Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з улаштування автоматичної пожежної сингалізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна,26
Очікувана вартість
329 000,00 UAH
UA-2019-08-29-000435-a ● 6bb4e1b2e1c24a2d90cbdbcef72cab5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985050 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26. |
Контактна особа: |
Ольга Браславець +380567264041,+380567708580 tkrudnev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 329 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Послуги з улаштування автоматичної пожежної сингалізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна,26) (джерело фінансування:бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування:бюджетні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 10:30 |
ПРОЕКТ.pdf | |
29 серпня 2019 10:30 |
проект договору.docx | |
29 серпня 2019 10:30 |
ТД..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-29-000435-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 29 серпня 2019 15:23
вимога про усунення порушень
З якою метою Ви вимагаєте, що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, та на підтвердження цього надати в складі пропозиції ? Це сприяє виникненню корупційною складової. Законом не передбачено таких вимог. Тому виключіть дану неправомірну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 13:12
Доброго дня Учаснику.
Вимога у Додатку № 2 ТД обумовлена тим, що будівля адміністративно-хірургічного корпусу КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» за адресою м. Дніпро, пр. Пушкіна, буд. 26 збудована у 1913 р. та є пам’яткою архітектури та історії місцевого значення (Охоронний договір № 011-2015 від 08.04.2015р. з паспортом об’єкта культурної спадщини). Всі роботи, які виконуються в адміністративно-хірургічного корпусі не повинні призвести до спотворення пам’ятки архітектури. Також ця споруда має складнощі в конструкції, а саме: різна товщина стін (до 0,5 метрів), різні перекриття (бетонні та дерев’яні), різна висота стін від підлоги до стелі (від 3-х до 6 ти метрів) та ін. Саме тому, щоб Ви могли вірно оцінити свої можливості в виконанні послуги та не відмовитися в подальшому від укладання договору, обов’язково потрібно ознайомитись з специфікою і унікальністю споруди до установки АПС та підтвердити готовність виконати послуги шляхом підписання «Акту обстеження об’єкту». Що стосується «корупційної складової» та законності даної вимоги, то в ч. 3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», тож вона відповідає законодавству України.
В свою чергу, Замовник ніяким чином не буде перешкоджати Вам в огляді об’єкту та в підписанні вищезазначеного Акту. За усіма консультаціями пропонуємо звертатись до відповідальної особи:
Інженера з організації експлуатації та ремонту Македонського Дениса Олександровича в робочі дні з 8:00 до 16:00 за моб. тел. 098 483 48 70.
Вимога у Додатку № 2 ТД обумовлена тим, що будівля адміністративно-хірургічного корпусу КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» за адресою м. Дніпро, пр. Пушкіна, буд. 26 збудована у 1913 р. та є пам’яткою архітектури та історії місцевого значення (Охоронний договір № 011-2015 від 08.04.2015р. з паспортом об’єкта культурної спадщини). Всі роботи, які виконуються в адміністративно-хірургічного корпусі не повинні призвести до спотворення пам’ятки архітектури. Також ця споруда має складнощі в конструкції, а саме: різна товщина стін (до 0,5 метрів), різні перекриття (бетонні та дерев’яні), різна висота стін від підлоги до стелі (від 3-х до 6 ти метрів) та ін. Саме тому, щоб Ви могли вірно оцінити свої можливості в виконанні послуги та не відмовитися в подальшому від укладання договору, обов’язково потрібно ознайомитись з специфікою і унікальністю споруди до установки АПС та підтвердити готовність виконати послуги шляхом підписання «Акту обстеження об’єкту». Що стосується «корупційної складової» та законності даної вимоги, то в ч. 3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», тож вона відповідає законодавству України.
В свою чергу, Замовник ніяким чином не буде перешкоджати Вам в огляді об’єкту та в підписанні вищезазначеного Акту. За усіма консультаціями пропонуємо звертатись до відповідальної особи:
Інженера з організації експлуатації та ремонту Македонського Дениса Олександровича в робочі дні з 8:00 до 16:00 за моб. тел. 098 483 48 70.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Переможець |
224 990,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2019 16:04
|
01-АПС т.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 10:16
|
д. 01 - АПС т.PDF | укладений |
01 жовтня 2019 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування кошторисної документації до договору, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 01-АПС т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-АПС т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |