Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
97 980 663,00 UAH
UA-2019-08-29-000808-a 75853260ea1b4e34bb2bc10bb40db097
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Анатолій Ігнатов
+380953163969
shurafan123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:43
Очікувана вартість: 97 980 663,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 979 806,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Основні етапи фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 02 вересня 2019 13:48
Дата відповіді: 03 вересня 2019 15:11
Добрий день. Скажіть будь ласка чи можно ознайомитись з проектною документацією? Якщо так, то де і коли?
Відповідь: Відповідно до Пункту 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються необхідно здійснювати за принципом добросовісної конкуренції серед усіх учасників.
Для ознайомлення усіх учасників з усією необхідною інформацією, були надані всі необхідні розрахунки в системі електронних закупівель. Ознайомлення з кошторисною документацією передбачене лише для переможця торгів. Крім того, задля дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки усіх учасників закупівлі, КП «Київкінофільм» не може провести зустріч із одним з Учасників.
Враховуючи усе вищезазначене, не є можливим ознайомити Вас з проектною документацією.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 вересня 2019 14:20
Дата відповіді: 03 вересня 2019 15:12
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2, під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт: - загально будівельні роботи; - теплоізоляційні роботи; - сантехнічні роботи; - електромонтажні роботи; - роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в. Дайте пояснення, відносно доказів виконання аналогічних робіт, які передбачаються виконанням аналогічного договору: Чи буде відповідати умовам тендерної документації аналогічний договір, який включає один з видів робіт пункту «- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У аналогічному договорі моють міститися всі три типи робіт.
до кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 вересня 2019 14:22
Дата відповіді: 03 вересня 2019 15:12
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2, під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт: - загально будівельні роботи; - теплоізоляційні роботи; - сантехнічні роботи; - електромонтажні роботи; - роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в. Дайте пояснення, відносно доказів виконання аналогічних робіт, які передбачаються виконанням аналогічного договору: Чи можливо доказати наявність досвіду у виконанні аналогічних робіт, шляхом надання аналогічних договорів на кожен вид робіт окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У аналогічному договорі моють міститися всі три типи робіт.
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Дата подання: 05 вересня 2019 16:07
Дата відповіді: 06 вересня 2019 15:00
Учасник залучає субпідрядну організацію, яка буде залучатися до виконання робіт у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме виконання сантехнічні роботи та роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Субпідрядна організація має належний досвід в виконанні таких робіт, що підтверджується аналогічними договорами. Питання: Чи буде тендерна пропозиція відповідати умовам п.п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, якщо Учасник для підтвердження досвіду виконання робіт надасть аналогічні договори де підрядником виступає Субпідрядна організація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Пункту 2 Статті 16 Закону України про публічні закупівлі, до кваліфікаційних критеріїв відносяться договори щодо виконання аналогічних робіт, як підтвердження досвіду виконання таких робіт учасником процедури закупівлі. Тому, у разі надання договору щодо виконання аналогічних робіт субпідрядником, тендерна пропозиція учасника не буде відповідати кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-000808-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 30 серпня 2019 13:59
Вимога про надання відомості ресурсів
Відсутня підсумкова відомість ресурсів для розрахунку ціни пропозиції
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 серпня 2019 14:55
Прийнявши до уваги Вашу вимогу, були внесені необхідні корективи.
Номер вимоги: UA-2019-08-29-000808-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН", Код ЄДРПОУ:41236299
Дата подання: 06 вересня 2019 12:07
ВИМОГА до Замовника
В п.п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, вказано що:
Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з комплексного капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.

