Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ризька, ПВ-8152 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 044 736,00 UAH
UA-2019-08-29-000471-c 2307a37a81304dcdb7bbf9b0277af135
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 11:42
Очікувана вартість: 3 044 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ризька, ПВ-8152 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ризька, ПВ-8152 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 11:51
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 2 919 918,08
UAH з ПДВ
2 919 918,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 2 960 040,00
UAH з ПДВ
2 960 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 13:19
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:27
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:40
Електронний підпис
15 вересня 2019 13:39
455_цінова_пропозиція.pdf
15 вересня 2019 13:39
454_ТЗ.pdf
15 вересня 2019 13:39
450_Лист_помилки.pdf
15 вересня 2019 13:39
449_Згода_Дог_роб.pdf
15 вересня 2019 13:39
448_Згода_дог_забезп.pdf
15 вересня 2019 13:39
445_Лист_згода_ФО.pdf
15 вересня 2019 13:39
453_Розясн_щодо_ліценз.pdf
15 вересня 2019 13:39
444_Гарант_лист_90_дн.pdf
15 вересня 2019 13:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 вересня 2019 13:39
447_Лист_осн_мат.pdf
15 вересня 2019 13:39
452_Лист_не_АТ.pdf
15 вересня 2019 13:39
436_Лист про санкції.pdf
15 вересня 2019 13:39
Протокол_ЗЗУ_правичин.pdf
15 вересня 2019 13:39
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
15 вересня 2019 13:39
Протокол _ 1.pdf
15 вересня 2019 13:39
439_Дов_ст_17_к.pdf
15 вересня 2019 13:39
440_Дов_ст_17_б.pdf
15 вересня 2019 13:38
Договір_оренди_БМ.pdf
15 вересня 2019 13:38
Договір _0201 автом та мех.pdf
15 вересня 2019 13:38
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf
15 вересня 2019 13:38
Дог_субаренди_5_база.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 20:41
Технічне завдання.pdf
13 вересня 2019 20:41
Довідки.pdf
13 вересня 2019 20:40
Довідки 2.pdf
13 вересня 2019 20:40
Гарантійні листи Ризька.pdf
13 вересня 2019 20:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 вересня 2019 20:40
Ліцензія.pdf
13 вересня 2019 20:40
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
2 919 918,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:52
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
22 травня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 18:02
ДУ№5 до дог №129-КР від 10.10.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 18:47
ДУ№4_вiд_09.04.2020_р.до_Дог.№129-КР.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 18:47
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 18:44
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:29
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:37
ДУ №2 до Дог. №129-КР.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 09:49
ДУ №1 від 13.12.2019 Ризька.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 13:55
Договір №129-КР від 10.10.2019.pdf укладений
11 жовтня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В розділі 24 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: ПІДРЯДНИК: ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 р/р 37126011703210 в Держказначейська служба України, м.Київ Код банку 820172 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78
Номер договору про закупівлю: 129-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2909727,78 (Два мільйони дев'ятсот дев'ять тисяч сімсот двадцять сім грн. 78 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 484954,63 (Чотириста вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот п'ятдесят чотири грн. 63 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2909727,78 (Два мільйони дев'ятсот дев'ять тисяч сімсот двадцять сім грн. 78 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 484954,63 (Чотириста вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот п'ятдесят чотири грн. 63 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 129-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 129-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2909727,78 (Два мільйони дев’ятсот дев’ять тисяч сімсот двадцять сім грн.78 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 484954,63 (Чотириста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири грн. 63 коп.) гривень.з яких: - 875 975,42 (Вісімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 42 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 145995,90 (Сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 90 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». -2 033752,36 (Два мільйони тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 36 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –338 958,73 (Триста тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 73 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 року №441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»». 3. Доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.2., а саме: «13.2. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, який є Додатком 3 до цього Договору». 4. Доповнити Договір Додатком 3 «План фінансування будівництва», в редакції , яка додається. 5. Внести зміни до Розділу 23 «Додатки до Договору» виклавши його в новій редакції, а саме: «23.1. Додаток 1 - Календарний графік виконання Робіт. 23.2. Додаток 2 - Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника. 23.3. Додаток 3 - План фінансування будівництва.»
Номер договору про закупівлю: 129-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ризька, ПВ-8152 у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 2909727,78 (Два мільйони дев’ятсот дев’ять тисяч сімсот двадцять сім грн.78 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 484954,63 (Чотириста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири грн. 63 коп.) гривень; 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 875 975,42 (Вісімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 42 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 145995,90 (Сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 90 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 2 033752,36 (Два мільйони тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 36 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –338 958,73 (Триста тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 73 коп.), фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 2 033752,36 (Два мільйони тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 36 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –338958,73 (Триста тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 73 коп.), здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/129-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2909727,78 (Два мільйони дев’ятсот дев’ять тисяч сімсот двадцять сім грн.78 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 484954,63 (Чотириста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири грн. 63 коп.)., з яких: - 875 975,42 (Вісімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 42 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 145995,90 (Сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 90 коп.) гривень фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 2 033752,36 (Два мільйони тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 36 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –338 958,73 (Триста тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 73 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 129-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 909 727,78
UAH (в тому числі ПДВ 484 954,63 UAH)