Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Носії інформації( компакт диски)
Очікувана вартість
9 650,00 UAH
UA-2019-08-30-000182-a 0b8e91308608424b9e863fabf9256c49
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Машкова Людмила

kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95
Контактна особа: Машкова Людмила
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2019 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:07
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:07
Очікувана вартість: 9 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 штуки
Носії інформації(компакт диски)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  23 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 серпня 2019 14:41
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 вересня 2019 06:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 8 934,00
UAH з ПДВ
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 9 200,00
UAH з ПДВ
8 933,50
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 9 624,00
UAH з ПДВ
9 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 20:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 00:16
Сертификация товара.pdf
04 вересня 2019 00:16
пропозиция.pdf
04 вересня 2019 00:16
Ерохин сертификация.pdf
04 вересня 2019 00:15
Ерохин лицензия.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 12:34
DOC_EDR_1005293026_20190428.zip
03 вересня 2019 12:34
сертификация_С_20180101.pdf
03 вересня 2019 12:34
Довідка.pdf
03 вересня 2019 12:34
Довідка захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 12:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
03 вересня 2019 12:34
Documeynt_BOM.zip
03 вересня 2019 12:34
PPIP.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 8 880,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 13:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
8 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 127.pdf укладений
12 вересня 2019 14:24