Дана вимога Тендерної документації, передбачає що вказані види робіт повинні бути виконані в рамках виконання одного договору у кількості не менше двох, що суттєво звужує круг потенційних учасників торгів та може негативно відобразитись на економічній вигоді, що не відповідає основному принципу здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
А також вважаємо що ця вимога порушує принцип здійснення закупівель «не дискримінація учасників», тому, що потенційний учасник може підтвердити наявність виконання аналогічних робіт, наданням декількох договорів, які в сукупності передбачають виконання всіх вищевказаних робіт та підтверджує наявність аналогічного досвіду.
У зв`язку з тим, що вимога вказана в п/п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям не відповідає положенням п. 2 та п. 4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- Внести зміни до Тендерної документації.
- Викласти п/п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Тендерної документації в наступній редакції:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (не менше двох за останні три роки) (Зразок № 3 ).
3.2. Позитивний відгук щодо виконання аналогічних робіт, згідно вказаної вище довідки. Фактичне виконання договору (-ів) обовязково вказати у відгуках.
3.3. Копія аналогічного договору (договорів), згідно вказаної вище довідки, копії актів виконаних робіт за формою КБ- 2в, КБ-3 до нього.
Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені заДК 021:2015 - 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6.

Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повиння бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.
Замовник не наполягає на виконання всіх вказаних видів робіт в рамках одного договору.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 15:07
Замовником визначаються кваліфікаційні критерії, відповідно до Пункту 2 Статті 16 Закону України про публічні закупівлі. У якості підтвердження досвіду виконання даних робіт, учасником надаються копії договорів щодо виконання аналогічних робіт. Зміст даних договорів визначається відповідно до технічного завдання, яке надається у тендерній документації. Так як закупівля передбачає собою комплект взаємопов’язаних комплексних робіт, копії аналогічних договорів повинні включати в себе всі види робіт, перераховані у тендерній документації.
Тому, не є допустимим розгляд договору з неповним переліком робіт, які вимагалися у тендерній документації, як аналогічний.

Документи подані скаржником

Документи

30 серпня 2019 14:55
Братислава-ВОБ,ЛС.xls

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-29-000808-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН", Код ЄДРПОУ:41236299
Дата подання: 11 вересня 2019 19:36
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесені.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2019 12:51
Номер скарги: UA-2019-08-29-000808-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2", Код ЄДРПОУ:35331394
Дата подання: 23 листопада 2019 17:12
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, що порушують вимоги Закону України Про публічні закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:08
рішення від 26.11.2019 № 17329 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:08
рішення від 11.12.2019 № 18416 .pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 16:39

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 19:35
Скарга

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

23 листопада 2019 17:10
Скарга
23 листопада 2019 17:10
Підтвердження оплати
23 листопада 2019 17:10
2.1 Довідка про працівників.pdf
23 листопада 2019 17:10
17 Ліцензія з додатками.pdf
23 листопада 2019 17:11
дог 25 4 19 риштування матбаза.pdf
23 листопада 2019 17:11
дог крани 2 матбаза.pdf
23 листопада 2019 17:11
Зміни ТД Братислава.docx
23 листопада 2019 17:11
Протокол 177.pdf
23 листопада 2019 17:11
Протокол _Т-136.19.pdf
23 листопада 2019 17:11
Протокол відхилення _Т-162.19.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000015 ● 80d7d017b0674bf6894db2d875fce8ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20 16:23:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-29-000808-a 29.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

