Будівельні роботи
Очікувана вартість
1 401 395 979,00 UAH
UA-2019-08-28-001430-c 914adce9735a4caa98dc6eda718e2ece
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замогильний Андрій Григорович

380442544511 dbmgg@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне унітарне підприємство "Дирекція з будівництва другої черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору"
Код ЄДРПОУ: 41185501
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська,буд.3
Контактна особа замовника: Замогильний Андрій Григорович
380442544511
dbmgg@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Тендер за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою було відмінено двічі, через відсутність достатньої кількості учасників. Замовник прийняв рішення здійснити закупівлю будівельних робіт за переговорною процедурою з учасником, що двічі намагався взяти участь у відкритих торгах. Учасник - ТОВ «Основа» також виконує підготовчі та будівельні роботи на цьому ж об'єкті по інших договорах із Замовником .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва. (Друга черга будівництва)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва. (Друга черга будівництва)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, Лаврська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  01 травня 2022
ДК 021:2015: 45212313-3 — Будівництво музеїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться поетапно щомісячно, на підставі підписаних документів по обліку в будівництві (акти виконаних робіт за формою №КБ-2в, №КБ-3). Пiсляоплата 7 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

28 серпня 2019 21:51
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000015 ● 850a43ab808048ee98751824d3a79f14
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-06 16:36:17
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-28-001430-c 28.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-12 17:13:19

Запит про надання пояснень

На яких підставах додатковою угодою від 12.09.2019 № 1 до договору від 09.09.2019 № 09/09 змінено календарний графік виконання та фінансування робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
Переможець 1 254 938 041,25
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 22:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 22:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"
#13669489
1 254 938 041,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 вересня 2019 20:07
Додатки 1, 2 до Договору генпідряду № 09-09 від 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 20:06
Договір генпідряду № 09-09 від 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 20:05
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 14:43
Д.У. №1 від 12.09.2019 р. з додатками 1, 2 до Дог.№09-09 від 09.09.2019 .pdf зміни до договору
13 вересня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та узгоджене зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку