон вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят шість грн. 30 коп.), в тому ПДВ 309962,72 грн 2.3. Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1 547 536,80 грн грн. ( Один мільйон п’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот тридцять шість грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 257 895,80 грн. 2.4. Вартість виконання робіт у майбутніх бюджетних періодах становить 532 685,90 грн. (П’ятсот тридцять дві тисячі шістсот вісімдесят п’ять грн.90 коп.), в т.ч. ПДВ 88 780,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору № 30/10 від 30.10.19 на підставі пп.4 п.13.1. Розділу 13 "Інші умови договору" Договору та пп.4 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р у звязку із затримкою фінансування витрат замовника до 31.12.2020р. 2. Внести зміни в Додаток №1 до Договору №30/10 від 30.10.19р.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п.п.2.4. п.2 розділу "Вартість робіт" та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 3939999,00 грн.( Три мільйони дев'ятсот тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 656666,50 грн. 2.2. Вартість робіт виконаних у 2019 році становить 1859776,30 грн ( Один мільйон вісімсот п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот сімдесят шість грн 30 коп) , в т.ч. ПДВ 309962,72 грн. 2.3. Вартість робіт виконаних у 2020 році становить 1547536,80 грн ( Один мільйон п'ятсот сорок сім тисяч п'ятсот тридцять шість грн 80 коп) , в т.ч. ПДВ 257895,80 грн. 2.4. Вартість виконання робіт у 2021 році становить 532685,90 грн ( П'ятсот тридцять дві тисячі шістсот вісімдесят п'ять грн 90 коп) , в т.ч. ПДВ 88780,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вкзання сум фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на рік
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору у зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визгачення суми фінансування на майбутні бюджетні періоди
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування замовника
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування в 2023 році
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2024 рік у зв'язку з обставинами, що не дозволили виконати договір в 2023 році. Дата укладення додаткової угоди 31.12.2023, з технічних причин майданчик не дозволяє вибрати дану дату.
Номер договору про закупівлю: 30/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 939 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 656 666,50 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди розірвати договір