Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поставка комп’ютерних та офісних столів для регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області, за кодом ДК 021:2015: «39130000-2 Офісні меблі».
Очікувана вартість
19 520,00 UAH
UA-2019-08-29-001022-a ● 060be19c0b034af396f6bc931d853560
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 серпня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40112249 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Контактна особа: |
Капітанчук Костянтин +380432661596 kkapitan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Постачальник гарантує, що якість меблевої продукції, яка поставляється за цим Договором, відповідає характеристикам та сертифікатам якості фірм-виробників, технічним вимогам, державним стандартам, санітарно-гігієнічним нормам та вимогам цього Договору.
3.2. Постачальник зобов’язаний виконати вказівки Замовника щодо кольору, форми конструкцій, дизайну, фурнітури меблевих виробів за умови письмового погодження їх ескізу Замовником.
Розгорнути
Згорнути
3.2. Постачальник зобов’язаний виконати вказівки Замовника щодо кольору, форми конструкцій, дизайну, фурнітури меблевих виробів за умови письмового погодження їх ескізу Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
виготовлення та поставка комп’ютерних та офісних столів для регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 серпня 2019 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Шевчук Олексій Вікторович #2879504435 |
Переможець |
19 520,00
UAH
|
29 серпня 2019 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 13:38
|