Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda
Major repairs in the volume of KP-1 of two electric trains EJ 675 Skoda
Очікувана вартість
5 400 000,00 EUR
UA-2019-08-29-000038-b d459e134c54d4aec93f14d4dfbd18588
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження замовника: 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа замовника: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Онищенко О.Ф.
(044)4652622
Кожин О.Ю.
(044)4652882
Пендюр М.Є.
(044)3096391
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of public joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Kaplunenko Svitlana
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Additional contacts: Onishchenko O.F.
(044)4652622
Kozhin O.J.
(044)4652882
Pendour М.
(044)3096391

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 5 400 000,00 EUR з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 29 серпня 2019 09:31
Enquiries until: 20 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 26 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 5 400 000 EUR including VAT
Minimal lowering step: 54 000 EUR
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 162 000,00 EUR

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Major repairs in the volume of KP-1 of two electric trains EJ 675 Skoda (Own funds)
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання обома Сторонами Акту наданих послуг з проведення поточного ремонту в об’ємі КР-1 електропоїздів EJ 675, Виконавець надає протягом 5 (п’яти) робочих днів Замовнику рахунок на оплату наданих послуг. Розрахунок за фактично надані послуги з КР-1 електропоїзда здійснюються Замовником протягом 30-ти банківських днів з моменту отримання рахунків (інвойсу для нерезидентів) Замовником, які направляються Виконавцем офіційними листами, але не раніше дати реєстрації податкової накладної, на підставі виставлених Виконавцем рахунків (для резидентів). Рахунки виставляються на підставі Акту наданих послуг з проведення поточного ремонту в об’ємі КР-1. В разі надання послуг нерезидентом України, Виконавець до виставленого першого рахунку надає Замовнику Апостиль на підтвердження постійного місця знаходження, країни, в якій постійно знаходиться нерезидент. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документы
Дата подання: 10 вересня 2019 11:52
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:51
Мы бы хотели получить следующую документацию на русском языке и в формате WORD: Приложение No. 2 Приложение No. 5 к тендерской документации ( для иностранных участников) За ранее спаисбо. С уважением, Арунас Пяткявичюс
Відповідь: Додаток № 2 - Орієнтовний перелік робіт при проведенні капітального ремонту КР-1 електропоїздам EJ 675.
заповнюється учасником відповідно до технічного завдання до тендерної документації в довільній формі.

Додаток № 5 – Специфікація № 1.
Викладається у відповідності до Тендерної пропозиції Виконавця (переможця процедури закупівлі).
Документы
Дата подання: 11 вересня 2019 18:00
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:08
Инструкция по подготовке тендерного предложения 5 РАЗДЕЛ. Квалификационние критерии к участникам и требования, установленные статеи 17 закона: 1 ."участник должен предоставит справку в произволноу форме, содержащее информацию об обеспеченности участника оборудованием и материально-техническои базои, необходимои для вынолнения обязатеслств по предмету закупки" - вопрос: -какую конкретную информацию нам нужно предоставить в справке ( перечень станков, оборудование и т.д.)? 2 ."В подверждение указанои информации, участник должен предоставить, Обратно-сальдовую ведомость и или договора аренды, которые должны быть деиствующими на дату подачи тендерных предложении или документы подтверждающие право на собственость" - вопрос: -какую конкретную информацию нам нужно предоставить в справке и какие контракты мы должны вам дать? -также какие документы и в какой форме для подтверждении, что указанное имущество является собственностью компании? 3. "Участник должен предоставить справку в произвольнои форме цинформациеи о работниках; В подверждение информации предостовляются копия отчета 1 ДФ за последнии отчетныи период с отметкои ( квитанциа 2) Государственои фискальнои службы о получении такои отчётности.....- вопрос: -мы не являемся резидентами на Украине и у нас нет таких отчетов , какие отчеты или другие справки мы должны предоставить в отношении сотрудников в соответствии с этим требованием? 4." Приложения Но.1, Таблица 1; 1 "Подтверждение отсуствия обстоятельств, предусмотренных частями 1 и 2 статьи 17 закона: - в таблице Но.1 указано 8 наименований для которых нужна справка.Вопрос: Нужно ли предоставлять справки для каждого из перечисленных пунктов или мы можем предоставить информацию в однои справке для 8 пунктов? 5. Таблица Но.2 Справка, содержащая сведение об участнике: Пунк Ж)- "информация о стоимости чистых активов общества по состоянию на конец предыдущего квартала (Участником ( обществом с ограниченнои ответственностью (ООО) и обществом с дополнительнои ответственностью ( ОДО) отмечается соответствующий размер стоимости чистых активов на конец предыдущего квартала" - вопрос: - у нас неведёнся такая статистика и у нас нет таких данных. Как нам выполнить ето требовамия и какую информацию мы могли бы вам предоставить? 6.Таблица Но.3- вопрос: -Правильно ли мы понимаем, что справки, указанные в пунктах 1 и 2, должны быть представлены только после того, как будет объявлен победителем тендера и будет подписоватся договор? 7. Как и в какой форме нам выполнить требование которые указаны в Таблице Но.2 Пункт 4.Вопрос: -Этот пункт касается соблюдения определенных Украинских законов.Наша компания находится в Литве, и если бы мы выиграем тендер на ремонт, мы услуги по ремонту будем предоставлять в Литве. Как нам выполнить это требование?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрый день!
Отвечаем на поставленные вопросы:
1. Участник должен предоставить справку произвольной формы на подтверждение наличия материально-технической базы для проведения ремонта. Конкретный перечень не требуется заказчиком.
2. Вам необходимо предоставить сканкопию документа, который подтверждает наличие собственного имущества на балансе вашего предприятия ( по бухгалтерскому учету) или документ подтверждающий, что имущество находится у вас в распоряжении (например договор аренды имущества, которое предоставляется на подтверждения наличия материально-технической базы).
3. Если у Вас нет отчета 1 ДФ, вы можете предоставить другие документы на подтверждения наличия специалистов"або копії наказів про призначення, сумісництво, та/або цивільно-правові договори, угоди.".
4. Справки подаются в произвольной форме, информация может быть изложена в одной или нескольких справках.
5.Все требования документации должны быть выполнены. Вид подачи информации определяется участником. По активам предприятия информация излагается в произвольной форме.
6. Требования в таблице 2 для победителя торгов.
7. Информация подается в свободной форме, что участники при участие в украинском тендере будут соблюдать законодательство Украины. Также, участник может дать дополнительную информацию, которую посчитает нужным для Заказчика.
Контакты
Дата подання: 12 вересня 2019 16:23
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:15
Добрый день, 1.Вопрос - Кому должны быть представлены представленные справки в свободной форме ( полное название компании, контактное лицо, должность и т.д.)? 2.Вопрос - Все ли справки , выданные в свободной форме, должны быть подписаны ответственным лицом и заверены печатью? С уважением, Арунас Пяткявичюс
Відповідь: Добрый день!
1. Справки предоставляются на юридический адрес заказчика через электронную площадку закупки. Вся информация участника адресуется тендерному комитету Заказчика. Контакты уполномоченных лиц изложены в тендерной документации. Председатель тендерного комитета Кожин Алексадр Юлиевич.
2. Все справки должны быть оформлены в соответствии с условиями тендера, подписаны уполномоченным лицом и заверены печатью.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-29-000038-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНС ПРОМБУД», Код ЄДРПОУ:42073521
Дата подання: 18 вересня 2019 16:03
Вимога № 1
Згідно із частиною першою статті 202, частиною третьою статті 203 ЦК України головною вимогою для правочину є вільне волевиявлення та його відповідність внутрішній волі сторін, які спрямовані на настання певних наслідків.
згідно з ЦК України, договори про передання майна у користування покликані забезпечити користування особою майном іншої особи (найм, оренда, лізинг, позичка).
За нормою ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи вищевикладене вимога щодо підтвердження учасником інформації про матеріально-технічну базу шляхом надання оборотно-сальдової відомості або договору оренди є дискримінаційною по відношенню до учасників які користуються майном на підставі договору позички, найму, або надання послуг, що суперечить ст. 3,5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині розширення переліку документів, якими учасник може підтвердити право користування матеріально-технічною базою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 10:36
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Отже, керуючись Законом Замовником закупівлі «Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda» (оголошення UA-2019-08-29-000038-b) встановлені кваліфікаційні критерії, одним із яких є підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази, а саме:
надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про забезпеченість учасника обладнанням та матеріально–технічною базою, яка необхідна для виконання зобов’язань за даним предметом закупівлі.
На підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати Оборотно-сальдову відомість та/або договори оренди, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або документи, що підтверджують право власності.
