Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи
Очікувана вартість
1 401 395 979,00 UAH
UA-2019-08-28-001430-c 914adce9735a4caa98dc6eda718e2ece
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замогильний Андрій Григорович

380442544511 dbmgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне унітарне підприємство "Дирекція з будівництва другої черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору"
Код ЄДРПОУ: 41185501
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська,буд.3
Контактна особа: Замогильний Андрій Григорович
380442544511
dbmgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендер за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою було відмінено двічі, через відсутність достатньої кількості учасників. Замовник прийняв рішення здійснити закупівлю будівельних робіт за переговорною процедурою з учасником, що двічі намагався взяти участь у відкритих торгах. Учасник - ТОВ «Основа» також виконує підготовчі та будівельні роботи на цьому ж об'єкті по інших договорах із Замовником .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 22:06
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва. (Друга черга будівництва)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва. (Друга черга будівництва)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, Лаврська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  01 травня 2022
ДК 021:2015: 45212313-3 — Будівництво музеїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться поетапно щомісячно, на підставі підписаних документів по обліку в будівництві (акти виконаних робіт за формою №КБ-2в, №КБ-3). Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

28 серпня 2019 21:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000015 ● 850a43ab808048ee98751824d3a79f14
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-28-001430-c 28.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-12 17:13:19

Запит про надання пояснень

На яких підставах додатковою угодою від 12.09.2019 № 1 до договору від 09.09.2019 № 09/09 змінено календарний графік виконання та фінансування робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-14 19:38:23

Пояснення Замовника

Розділом V «Строки та місце виконання робіт» Договору №09/09 від 09.09.2019р. (далі - Договір) визначено:
«п5.1. Початок виконання робіт – дата підписання Договору.
Завершення робіт – 01.05.2022р.
Датою закінчення Робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання Робіт може бути закінчено достроково.».
Даний розділ та пункт Договору є визначальними щодо терміну початку виконання робіт та дати їх завершення.
Разом з тим, Розділом ІІІ «Ціна договору» регулюються питання фінансування виконання робіт, а саме:
«п.3.5. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів загального фонду державного бюджету України (КПКВ 1801280).
У 2019 році згідно до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2019 рік» фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів загального фонду державного бюджету (КПКВ 1801280) у розмірі 194 997 016 грн. 83 коп. (сто дев’яносто чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто сім тисяч шістнадцять грн. 83 коп.), крім того ПДВ 20,00% 38 999 403 грн. 37 коп. (тридцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста три грн. 37 коп.), всього 233 996 420 грн. 20 коп. (двісті тридцять три мільйони дев’ятсот дев’яносто шість тисяч чотириста двадцять грн. 20 коп.).
У 2020 році та наступних роках фінансування робіт за рахунок коштів загального фонду державного бюджету здійснюється після затвердження річних кошторисних призначень.
Фінансування робіт здійснюється відповідно до Календарного графіка виконання та фінансування робіт, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2).».
Зокрема, Календарним графіком виконання та фінансування робіт визначено план проведення певних видів робіт (в укрупнених назвах робіт). Дані роботи залежні від очікуваних показників їх фінансування Замовником.
Разом з тим, показники Календарного графіка виконання та фінансування робіт, зокрема термін виконання робіт та обсяги їх фінансування, можуть змінюватись/уточнюватись, в тому числі в залежності від затверджених показників річних кошторисних призначень та відповідно до планів Замовника, що обумовлені необхідністю розподілу річних кошторисних призначень серед усіх учасників процесу будівництва (в тому числі фінансування проектно-вишукувальних робіт, проведення будівельної експертизи, утримання служби замовника тощо) до дати повного завершення будівельних робіт – 01.05.2022 р., що визначена п.5.1. Договору.
З огляду на викладене, Додатковою угодою № 1 від 12.09.2019 Сторонами Договору було уточнено календарний графік виконання та фінансування робіт, зокрема щодо зменшення загального обсягу фінансування робіт (внаслідок зменшення договірної ціни) та здійснення такого фінансування по роках, а відповідно до цього, - й темпів виконання робіт по роках до дати їх завершення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь ДП «Дирекція з будівництва «Меморіал жертв Голодомору» на висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-28-001430-c 28.08.2019, здійсненого згідно Наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.11.2019 № 203 Замовник - ДП «Дирекція з будівництва «Меморіал жертв Голодомору» усунув викладені зауваження та разом з тим не погоджується із висновком Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-28-001430-c 28.08.2019 з наступних причин. 1. На документах процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-08-28-001430-c Замовником (директором – головою тендерного комітету Замогильним А.Г.) накладено електронний цифровий підпис, що діє одночасно із печаткою підприємства, оскільки вони знаходяться в одному електронному ключі та мають спільний унікальний ідентифікатор сертифікату АЦСК AB6C7DF9A3891DA17AC6B7E16A8755A19D28104CC31C5AE1C52CE0F8A000E655. Електронний цифровий підпис (серійний номер сертифікату 2B6C7DF9A3891DA10400000017E42800D002F600) і електронна печатка підприємства (серійний номер сертифікату 2B6C7DF9A3891DA10400000014E42800C602F600) в роботі одноосібно використовує директор - голова тендерного комітету ДП «Дирекція з будівництва «Меморіал жертв Голодомору» Замогильний А.Г. згідно єдиного електронного ключа, що згенерований 23.04.2019 через АЦСК АТ КБ «ПриватБанк». Для підтвердження викладеного додаємо кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підпису та печатки. Із зазначеною інформацією можливо також вільно ознайомитись у відкритому доступі на сайті АТ КБ «ПриватБанк» https://acsk.privatbank.ua/ Замовник не погоджується із висновком проведеного моніторингу. 2. Замовником через інформаційно-телекомунікаційну систему публічних закупівель Prozorro двічі проведено відкриті торги з публікацією англійською мовою із закупівлі будівельних робіт по об'єкту: «Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею «Меморіал жертв Голодомору» Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва. (Друга черга будівництва)», а саме за ID номерами: UA-2019-06-15-000008-b та UA-2019-07-16-000007-b. Обидва рази відкриті торги з публікацією англійською мовою призначались згідно плану закупівель підприємства на 2019 рік, що оприлюднювались через систему Prozorro, а саме: 1-й план закупівлі Замовником було розміщено в системі Prozorro 14.06.2019; 2-й план закупівлі Замовником було розміщено в системі Prozorro 16.07.2019 шляхом внесення змін у попередній запис плану щодо зміни місяця проведення закупівлі з червня на липень 2019р. Після того, як відкриті торги вдруге не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників, Замовником 22.08.2019 було внесено зміни до даного плану закупівлі щодо зміни процедури закупівлі на переговорну та її проведення у серпні місяці 2019р. та опубліковано в 3-й раз. У звязку із зазначеним в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro залишився лише один запис, а саме щодо переговорної процедури. З огляду на викладене направляємо фото копії з паперового плану закупівель Замовника на 2019 рік щодо вище зазначених відкритих торгів та електронний лист-відповідь майданчика ТОВ «Е-тендер» від 28.11.2019 на підтвердження даної інформації. Також Замовником направлено запит до ДП «Прозорро» на підтвердження даної інформації. Замовник не погоджується із висновком проведеного моніторингу. 3. Замовником підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2019-08-28-001430-c, а саме п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, оскільки предмет закупівлі, визначений Замовником у тендерній документації, затвердженій рішеннями тендерного комітету від 15.07.2019 року №70 та тендерній документації від 14.06.2019 року № 66 не відрізняються. При проведенні відкритих торгів вдруге Замовником були покращені деякі технічні характеристики предмету закупівлі, що виявлені в ході будівельної експертизи проекту. Разом з тим, слід значити, що п.4 ч.2 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», однак чіткої норми, що до тендерної документації при проведенні торгів вдруге не дозволяється вносити будь-які зміни чи уточнення з метою покращення якості предмета закупівлі Законом не вказано. Так, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення щодо проведення за переговорною процедурою закупівлі того ж предмету (будівельних робіт), технічні і якісні характеристики якого не відрізняються від тих, що оприлюднені на відкритих торгах з публікацією англійською мовою UA-2019-07-16-000007-b. Зважаючи, що договірна ціна за умовами тендерної документації є динамічною, а робоча проектна документація знаходиться в стадії розробки, в ході будівництва технічні і якісні характеристики предмету закупівлі обов’язково будуть ще уточнюватись про що Замовник вказав у п. 6.3.1 Проекту договору, а саме: «Замовник має право … Вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку робіт або під час їх виконання, у договір генерального підряду, вимагати розірвання договору генерального підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Генпідрядником умов договору генерального підряду.». 4. Замовник на усунення зауважень Північного офісу Держаудитслужби України, уклав із генпідрядником – ТОВ «Основа» Додаткову угоду № 2 від 02.12.2019 (оприлюднено в системі Prozorro) та зважаючи, що обсяги фінансування будівельних робіт на 2019 рік не змінювалися вніс зміни до Календарного плану (графіка) виконання та фінансування робіт (Додаток № 2) до Додаткової угоди № 1 до Договору від 09.09.2019 № 09/09, в частині щодо повернення терміну виконання робіт до ІІ кварталу 2021 року. Разом з тим слід зауважити, що Договір № 09/09 від 09.09.2019 діє до 31.12.2022, що визначено у Договорі пунктом 13.1 розділу ХІІ «Загальні положення». При цьому п 5.1. Розділу V «Строки та місце виконання робіт» Договору визначено: Початок виконання робіт – дата підписання Договору. Завершення робіт – 01.05.2022р. 5. Замовник на усунення зауважень Північного офісу Держаудитслужби України, уклав із генпідрядником – ТОВ «Основа» Додаткову угоду № 3 від 02.12.2019 (оприлюднено в системі Prozorro) та зважаючи, що відповідно до п. 3.6 Договору № 09/09 від 09.09.2019 попередня оплата (авансові платежі) за договором укладеним за переговорною процедурою не передбачалася, скасував внесені Додатковою угодою № 1 від 12.02.019р. зміни до даного пункту Договору та зобов’язав Генпідрядника повернути авансові кошти. Разом з тим, Замовник не погоджується із висновком проведеного моніторингу, що зміни до Договору в частині авансування робіт призводять до нікчемності Договір № 09/09, оскільки у 2018 році аналогічні зміни вносились Замовником в договори підряду щодо яких вже здійснювалась перевірка Північним офісом Держаудитслужби України та жодних зауважень з цього приводу не висловлювалось, як приклад Договір № 08/03 від 15.03.2018 з Додатковою угодою № 1 від 04.04.2018, якою внесені зміни щодо здійснення попередньої оплати робіт та Договір № 22/12 від 22.12.2018 з Додатковою угодою № 1 від 22.12.2018, якою внесені зміни щодо здійснення попередньої оплати робіт (витяг з Акту ревізії №04/30-106 від 14.02.2019 сторінки 1, 43-45, 56-59, 67 додаються). Директор – голова тендерного комітету ДП «Дирекція з будівництва «Меморіал жертв Голодомору» Андрій Замогильний