29 листопада 2019 року за рішенням тендерного комітету КП "Київкінофільм" закупівлю № UA-2019-08-29-000808-a «код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ) було прийнято рішення відмінити відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-11-29 16:19:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм", 35531906, Україна, м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ, 97980663UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 75853260ea1b4e34bb2bc10bb40db097, 2019-08-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.11.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.08.2019 № Т -122/19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТИЦЬКИЙ 2» (далі – Учасник), протокол засідання тендерного комітету Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» (далі – Замовник) від 21.10.2019 № Т-162/19, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.11.2019 № Т-177/19 повідомлення про намір укласти договір. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 11.10.2019, не оприлюднено Замовником в окремому документі та перелік змін не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зазначити, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», з підстав, викладених у протоколі засідання тендерного комітету від 21.10.2019 № Т-162/19, оскільки учасником в складі пропозиції надано: - лист-відгук від 18.10.2019 № 18-10/1, в якому зазначено, що договори від 24.04.2019 № 7 та № 8 виконано в повному обсязі, чим дотримано вимоги пункту 3.2 додатку № 2 до ТД; - довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 19.09.2019 № 7/09, яка відповідає формі 1.1, зазначеній у ТД, чим дотримано вимоги пункту 1.1 додатку № 2 до ТД. Слід зазначити, що у ТД відсутня вимога щодо надання учасником інформації, яка викладена у формі 1.1 додатку № 2 до ТД. Тобто, Учасником виконано вимоги, встановлені Замовником у пунктах 3.2 та 1.1 додатку № 1 до ТД в повному обсязі. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», яка відповідала вимогам ТД та була нижчою від пропозиції Переможця на 21 948 845,88 грн, чим порушено норми ч. 1 ст. 3 Закону. До того ж, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, Переможцем не надано у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи передбачені Додатком 4 до ТД, чим не дотримано вимоги п.п. 2 п. 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Отже, Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником. Крім того, Замовником порушено ч. 1 статті 3 Закону, зокрема щодо дотримання принципу недискримінації учасників, оскільки пропозицію ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» відхилено з підстави, що відгук не містить інформації щодо фактичного виконання договору, при цьому відгуки, наявні у складі пропозиції Переможця, містять аналогічну інформацію.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 2 ст. 23 Закону, ч. 1 ст. 3, п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 1 статті 3 Закону, в частині дотримання принципу недискримінації учасників, ч. 2 ст. 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 1 статті 3 Закону, в частині дотримання принципу недискримінації учасників, ч. 2 ст. 23 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

торги відмінено

2019-12-02 16:46:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" 82 470 000,00
UAH з ПДВ
74 998 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 85 244 176,02
UAH з ПДВ
74 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ" 91 606 797,19
UAH з ПДВ
75 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто" 96 947 843,88
UAH з ПДВ
96 947 843,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 15:42
Мостицький 2_15493-2_p7s.zip
19 жовтня 2019 15:42
МОСТИЦЬКИЙ 2_15493-1_p7s.zip
21 вересня 2019 16:10
трудова книжка Скойбеда.pdf
21 вересня 2019 16:10
СТАТУТ.pdf
21 вересня 2019 16:10
накази на праціників.pdf
21 вересня 2019 16:10
наказ на приз керівника.pdf
21 вересня 2019 16:10
ліцензія 1 скан оригінал.pdf
21 вересня 2019 16:09
дог крани 1матбаза.pdf
21 вересня 2019 16:09
витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 вересня 2019 16:09
аналог Дог 7 від 25042019.pdf
21 вересня 2019 16:09
акт до договору _ 8.pdf
21 вересня 2019 16:09
акт до договору _ 7.pdf
21 вересня 2019 16:09
дог крани 2 матбаза.pdf
21 вересня 2019 16:09
15493 МОСТИЦЬКИЙ 2 p7s.rar
21 вересня 2019 16:08
21 Тендерна пропозицыя.pdf
21 вересня 2019 16:08
12 довідка п 8 чт1 ст17.pdf
21 вересня 2019 16:08
11 довідка п 6ч1 ст17.pdf
21 вересня 2019 16:08
10 довідка п.4ч1 ст 17.pdf
21 вересня 2019 16:08
16 довыдка п2ч1 ст17.pdf
21 вересня 2019 16:08
9 довідка п3 ч 1 ст 17.pdf
21 вересня 2019 16:08
15 довідка ч2 ст 17.pdf
21 вересня 2019 16:08
14 довідка п 10 ч1 ст 17.pdf
21 вересня 2019 16:08
13 довідкап9ч1ст17.pdf
21 вересня 2019 16:08
5 про прац відпов кваліф.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 18:20
50 Технічна спеціфік ч 2.PDF
18 жовтня 2019 18:20
50 Технічна спеціфік ч 1.pdf
18 жовтня 2019 18:20
50 Ліцензія.pdf
18 жовтня 2019 18:20
49 Довідка ст 17 ч2 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
48 Довідка ст 17 п10 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
47 Довідка ст 17 п9 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
46 Довідка ст 17 п8 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
45 Довідка ст 17 п6 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
44 Довідка ст 17 п4 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
43 Довідка ст 17 п3 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:20
42 Довідка ст 17 п2 ч1 Р.PDF
18 жовтня 2019 18:19
39.2 Лист відгук 2.pdf
18 жовтня 2019 18:19
39.1 Лист відгук 2.PDF
18 жовтня 2019 18:19
26 Довідка мат-тех база.PDF
18 жовтня 2019 18:18
19 Календ график НОВЫЙ.PDF
18 жовтня 2019 18:18
18.2 Об_єктний кошторис.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси 5.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси 4.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси 3.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси 2.PDF
18 жовтня 2019 18:18
16 Локальні кошториси 1.PDF
18 жовтня 2019 18:18
12 Копія ліцензії.PDF
18 жовтня 2019 18:18
4 Копія Статуту.PDF

