Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 132 для КПНЗ ЦДЮТ «Дружба» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 17 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
11 810,00 UAH
UA-2019-08-29-000528-c b935b5d47fd141ceb3e74d78bf5f79ca
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:42
Очікувана вартість: 11 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 132 для КПНЗ ЦДЮТ «Дружба» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 17
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ноутбук в рамках проекту «Громадський бюджет» № 132 для КПНЗ ЦДЮТ «Дружба» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 12:08
Проект договору-додаток 7.docx
29 серпня 2019 12:08
ТД ноутбуки-Дружба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 серпня 2019 11:28
Дата відповіді: 30 серпня 2019 16:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо, що в ТД відсутня інформація щодо торгової марки або моделі, але згідно п.4.18 додатку 4 до ТД "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника". Крім того Учасники зобов'язані вказати в своїй пропозиції марку, модель запропонованого товару, який повинен відповідати технічним вимогам та характеристикам.
Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" в процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-000528-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 20 вересня 2019 18:29
До Уваги Замовника!
Шановний Замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ФОП Муха Віталій Анатолійович, повідомляємо Вам, що запропоноване учасником програмне забезпечення не відповідає технічним вимогам додатку №3. А саме, вами вимагалась ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом, а ФОП Муха Віталій Анатолійович пропонує операційну систему Linux. Операційна система Linux не має підтримки роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, а це погіршує роботу. Враховуючі , що Вам запропоновано операційну систему не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Муха Віталій Анатолійович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 09:30
Добого дня.
Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Муха В.А. буде відбуватися згідно ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також буде перевіврено на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та іншим критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 10 302,00
UAH з ПДВ
10 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 11 500,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 17:05
2.pdf
18 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:05
1.pdf
18 вересня 2019 16:05
2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Муха Віталій Анатолійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Муха Віталій Анатолійович
#3001419294
Відхилено 10 302,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:10
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 11 500,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:52

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі