Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001157-c 4ef7d16da3964e68b6b5ec7812d7fa66
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:23
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


згідно з додатками до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі), Картридж Canon 052 Black 3K (2199C002) , 5 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-001157-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ", Код ЄДРПОУ:31152328
Дата подання: 06 вересня 2019 13:09
Просимо скасувати дискваліфікацію ТОВ "БЛАСТ" ,зважаючи на наявність зазначеного відсутнього документа в пропозиції ТОВ «БЛАСТ»
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"; Адреса (юридична та фактична): 61052, Харківська обл., місто Харків, ВУЛ. КОЦАРСЬКА будинок 31, к.27; Код ЄДРПОУ: 31152328 подаємо Вимогу щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «БЛАСТ» у закупівлі - ідентифікаційний номер UA-2019-08-28-001157-c, товару по предмету закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) – за кодом CPV за ДК 021:2015: 30120000-6
Шановний Замовнику, Ваша аргуметація нашої дискваліфікації, а саме:
ТОВ «БЛАСТ» не надав:
«Пропозицiя учасника повинна мiстити довiдку У Довiльнiй формi в якiй учасник
зазначае, що BiH ознайомлений зi змiстом Закону Украiни «про санкцii» та Указом Президента вiд 15 травня 2017 року №133/2017 «Про рiшення Ради нацiональноi безпеки i оборони УкраЇни вiд 28 квiтня 2017 року «про застосування персональних спецiальних економiчних та iнших обмежувальних заходiв (санкцiй)», та пiдтверджуе вiдсутнiсть до нього санкцiй та обмежувальних заходiв.
Учасником ТОВ «БЛАСТ» в складi пропозицii, у довiдцi, не пiдтверджено iнформацiю про вiлсутнiсть до нього санкцiй та обмежувальних заходiв».

Інші складові документації нашої тендерної пропозиції повною мірою відповідає вимогам закупів зазначеними Вами, адже інших причин нашої дискваліфікації Ви не зазначали у протоколі. Отже, всі інші документи, що вимагалися від учасників у Вашій тендерній документації у ТОВ «БЛАСТ» є у наявності, Ви з ними ознайомилися і вони Вас задовільнили, так як не стали Вашим аргументом до нашої дискваліфікації.
Хочемо повідомити, що дані документи ТОВ «БЛАСТ» було завантажено на веб-портал Уповноваженого органу папкою файлі pdf, що має назву «Довідка з-ну Про санкції 001.pdf».
Враховуючи вищевикладене просимо скасувати дискваліфікацію та повернути пропозицію ТОВ «БЛАСТ» на новий розгляд та визнати нас переможцем процедури торгів на закупівлю предмета: ідентифікаційний номер UA-2019-08-28-001157-c, товару по предмету закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) – за кодом CPV за ДК 021:2015: 30120000-6 ,як найбільш економічно вигідного постачальника, тендерна пропозиція якого, повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 16:45
Шановний Учаснику!
Відповідно документації закупівлі (файл: 0. Документація для проведення допорогових закупівель) перелік документів, які мали бути надані для участі у закупівлі, передбачений п.6 Зміст і спосіб подання пропозиції та відповідними додатками до закупівлі.
Пропозиція учасника повинна містити довідку у довільній формі, в якій, учасник зазначає, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції» та Указом Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів.
Учасником ТОВ «БЛАСТ» в складі пропозиції завантажено файл, що має назву «Довідка з-ну Про санкції 001.pdf», але:
- надана довідка не містить підтвердження відсутності до нього (учасника) санкцій та обмежувальних заходів;
- вказаний в довідці Указ Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» втратив чинність на підставі Указу Президента № 133/2017 від 15.05.2017;
- вказаним в довідці Указом Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року № 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій» установлені санкції тільки щодо Ісламської Республіки Іран в частині персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів
Враховуючи викладене, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-28-001157-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 06 вересня 2019 12:38
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний Замовнику! Довідка про яку Ви вказуєте як причину дискваліфікації є в розділі Кваліфікація сторінка 23-29!!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 16:44
Шановний Учаснику!
Відповідно документації закупівлі (файл: 0. Документація для проведення допорогових закупівель) перелік документів, які мали бути надані для участі у закупівлі, передбачений пунктом 6 «Зміст і спосіб подання пропозиції».
Відповідно до вимог Замовника пропозиція учасника повинна містити довідку, у довільній формі, яка містить інформацію щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 2 документації. Разом з документацією замовником в окремому файлі у Додатку 2 документації подається проект договору про закупівлю.
Також, пунктом 7 «Проект договору про закупівлю» (файл: 0. Документація для проведення допорогових закупівель) визначено поняття щодо істотних умов договору про закупівлю.
Відповідно Вашої пропозиції в розділі «Кваліфікація» сторінки 23-29 наявні довідки:
- Лист-підтвердження щодо можливості здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі з переліком кодів КВЕД;
- Інформаційний лист щодо здійснення господарської діяльності згідно положень Статуту;
- Загальні відомості про учасника;
- Гарантійний лист про згоду з умовами закупівлі;
- Інформація про відкритий рахунок Учасника закупівлі у банку;
- Лист-пояснення щодо форми та системи оподаткування.
Але, жодна довідка з перелічених, не містить інформації про погодження з істотними умовами договору.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-28-001157-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 09 вересня 2019 17:39
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний Замовнику!!! Уважно читайте документи, які прикриплені до цінової пропозиції! Файл який Ви вказуєте при дискваліфікації є в наявності, більш того це безглузда довідка, яка ні на що не впливає, бо основна вимога є ціна!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2019 16:23
Шановний Учаснику!
Згідно документації закупівлі Товару, зазначена вимога до Учасника, надати інформацію щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 2 документації.
У складі цінової пропозиції Учасника не надано інформації щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 2 документації.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 12 249,00
UAH з ПДВ
12 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 12 990,00
UAH з ПДВ
12 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 14 550,00
UAH з ПДВ
13 909,80
UAH з ПДВ
Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ 13 985,00
UAH з ПДВ
13 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 14 235,00
UAH з ПДВ
14 235,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 14 586,00
UAH з ПДВ
14 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 14 987,00
UAH з ПДВ
14 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 16:58
Устав БЛАСТ.pdf
03 вересня 2019 16:58
Сертификат Canon.pdf
03 вересня 2019 16:58
Сертификат Картриджи.pdf
03 вересня 2019 16:58
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
03 вересня 2019 16:58
Несертификация2.pdf
03 вересня 2019 16:58
Несертификация.pdf
03 вересня 2019 16:58
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
03 вересня 2019 16:58
Лист Гарантия 001.pdf
03 вересня 2019 16:58
Лист гарант Ст.17.pdf
03 вересня 2019 16:58
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
03 вересня 2019 16:58
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
03 вересня 2019 16:58
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
03 вересня 2019 16:58
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
03 вересня 2019 16:58
Бласт Св-во НДС.pdf
03 вересня 2019 16:58
Банк довідки.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 11:55
Сертифікація 1.pdf
31 серпня 2019 11:55
Виписка.pdf
31 серпня 2019 11:55
Сертифікація 2.pdf
31 серпня 2019 11:55
Гарантійний лист1.pdf
31 серпня 2019 11:55
Договір аудитори.pdf
31 серпня 2019 11:55
Гарантійний лист2.pdf
31 серпня 2019 11:55
Договір Комел.pdf
31 серпня 2019 11:55
Накладна і договір НБ.pdf
31 серпня 2019 11:55
Кваліфікація.pdf
31 серпня 2019 11:55
Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 11:55
Наказ _1К.jpg
31 серпня 2019 11:55
Довідка про досвід.pdf
31 серпня 2019 11:55
Сертифікація 3.pdf
31 серпня 2019 11:55
Витяг.pdf
31 серпня 2019 11:55
8. Статут.pdf
31 серпня 2019 11:55
9.2.Протокол.pdf
31 серпня 2019 11:55
Гарантійний лист3.pdf
31 серпня 2019 11:55
4. Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 17:41
МП_Наказ_1.pdf
03 вересня 2019 17:41
МП Витяг.pdf
03 вересня 2019 17:41
МП Виписка.pdf
03 вересня 2019 17:41
Договір 26_2018_10 картридж.pdf
03 вересня 2019 17:41
MП Довідка 4421440.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 17:59
Дов-ки картр.pdf
03 вересня 2019 17:59
Цінова картр.pdf
03 вересня 2019 17:59
договр № 1.pdf
03 вересня 2019 17:59
Відгук.pdf
03 вересня 2019 17:59
Довідка підписант.pdf
03 вересня 2019 17:59
Згода на обробку данних.pdf
03 вересня 2019 17:59
Паспорт+ІПН завірені.pdf
03 вересня 2019 17:59
Завірені установчі.pdf
03 вересня 2019 17:59
Відомість про компанію.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 06:00
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Современные информационные технологии ИНСИТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 12 249,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 11:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 12 990,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 11:47
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 13 909,80
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 11:48

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
13 909,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 15:13
ФПО 2019.pdf укладений
18 вересня 2019 12:20