Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Автомобільний відео реєстратор з двома камерами.) Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
301 625,00 UAH
UA-2019-08-28-001677-a ● 26c52304b8c0413abbb97d01fef75ebc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Галина Бучковська +380312641206 ztcemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 14:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 14:51 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 301 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 904,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штука
Автомобільний відео реєстратор з двома камерами (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Собранецька,154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 14:55 |
ТД відеореєстратор 3223.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:45
Дата відповіді: 30 серпня 2019 09:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. З метою дотримання вимог п. 3 частини другої статті 22 Закону України про «Публічні закупівлі», тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, виробника, тощо. При цьому, в ній визначені технічні, якісні та кількісні вимоги, які висуваються до Товару.
2. Відповідно до вимог частини першої статті 28 Закону та частини першої розділу V тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «ціна». В зв’язку з цим, внесення в тендерну документацію вимоги щодо зазначення учасниками конкретних торгових марок чи моделей Товару Замовник вважає недоцільним.
3. Відповідно до вимог статті 5 Закону учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, в тому числі незалежно від форми оподаткування згідно із чинним законодавством України. Крім того, оцінка тендерних пропозицій проводиться не Замовником, а відповідно до частини першої статті 28 Закону, автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно жодних перерахувань ціни поданої учасником тендерної пропозиції Замовник здійснювати не має права.
2. Відповідно до вимог частини першої статті 28 Закону та частини першої розділу V тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «ціна». В зв’язку з цим, внесення в тендерну документацію вимоги щодо зазначення учасниками конкретних торгових марок чи моделей Товару Замовник вважає недоцільним.
3. Відповідно до вимог статті 5 Закону учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, в тому числі незалежно від форми оподаткування згідно із чинним законодавством України. Крім того, оцінка тендерних пропозицій проводиться не Замовником, а відповідно до частини першої статті 28 Закону, автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно жодних перерахувань ціни поданої учасником тендерної пропозиції Замовник здійснювати не має права.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-28-001677-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 27 вересня 2019 18:06
Дата подання: 27 вересня 2019 18:06
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 12:05
рішення від 01.10.2019 № 13932+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 12:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2019 № 14721.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 20:41
рішення від 15.10.2019 № 14721.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Надаємо інформацію, щодо розгляду рішення АМКУ № 14721-р/пк-пз від 15.10.2019
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2019 14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
253 005,00
UAH з ПДВ
|
248 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МУКОЇД ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
298 750,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС-ПРОЕКТ" |
301 600,00
UAH з ПДВ
|
301 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Рішення скасоване |
248 250,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 13:31
|
ФОП "МУКОЇД ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" #2275316513 |
Рішення скасоване |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 13:31
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
248 250,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 15:10
|
дод угода 2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 09:18
|
дод угода 1.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2019 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 16:21
|
Договір 143-3223.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору №143-3223 від 07.11.2019 в частині зміни реквізитів (назви ) Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 143-3223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» даного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 143-3223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |