Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій. Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
108 800,00 UAH
UA-2019-08-29-000250-a fb5402b69a36488aaa3116602a34dc27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:45
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:58
Очікувана вартість: 108 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 088,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - субвенція з місцевого бюджету державному бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Багатофункціональний пристрій. Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться після його поставки у повному обсязі на адресу Замовника та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати підписання Замовником видаткової накладної про отримання товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 09:30
Оголошення БФП 29.08.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 серпня 2019 11:43
Дата відповіді: 30 серпня 2019 15:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосововно вашого першого запитання повідомляємо, що умовами Додатку 1 до оголошення зазначено, що учасник може використовувати вищевказані марки виробників, або їх еквівалент. Але слід звернути увагу, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. В такому випадку Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару, вказавши конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. Стосовно конкретної марки, умовами оголошення передбачено надання учасником документу з детальними технічними характеристиками запропонованого товару, в якому Учасник має вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. Стосовно третього питання повідомляємо, що фізичні осіби-підприємці мають право приймати участь в процедурі закупівлі. Що стосується ціни повідомляємо, що оцінка пропозицій учасників проводиться АВТОМАТИЧНО ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Найперший критерій оцінки пропозицій це саме запропонована ціна. Замовник розглядає пропозиції Учасників починаючи з найменшої запропонованої ціни. Ціна зазначена учасником в пропозиції розглядатимется як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-000250-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 29 серпня 2019 10:10
Дискримінаційна вимога
Добрий день!! Шановний Замовнику, звертаю Вашу увагу, що виробники (представники виробника), не практикують видачу декількох листів, оскільки в листі виробник гарантує якість товару що він продає. В той, же час підтвердження походження приладу, є не лист авторизації, а гарантійний лист що виданий (відмічений), представником виробника. Такий документ надається при поставці товару Замовнику. Лист авторизації від виробника не зобов’язує Постачальника поставляти товар саме того виробника, який видав відповідний лист, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів.
Також, дана вимога замовника обмежуює коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому є дискримінаційною згідно з позиції Антимонопольного комітету України, про що свідчать зведені рішення на офіційному веб-порталі АМКУ.
Відповідність поставленого товару вимогам замовника визначається під час поставки обладнання шляхом звірення відповідності вимог до технічної документації наданої при поставці, а не шляхом надання листа від виробника.
Враховуючи вищевикладене, прошу важати надання авторизаційного листа дискримінаційною вимогою, такою що звужує потенційне коло учасників торгів та виключити дану вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 15:39
Вимогами документації Допорогової закупівлі Багатофункціональний пристрій. Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, не потребується надання декількох Авторизаційних листів від виробника або його офіційного представника. Також, не вказано від якого саме виробника або його офіційного представника потребується надання такого листа. Даний лист потребується для підтвердження постачання Товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів , а також на підтвердження поставки Товару належної якості. Дана вимога непосилається на конкретну марку,або виробника, або офіційного представника виробника, не є дискримінаційною, та не обмежує кількість учасників. Також,лист від виробника або його офіційного представника ,наданий для даної закупівлі, є підтвердженням того що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника і тієї моделі, які зазначено у листі. В той же час, гарантійний талон не є підтвердженням постачання товару в Україну офіційними каналами, а лише є підтвердженням гарантійних зобов’язань постачальника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-29-000250-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 30 серпня 2019 16:56
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику. Звертаю Вашу увагу на те, що офіційні представники виробника не надають авторизаційні листи декільком учасникам одного тендеру - це по-перше.
По-друге - наявність авторизаійного листа не гарантує безумовне партнерство з офіційним дистриб'ютером виробника та той факт, що постачаємий товар буде саме від нього, а не завезений нелегально.
По-третє - в технічному завданні Вашої тендерної документації чітко прописан картридж "Canon". Не треба бути великим фахівцем, щоб зрозуміти фірму МФУ, до того-ж тех. характеристики МФУ аутентичні характеристикам єдиної моделі та вищезазначеного бренду.
Все вищевикладене, тягне за собою звуження спектру запропонованого товару, кола учасників, що в свою чергу і являє собою дискримінацією потенційних учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю відалити із кваліфікаційного критерію наявність авторизаійного листа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 17:39
Доброго дня! Як вже зазначалося раніше, даний лист потребується для підтвердження постачання Товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, а також на підтвердження поставки Товару належної якості. Вказаний авторизаційний лист не містить інформацію яку б офіційні представники виробника не могли б надати, навіть учасникам одного тендеру. Це звичайний лист який підтверджує відносини, між виробником та учасником тендеру. Цей лист захистить Замовника від поставки неліцензійного товару, тому він є важливим для надання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 99 800,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 107 842,08
UAH з ПДВ
107 842,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 09:17
Електронний підпис
06 вересня 2019 09:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ БФП.pdf
06 вересня 2019 09:04
Згода з договором БФП.pdf
06 вересня 2019 09:04
Деклараціі Canon.pdf
06 вересня 2019 09:04
Авторизаційний лист Canon.pdf
06 вересня 2019 09:04
Наказ протокол.pdf
06 вересня 2019 09:04
Копії договорів.pdf
06 вересня 2019 09:04
витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 09:04
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#1962607894
Відхилено 99 800,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:29
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 107 842,08
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:31

Документи

10 вересня 2019 14:29
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:29
фоп сачко.PDF

Документи

10 вересня 2019 14:31
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:30
Всесвіт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
107 842,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2019 14:31
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:30
Всесвіт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:23
03.PDF укладений
16 вересня 2019 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 842,08
UAH (в тому числі ПДВ 17 973,68 UAH)