Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-08-28-002158-a 2954eaae02c447549982940ad87b4064
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Ремпович

+380432554517 rempovychsa@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ ""Ощадбанк” філія – Вінницьке обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09302607
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 71
Контактна особа: Світлана Ремпович
+380432554517
rempovychsa@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:50
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4), код ДК 021:2015 – 30190000-7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3736 упаковка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Магістратська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:38
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Згідно ДКТ, необхідно дотриматись технічних характеристик товару а марку і модель ви вказуєте вашу. До закупівлі допускаються всі участиники - як платники, так і не платники ПДВ. Критерієм оцінки є ціна пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 267 198,72
UAH з ПДВ
260 473,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 271 681,92
UAH з ПДВ
262 043,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:24
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:24
Пропозиція оновлена.pdf
04 вересня 2019 14:44
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2019 16:59
техн.завдання.pdf
04 вересня 2019 16:59
цінова-пропозиція.pdf
04 вересня 2019 16:59
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
04 вересня 2019 16:59
загальні відомості.pdf
04 вересня 2019 16:59
ВІДГУКИ_БРАВО.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 260 473,92
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
260 473,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 04-19- ВТЕЗ 04_10_19 ТОВ Укрпапір.pdf укладений
04 жовтня 2019 15:52