Одночасно з цим, звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83 Укрзалізниця входить в перелік об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Таким чином, у Замовника виникає необхідність забезпечити підприємство послугами належної якості та убезпечити від втручання сумнівних недобросовісних учасників.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого у розпорядженні є достатня матеріально-технічна база для належного та якісного надання послуг, що є предметом торгів, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук надійного постачальника послуг не є дискримінаційним положенням.
Номер вимоги: UA-2019-08-29-000038-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНС ПРОМБУД», Код ЄДРПОУ:42073521
Дата подання: 18 вересня 2019 16:06
Вимога № 2
Відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» за замовнику надане право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Поряд з цим ст.3 та 5 зазначеного Закону забороняють замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги стосовно учасників торгів. У оголошених замовником відкритих торгах предметом закупівлі є Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda. Таким чином вимогу щодо аналогічних договорів, встановлену в ч.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації слід читати як: «під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір на виконання ремонту двохсистемних поїздів EJ 675 Skoda. Враховучи те, що двохсистемні поїзди EJ 675 Skoda використовуються в Україні лише ПАТ «Українська залізниця», замовником звужене коло можливих учасників торгів, лише до тих які мали або мають укладені договори з Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця». Згідно даних, розміщених на веб-порталі https://prozorro.gov.ua закупівля послуг з технічного обслуговування та ремонту електропоїздів Skoda оголошувалася 4 рази, включаючи закупівлю на капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda (оголошення UA-2019-07-01-001617-b, UA-2017-05-26-000221-a, UA-2017-04-24-000823-a, UA-2017-03-10-000728-c) 2 з яких були відмінені замовником. І лише по 1 процедурі було визначено переможця торгів (UA-2017-05-26-000221-a), з яким було укладено договір про закупівлю - Hyundai Corporation Co.LTD. Таким чином визначені замовником умови дають можливість прийняти участь у торгах лише Hyundai Corporation Co.LTD, що нівелює принципи організації закупівель, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації згідно яких зможуть взяти участь компанії з досвідом ремонту не тільки двохсистемних поїздів, а також іншого залізничного тягового рухомого складу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 10:37
Відповідно вимог ч. 4 ст. 10 Закону оголошені відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda» (оголошення UA-2019-08-29-000038-b) були додатково оприлюднено англійською мовою для міжнародного оповіщення інформації для участі в них міжнародних постачальників/надавачів послуг.
Таким чином, коло можливих потенційних учасників розширено поза межі України для компаній з міжнародним досвідом.
При цьому, наголошуємо, що вимога щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має на меті довести, що організація має професійний досвід та змогу якісно, відповідально та кваліфіковано здійснити ремонт відповідно до потреб Замовника.
Адже, ремонт рухомого складу – це в першу чергу безпека пасажирів.
Номер вимоги: UA-2019-08-29-000038-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЗАО«ВИЛЬНЮССКОЕ ЛОКОМОТИВНО РЕМОНТНОЕ ДЕПО», Код ЄДРПОУ:126280418
Дата подання: 20 вересня 2019 16:28
Требования по условиям тендера
Просим васпросмотреть наши замичание по условиям тендера.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 15:05
Уважаемый участник открытых торгов!
Ваши предложения по открытому конкурсу внимательно рассмотрены заказчиком торгов. По данному поводу сообщаем следующее.
По поводу увеличения стоимости торгов. На данном этапе заказчик не может увеличить стоимость торгов, так как стоимость закупки рассчитано, проведенным мониторинга цены. Закупка объявлена, согласно плана закупок.
По поводу расшифровок и калькуляций. Эта информация должна быть в договоре, так как есть подтверждением выполнения определенного перечня услуг. Это требование заказчика в договоре и не может быть коммерческой тайной для заказчика.
Контроль металлолома, это также существенное требование заказчика, так как есть отходами от подвижного состава, что есть собственником заказчика.
По поводу размера штрафных санкций, в размере 0,1 и 7 процентов, они взяты с хозяйственного кодекса Украины, - штрафные санкции по хозяйственным договорам.
Что касается ответственности за опоздания, определены по усредненной ставке по аналогичным договорам. Вышесказанные пункты тендерной документации ни коем образом не дискриминируют пава участников.
Пункты 9.4.3-9.4.5. заказчик считает нужным оставить в редакции, что излагается для ответственности подрядчика. Эти пункты никаким образом не дискриминируют пава участников.
Другие штрафные санкции обозначены заказчиком, исходя из аналогичных действующих договоров, и никаким образом не дискриминируют права участников.
Срок выполнения контракта не может быть изменен, в связи с технологическим процессом заказчика.

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2019
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку