Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування автоматичної пожежної сингалізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна,26
Очікувана вартість
329 000,00 UAH
UA-2019-08-29-000435-a 6bb4e1b2e1c24a2d90cbdbcef72cab5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:14
Очікувана вартість: 329 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Послуги з улаштування автоматичної пожежної сингалізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна,26) (джерело фінансування:бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування:бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 10:30
ПРОЕКТ.pdf
29 серпня 2019 10:30
проект договору.docx
29 серпня 2019 10:30
ТД..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-000435-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 29 серпня 2019 15:23
вимога про усунення порушень
З якою метою Ви вимагаєте, що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, та на підтвердження цього надати в складі пропозиції ? Це сприяє виникненню корупційною складової. Законом не передбачено таких вимог. Тому виключіть дану неправомірну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 13:12
Доброго дня Учаснику.
Вимога у Додатку № 2 ТД обумовлена тим, що будівля адміністративно-хірургічного корпусу КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» за адресою м. Дніпро, пр. Пушкіна, буд. 26 збудована у 1913 р. та є пам’яткою архітектури та історії місцевого значення (Охоронний договір № 011-2015 від 08.04.2015р. з паспортом об’єкта культурної спадщини). Всі роботи, які виконуються в адміністративно-хірургічного корпусі не повинні призвести до спотворення пам’ятки архітектури. Також ця споруда має складнощі в конструкції, а саме: різна товщина стін (до 0,5 метрів), різні перекриття (бетонні та дерев’яні), різна висота стін від підлоги до стелі (від 3-х до 6 ти метрів) та ін. Саме тому, щоб Ви могли вірно оцінити свої можливості в виконанні послуги та не відмовитися в подальшому від укладання договору, обов’язково потрібно ознайомитись з специфікою і унікальністю споруди до установки АПС та підтвердити готовність виконати послуги шляхом підписання «Акту обстеження об’єкту». Що стосується «корупційної складової» та законності даної вимоги, то в ч. 3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», тож вона відповідає законодавству України.
В свою чергу, Замовник ніяким чином не буде перешкоджати Вам в огляді об’єкту та в підписанні вищезазначеного Акту. За усіма консультаціями пропонуємо звертатись до відповідальної особи:
Інженера з організації експлуатації та ремонту Македонського Дениса Олександровича в робочі дні з 8:00 до 16:00 за моб. тел. 098 483 48 70.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 247 340,00
UAH з ПДВ
224 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ" 321 180,44
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 13:52
Електронний підпис
18 вересня 2019 13:14
ДФС.pdf
18 вересня 2019 13:14
Довідка МВС.pdf
17 вересня 2019 14:31
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:29
Кошторис оновлений.pdf
17 вересня 2019 14:29
ДФС.pdf
17 вересня 2019 14:29
Довідка МВС.pdf
16 вересня 2019 16:27
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:18
Електронний підпис
13 вересня 2019 18:16
Рішення Засновника.pdf
13 вересня 2019 18:16
Погодження з договором.pdf
13 вересня 2019 18:16
Наказ про призначення.pdf
13 вересня 2019 18:16
Кошторис.pdf
13 вересня 2019 18:16
копія Статуту.pdf
13 вересня 2019 18:16
копія паспорту.pdf
13 вересня 2019 18:16
акт обстеження.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:54
трудова книжка Косенко.pdf
13 вересня 2019 15:54
тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 15:54
Статут.pdf
13 вересня 2019 15:54
спд-3.pdf
13 вересня 2019 15:54
проект договору.pdf
13 вересня 2019 15:54
посвідчення Кулибаба.jpg
13 вересня 2019 15:54
Локальний кошторис.pdf
13 вересня 2019 15:54
ліцензія ДСНС.pdf
13 вересня 2019 15:54
інформація про учасника.pdf
13 вересня 2019 15:54
Зведений Кошторис.pdf
13 вересня 2019 15:54
Договірна ціна.pdf
13 вересня 2019 15:54
довідка.pdf
13 вересня 2019 15:54
гарантійний лист.pdf
13 вересня 2019 15:54
Відомість ресурсів.pdf
13 вересня 2019 15:54
Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 вересня 2019 15:54
Анологічний Договір.pdf
13 вересня 2019 15:54
Акт обстеження об'єкту.pdf
13 вересня 2019 15:54
ua.11.006.00021-18 (2).pdf
13 вересня 2019 15:54
ua.11.003.00936-18 (1).pdf
13 вересня 2019 15:54
spr-1.pdf
13 вересня 2019 15:54
sert_ОСЗ Тирас.pdf
13 вересня 2019 15:54
sert_ОС Тирас.pdf
13 вересня 2019 15:54
sert_tiras_p.pdf
13 вересня 2019 15:54
sert_dj_1230_1220.pdf
13 вересня 2019 15:54
NHXH 3x1,5.pdf
13 вересня 2019 15:54
lun9cpog.jpg
13 вересня 2019 15:54
ftl-bs.pdf
13 вересня 2019 15:54
dcs0000398-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 224 990,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
224 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 16:04
01-АПС т.PDF зміни до договору
07 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:16
д. 01 - АПС т.PDF укладений
01 жовтня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування кошторисної документації до договору, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 01-АПС т
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-АПС т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 224 990,00
UAH