Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи з будівництва об’єкту: «Будівництво навчального корпусу на території Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4»
Очікувана вартість
14 023 498,84 UAH
UA-2019-08-29-001922-a 4b6fdfb032b743358eadb84164bb09c3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380487365055 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380487365055
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Будівництво навчального корпусу на території Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4 належить до V категорії складності.
Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 для об'єктів невиробничого призначення V категорій складності проектування виконується в три стадії: 1) ескізний проект (ЕП) або техніко-економічне обґрунтування (ТЕО); 2) проект (П); 3) робоча документація (Р) та, при цьому, за відповідним обґрунтуванням замовник та проектувальник можуть прийняти узгоджене рішення щодо зміни кількості стадій проектування.
Будівництво об’єкта «Будівництво навчального корпусу на території Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4» було розпочато за проектною документацією затверджувальної стадії «Проект», розробленої у 2017 році та відкоригованої у 2018 році. У зв’язку з тим, що стадія «Проект» виконується в чіткій і лаконічній формі, без надмірної деталізації, у складі та обсязі, достатньому для обґрунтування проектних рішень, визначення обсягів основних будівельних робіт, потреб в обладнанні, будівельних матеріалах та конструкціях, положень з організації будівництва, а також визначення кошторисної вартості будівництва, відповідно до вимог діючого законодавства на замовлення Одеського державного університету внутрішніх справ проектувальником ТОВ «Науково-виробничий центр «Екострой+» за договором № 548/18 від 25.09.2018 була розроблена наступна стадія проектної документації на об’єкт будівництва, де були у відповідному обсязі деталізовані проектні рішення, прийняті у затвердженій попередній стадії проектної документації. Зазначена деталізація призвела до уточнення складу та об’ємів робіт.
При цьому, за результатами розгляду наданих Одеському державному університету внутрішніх справ техніко-економічних обґрунтувань прийнятих проектувальником проектних рішень, які не відповідали затвердженій проектно-кошторисній документації стадії «П» визнано доцільними та обґрунтованими проектні рішення, викликані змінами вимог будівельних норм та стандартів щодо інклюзивності будівель, пожежної безпеки, освітлення, енергоефективності та ін., а також передбачають покращення експлуатаційних характеристик будівлі, забезпечують безпечність та економічність її експлуатації.
У зв’язку із тим, що стадія проектування «Робоча документація» не є затверджуваною та не може змінювати проектних рішень, прийнятих на стадії «Проект», проектувальником видано Одеському державному університету внутрішніх справ проектно-кошторисну документацію стадії «Робочий проект», яка є інтегруючою стадією проектування і складається з двох частин - затверджувальної та робочої документації.

Розроблена проектна документація була направлена на експертизу за всіма напрямками, необхідність та раціональність прийнятих проектних рішень підтверджена звітом експертної організації № ЕК-1979/05-19 від 25.06.2019 Одеської філії ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція».

Виходячи із викладеного вище виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через вищезазначені обставини необхідними для виконання цього проекту.

Відзначимо, що договір необхідно укласти з попереднім виконавцем початкових робіт, аби зберегти робочий процес у запланованих технічних та часових рамках, а додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, при цьому загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (Договір № 544/18 від 25.09.2018 року).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 09 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи з будівництва об’єкту: «Будівництво навчального корпусу на території Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4» (за рахунок коштів загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:54
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЗУЛЬТАТ-99"
#31185966
Переможець 14 023 498,84
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 17:00

Документи

29 серпня 2019 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЗУЛЬТАТ-99"
#31185966
14 023 498,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 17:26
Угода про розірвання договору 610-19.pdf укладений
04 липня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 17:54
Додаткова угода № 7 доДоговору № 610.19.pdf зміни до договору
22 червня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:46
доп угода 6 до договору 610_19.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 13:15
ДУ №5 до договору 610_19.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 13:13
Додаткова угода №5 до договору 610_19.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 12:27
Вимога усунення порушень під час ревізії в ОДУВС. До 22.09.20 від 26.08.20.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 12:27
Листи щодо відновлення співпраці та усунення виявлених порушень..pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 12:05
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 15:16
додаткова угода№ 3.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 11:44
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 16:43
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:33
610-2019.pdf укладений
10 вересня 2019 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни в пункти 3.1., 5.1. та перше речення пункту 10.1 Договору; Внесення зміни до Додатків; Внесення зміни до реквізитів Сторін.
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 3.1.; Внесення змін до Додатку "Графік фінансування"
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни в пункти 3.1., 5.1. та перше речення пункту 10.1 Договору; Внесення зміни до Додатків
Номер договору про закупівлю: 610/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 04 липня 2022
Сума оплати за договором: 2 250 552,69
UAH (в тому числі ПДВ 375 092,12 UAH)
Причини розірвання договору: Причина розірвання договору № 610/19 від 10.09.2019 року зазначена в Угоді про розірвання до договору.