Публічні документи

12 вересня 2019 11:47
19. Кошторис.pdf
12 вересня 2019 11:47
2.1. Договір аренди ТЗ.PDF
12 вересня 2019 11:47
17. Ліцензія.pdf
12 вересня 2019 11:47
15. Персональні дані.pdf
12 вересня 2019 11:47
18. Захист довкілля.pdf
12 вересня 2019 11:47
20. Календарний графік.pdf
12 вересня 2019 11:47
2.3 Лист відгук.PDF
12 вересня 2019 11:47
9. Витяг платника ПДВ.PDF
12 вересня 2019 11:47
16. Субпідрядники.pdf
12 вересня 2019 11:47
3. Ст 17.pdf
12 вересня 2019 11:47
2.3. Аналогічні договори.pdf
12 вересня 2019 11:47
2.1. Обладнання.pdf
12 вересня 2019 11:47
14.Довідка про закупівлю.pdf
12 вересня 2019 11:47
2.2. Персонал.pdf
12 вересня 2019 11:47
4.Технічні вимоги.pdf
12 вересня 2019 11:47
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:55
3.10 Довідка з ДФС.pdf
18 жовтня 2019 16:55
3.9 Довідка та ЕЦП МВС.rar
18 жовтня 2019 16:55
2.3.2 Листи відгуки.pdf
03 жовтня 2019 14:01
3.10 Довідка з ДФС.pdf
20 вересня 2019 12:21
5 Статут Нове Місто.pdf
20 вересня 2019 12:21
3.10 Довідка з ДФС.pdf
20 вересня 2019 12:21
3.9 Довідка та ЕЦП МВС.rar
20 вересня 2019 12:21
3.1 Довідка про корупцію.pdf
20 вересня 2019 12:21
2.3.7 Оздоровчий комплекс.pdf
20 вересня 2019 12:20
2.3.4 Школа _269.pdf
20 вересня 2019 12:20
2.3.3 КМКДЦ ч.3.pdf
20 вересня 2019 12:20
20 Календарний графік.pdf
20 вересня 2019 12:20
2.3.3 КМКДЦ ч.2.pdf
20 вересня 2019 12:20
2.3.3 КМКДЦ ч.1.pdf
20 вересня 2019 12:20
2.3.2 Листи відгуки.pdf
20 вересня 2019 12:20
1 Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 12:20
17 Ліцензія з додатками.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
#35331394
Відхилено 74 998 998,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:33
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Відхилено 74 999 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:44
ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ"
#41982552
Відхилено 75 000 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:07
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто"
#39314896
Переможець 96 947 843,88
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 11:22

Документи

21 жовтня 2019 17:33
sign.p7s

Документи

04 листопада 2019 15:44
sign.p7s
04 листопада 2019 15:38
Протокол №Т-172.19.pdf
01 листопада 2019 12:19
Протокол №Т-166.19.pdf

Документи

06 листопада 2019 15:06
sign.p7s
06 листопада 2019 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 листопада 2019 15:00
Протокол №Т-173.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Обслуговуюча компанія "Нове місто"
#39314896
96 947 843,88
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 листопада 2019 16:24
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги щодо закупівлі капітального ремонту будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель/
Документи:
29 листопада 2019 16:24
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2019 16:21
протокол 207.19.pdf

Актуальні тендери

До пошуку