Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Швидкозшивачі та папки
Очікувана вартість
5 140,00 UAH
UA-2019-08-29-001375-c ● 5773645c282c47e7ba9e3774c6363525
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03193005 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Олександрівська, 48 |
Контактна особа: |
Щербина Сергій Юрійович +380617644647 dszn.chaes@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 17:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 17:56 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 5 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя
645 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
645 шт
Швидкозшивачі та папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 17:51 |
ОГОЛОШЕННЯ швидкозшивачі та папки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 серпня 2019 10:14
Дата відповіді: 30 серпня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо, що згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час оголошення закупівлі в електронній системи закупівель розміщується інформація про: замовника (найменування, місце знаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників . У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від характеристик, зазначених у технічному завданні оголошення, буде відхилено.
2. У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою.
3 Повідомляємо, що згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах. та будуть оцінюватись відповідно до вищезазначеного пункту.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
2. У технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предметів закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою.
3 Повідомляємо, що згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах. та будуть оцінюватись відповідно до вищезазначеного пункту.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
3 580,20
UAH з ПДВ
|
3 580,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМРАДОН" |
4 800,00
UAH з ПДВ
|
4 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гусаров Дмитро Володимирович |
4 610,40
UAH з ПДВ
|
4 583,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
3 580,20
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір швидкозшивачі.pdf | укладений |
17 вересня 2019 14:34
|