Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Тростянецької філії І-ІІ ступенів Щербанівського ліцею Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (теплова модернізація фасадів, утеплення перекриття та заміна покрівлі).
Очікувана вартість
3 811 080,00 UAH
UA-2019-08-29-001160-a ae962f7ed55a4c87a93a4cc1ddc09933
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Марчук

+380506648869 natali-marchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЩЕРБАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23545089
Місцезнаходження: 38750, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Щербані, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Наталія Марчук
+380506648869
natali-marchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:09
Очікувана вартість: 3 811 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – інфраструктурна субвенція, кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Тростянецької філії І-ІІ ступенів Щербанівського ліцею Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (теплова модернізація фасадів, утеплення перекриття та заміна покрівлі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38770, Україна, Полтавська область, с. Великий Тростянець, Полтавський район, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом: - надання попередньої оплати, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117 зі змінами та доповненнями, яка здійснюється до початку виконання робіт в розмірі не більше 30% від виділеного фінансування на поточний фінансовий рік (по об’єкту робіт цього Договору) Аванс 7 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки проводяться Замовником протягом 7 календарних днів з моменту підписання акта здавання-приймання виконаних робіт. Розрахунки проводяться після надання актів виконаних робіт Підрядником Замовнику на основі актів КБ-2в та КБ-3, які підтверджують обсяги виконаних робіт Підрядником та засвідчені у встановленому законодавством порядку представником технічного нагляду Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 14:11
Проект ДОГОВОРУ.docx
29 серпня 2019 14:11
ТД Тростянець.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 3 722 481,94
UAH з ПДВ
3 619 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ 3 620 526,00
UAH з ПДВ
3 620 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНС ПРОМБУД» 3 732 811,20
UAH з ПДВ
3 732 811,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Рітм-8" 3 787 174,37
UAH з ПДВ
3 768 074,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:02
документи переможця
19 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
13 вересня 2019 19:08
Електронний підпис
13 вересня 2019 19:06
Технічне завдання.pdf
13 вересня 2019 19:06
інші документи.pdf
13 вересня 2019 19:06
Пропозиція част.2_.pdf
13 вересня 2019 19:06
Пропозиція част.1.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 12:13
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:05
Ліцензія.pdf
13 вересня 2019 12:05
Довідка санкції.PDF
13 вересня 2019 12:05
Статут.PDF
13 вересня 2019 12:05
Наказ_Мелещенко_О.Л..PDF
13 вересня 2019 12:05
Рішення_директор.PDF
13 вересня 2019 12:05
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 12:05
Довідка код доступу.PDF
13 вересня 2019 12:05
Опис_2019.01.30.PDF
13 вересня 2019 12:05
Витяг_ПДВ.PDF
13 вересня 2019 12:05
Договір_оренди 100м2.pdf
13 вересня 2019 12:05
Довідка працівники.PDF
13 вересня 2019 12:05
Довідка мтб.PDF
13 вересня 2019 12:05
Реєстр актів.pdf
13 вересня 2019 12:04
Об_єктний кошторис _ 2-1.pdf
13 вересня 2019 12:04
Лист-відгук.PDF
13 вересня 2019 12:04
Договірна ціна.pdf
13 вересня 2019 12:04
Договір підряду _21-08-2017-1_.PDF
13 вересня 2019 12:04
Акт _ 4.pdf
13 вересня 2019 12:04
Акт _ 3.pdf
13 вересня 2019 12:04
Акт _ 2.pdf
13 вересня 2019 12:04
Акт _ 1.pdf
13 вересня 2019 12:04
Довідка ст.17.PDF

Публічні документи

15 вересня 2019 03:39
Електронний підпис
15 вересня 2019 03:38
Електронний підпис
15 вересня 2019 03:31
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 18:07
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:02
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:49
Щербані ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНС ПРОМБУД»

Приватне підприємство "Рітм-8"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
3 619 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 08:29
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 08:27
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 15:53
File0001.PDF зміни до договору
13 березня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 12:36
File.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:38
File.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 13:12
договір.pdf укладений
30 вересня 2019 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівництва, місцезнаходження та банківських реквізитів підрядника, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 29 лютого 2020 року в зв"язку з невиконанням забов"язань підрядником.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1,2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія цього Договору продовжується на строк, до 15.03.2020 року, а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до повного виконання робіт підрядником.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до виконання підрядником своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 361 845,69
UAH (в тому числі ПДВ 560 307,61 UAH)