2019-12-03 17:20:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто

-

2019-12-11 13:14:21

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
Переможець 1 254 938 041,25
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 22:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 22:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
1 254 938 041,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2023 13:40
Д.У. № 14 від 19.06.2023 до Дог. № 09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
20 червня 2023 13:30
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2023 19:11
Д.У.№13 від 18.05.2023р. до Дог. №09-09 від 09.09.2019р.Scan.pdf зміни до договору
19 травня 2023 19:07
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 19:52
Д.У. № 12 від 12.04.2022 до Дог. № 09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 19:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:33
Д.У.№11 від 29.12.2021 з додатком 1 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:48
Д.У.№10 від 28.12.2021 з додатком 1 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 22:01
Д.У.№9 від 16.12.2021 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 21:58
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 00:22
Д.У.№8 від 05.07.2021 з Додатком № 1 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
06 липня 2021 00:18
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 23:34
Д.У.№7 від 29.04.2021 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 23:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 00:05
Д.У. №6 від 29.12.2020 з додатком 1 до Дог. №09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 23:59
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 19:36
ДУ №5 від 28_12_2019 до Дог №09-09.pdf зміни до договору
03 січня 2020 19:35
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 18:16
Д.У.№4 від 16.12.2019 до Дог.№09-09.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 18:11
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 17:12
Д.У. №3 від 02.12.2019 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 22:33
Д.У.№2 від 02.12.2019 з додатком 1 до Дог.№09-09 від 09.09.2019.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 22:30
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 14:43
Д.У. №1 від 12.09.2019 р. з додатками 1, 2 до Дог.№09-09 від 09.09.2019 .pdf зміни до договору
13 вересня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 20:07
Додатки 1, 2 до Договору генпідряду № 09-09 від 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 20:06
Договір генпідряду № 09-09 від 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 20:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та узгоджене зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану (графіка) виконання та фінансування робіт (на усунення порушень виявлених Північним офісом Держаудитслужби щодо укладання додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо скасування рішення про здійснення попередньої оплати робіт (на усунення порушень виявлених Північним офісом Держаудитслужби щодо укладання додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов щодо здійснення попередньої оплати робіт, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 982
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до Додаткових угод №2 та №3 та зарахування використаних Генпідрядником коштів в рахунок раніше авансованої Замовником попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення річних показників фінансування, уточнення календарного плану виконання та фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення річних показників фінансування, уточнення календарного плану виконання та фінансування робіт. Зміна умов щодо здійснення попередньої оплати робіт на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення показників бюджетного фінансування на 2021 та 2022 роки, уточнення показника обсягу здійснення попередньої оплати під час дії карантину, уточнення календарного графіка виконання та фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення терміну здійснення попередньої оплати робіт під час дії на території України карантину, на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 1306 від 09.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення показників річного фінансування та календарного графіка (плана) виконання та фінансування робіт на 2021 та 2022 роки
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення показників річного фінансування та календарного плану (графіка) виконання та фінансування робіт на 2021 та 2022 роки
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт через обставин непереборної сили та затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку надання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення показників бюджетного фінансування на 2023 р., уточнення календарного плану виконання та фінансування робіт. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт через затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML